עדי אשכנזי. צילום אלדד רפאלי
עדי אשכנזי. צילום אלדד רפאלי

השבוע בכפר סבא: עדי אשכנזי באה להצחיק, מיכה שטרית מגיע לדבר

וגם: ירון זליכה יסביר לכם על הכלכלה הישראלית וימימה מזרחי תארח את דין דין אביב ולאה שבת. אירועי השבוע בכפר סבא

פורסם בתאריך: 11.11.17 20:16

# ד"ר מיכל יערי מאוניברסיטת תל אביב תעביר ביום ראשון, בשעה 10:30, באודיטוריום בית ספיר, את ההרצאה "נשים מאחורי הרעלה", שמביאה את סיפורן של הנשים בסעודיה שמתוך קיפוח, דיכוי ואכזריות מצליחות לחולל מהפכה פמיניסטית יוצאת דופן. מחיר הכרטיס: 40 שקלים.

הקופי טרי. צילום עזרא לוי

הקופי טרי. צילום עזרא לוי

# בקופי טרי כפר סבא מזמינים אתכם לליין ימי ראשון ללא תחתית: יין בלי תחתית ב־68 שקלים (130 שקלים לזוג), ובירה בלי תחתית ב-89 שקלים.

עדי אשכנזי. צילום אלדד רפאלי

עדי אשכנזי. צילום אלדד רפאלי

# הסטנדאפיסטית עדי אשכנזי מגיעה להיכל התרבות עם מופע שנון, מצחיק וסוחף בו היא משתפת את הקהל על הדברים שמעצבנים אותה וגם על חוויות של היריון ולידה. זה קורה ביום ראשון בשעה 20:30. מחיר הכרטיס: 120 שקלים.

# מסיבת ריקודי שנות השישים עם אוריאל מחכה לאוכלוסיה המבוגרת ברחבת הבריכה של קניון ערים, כחלק מאירועי ההוקרה לאוכלוסיית העיר הוותיקה. זה קורה ביום שני, בשעה 17:00. הכניסה חופשית.

# המנצח גיל שוחט מגיע למפגש מוזיקלי בספיר עם האמנית מירלה גרדינרו. השניים ישתפו פעולה במופע "אהבה אחרת – מוצארט פוגש את סטרייסנד", הכולל ביצועים מיוחדים ומפתיעים במיוחד. זה קורה ביום שלישי, בשעה 17:00, באודיטוריום בית ספיר. מחיר הכרטיס: 90 שקלים.

מיכה שטרית צילום דניאל צ'צ'יק

מיכה שטרית
צילום דניאל צ'צ'יק

 

 

# הסופר יוסי סוכרי והזמר והיוצר מיכה שטרית מגיעים ביום רביעי, בשעה 20:00, למפגש באודיטורים ספיר שיזמה הספרייה העירונית, הראשון בסדרת "כוחה של המילה בספרות ובמוזיקה" המפגישה בין משוררים וסופרים לבין יוצרים מוזיקליים. מחיר הכרטיס 25 שקלים.

הרבנית ימימה מזרחי צילום יח"צ

הרבנית ימימה מזרחי
צילום יח"צ

# הרבנית ימימה מזרחי מגיעה ביום רביעי, בשעה 20:30, להרצות בהיכל התרבות בערב מיוחד לנשים שיכלול גם הופעה של הזמרות דין דין אביב ולאה שבת. בתחילת הערב יוצבו דוכנים למכירת בגדים של המעצבת לינור אברג'יל, שגם היא תגיע לאירוע. מחיר הכרטיס 50 שקלים.

דני רובס

דני רובס

# הזמרת ההרצליינית כרמי שימרון מגיעה לכפר סבא, ותשתתף בערב ייחודי של שירי הביטלס, עם התזמורת הסימפונית חיפה בניצוחו של אלדד שרים. במופע משתתפים גם דני רובס, כפיר בן ליש ובן חסד. זה קורה ביום חמישי, בשעה 20:30, בהיכל התרבות. מחיר הכרטיס: 90 שקלים.

# פרופ' ירון זליכה מגיע למועדון התרבות במושב גן חיים כחלק מסדרת הרצאות של מחלקת תרבות בדרום השרון. זליכה ידבר על מצבה הכלכלי חברתי של המדינה, מי הכוחות שמניעים את הכלכלה, איך הם משפיעים זה על זה וגם עלינו. זה קורה ביום חמישי בשעה 20:30. מחיר הכניסה: 30 שקלים.

האוטו בר בכפר סבא

האוטו בר בכפר סבא

# מישל דורון, הבעלים של אוטו בר כפר סבא בחצר השוק בעיר, מעדכן כי המהפך לקראת החורף הושלם: במקום השיקו תפריט ביסטרו חדש וגם מבצע 1+1 על כל הבירות מהחבית, ללקוחות שיגיעו למקום בין השעות 17:00 ל- 19:00.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר