שחקני הפועל כפר סבא. צילום עזרא לוי
שחקני הפועל כפר סבא. צילום עזרא לוי

תנאים טובים: הפועל כפר סבא יוצאת למחנה אימון בקפריסין

שחקני הקבוצה, שלא ערכו מחנה בקיץ, יצאו ביום שני לארבעה ימים של גיבוש. הקבוצה ספגה קנסות בגובה של כ-8,000 שקלים בבית הדין של ההתאחדות

פורסם בתאריך: 8.11.17 23:49

מתי אתם זוכרים, אם בכלל, קבוצה בליגה הלאומית שממריאה למחנה אימונים בחו"ל באמצע העונה? שחקני הפועל כפר סבא והצוות המקצועי יעלו ביום שני על המטוס לקפריסין לארבעה ימים של אימונים באי השכן. בקבוצה מבינים כי פתיחת העונה המסחררת של הקבוצה היא לא דבר מובן מאליו ומעוניינים לשמור על התלכיד הקבוצתי והאווירה הטובה, למרות ההפסד להפועל תל אביב.

"לא עשינו מחנה אימונים בקיץ כמו כל שאר קבוצות הליגה ואנחנו צריכים להשלים את זה עכשיו בפגרה", אמר המאמן מסאי דגו. "אנחנו נוסעים למחנה גם כדי להתכבש. לפעמים עדיף לצאת החוצה ולשנות אווירה. אנחנו הולכים לעבוד קשה כי מאז ששיחקנו נגד הפועל תל אביב השחקנים נחו ועשינו רק שני אימונים. נקיים שתי יחידות אימון ביום, אחרי שהשחקנים יודעים שיש להם מנוחה בסוף השבוע הקרוב.

הקבוצה אמורה לקיים במהלך המחנה משחק אימון מול אחת הקבוצות המקומיות. הבלם סהר בראון, שעדיין סובל מפציעה, לא יטוס עם הקבוצה למחנה וימשיך לקבל טיפולים בארץ.

בנושא אחר, על המועדון עבר אתמול יום לא פשוט בכלל בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, כאשר נגד הקבוצה התקיימו שתי העמדות לדין.  בראשונה, ספגה הקבוצה קנס של 7,500 שקלים, בגין הדלקת האבוקה של אוהדיה לפני המשחק ועיכוב של ניקיטה חייקין בנושא החלפת הגרביים לפני המשחק מול הפועל תל אביב.

 

"פתיחת המשחק התעכבה ב-3 דקות, שוער הפועל כפר- סבא התבקש לפני פתיחת המשחק בבדיקת תלבושות השחקנים, לסדר כנדרש את צבע הגרביים שלו ע"י "טייפ" (נייר דבק)", נכתב בדו"ח השופט. "משסרב בכל תוקף לעשות כך ולא נענה לבקשתי ולבקשת השופט הרביעי, נאלצתי לפנות למנהלי קבוצת הפועל כפר-סבא ובעקבות כך החליף השוער את הגרביים סמוך לשריקת הפתיחה. מה שגרם באופן ישיר לעיכוב של 3 דקות בפתיחת המשחק". עוד נכתב בדו"ח השופט כי "בסיום המשחק דווח לי ע"י משקיף המשחק יאיר גלילי שעם כניסת שחקני הפועל תל-אביב לחדר ההלבשה נזרקו עליהם מיציע אוהדי הפועל כפר-סבא כוסות שתיה ומקל של תוף".

קנס נוסף שספגה הקבוצה, בגובה 750 שקלים, הוא בגין התנהגות בלתי ספורטיבית של מספר שחקנים בקבוצת ילדים ב' של המועדון. במהלך משחק מול הפועל רעננה. בדו"ח השופט נכתב: "לאחר שהסתיים המשחק, בעודי הולך למכונית שלי, עברו לידי כחמישה שחקני הפועל כפר סבא, אשר עדיין היו לבושים בבגדי המשחק, והחלו לצעוק לעברי: "תעוף הביתה", "אתה אפס", "אתה לא רואה כלום", "אתה בושה" ועוד כל מיני צעקות לא מכבדות. הדברים נאמרו בהתלהמות ובתנועות ידיים מזלזלות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר