שחקני כפר סבא בשדה התעופה. מימין: איתי אלקסלסי, כריסטופר מנדיאנגו וסתיו נסיקובסקי

הפועל כפר סבא הגיעה לקפריסין: "זמן טוב להעלות הילוך"

שחקני מוליכת הליגה הלאומית התחילו מחנה אימון בן 4 ימים באי השכן, סהר בראון הפצוע יצטרף מחר. עידן שום טס במקום מנהל הקבוצה שאושפז בעקבות פציעה

פורסם בתאריך: 13.11.17 17:29

שחקני הפועל כפר סבא והצוות המקצועי יצאו היום (שני) למחנה אימונים בן ארבעה ימים בקפריסין. הירוקים, שמוליכים את טבלת הליגה הלאומית ולא ערכו מחנה אימונים בקיץ, התמקמו בעיר פאפוס ויערכו ארבעה ימי אימונים מרוכזים, כהכנה לקראת חזרתה של הליגה מפגרה בעוד פחות משבועיים.

אל הקבוצה יצטרף מחר הקפטן הפצוע סהר בראון, שבתחילה לא היה אמור לטוס עם הקבוצה בעקבות הטיפולים שהוא עובר בארץ. "אני עובד קשה ומטפל בעצמי, אני מרגיש עכשיו טוב יותר", אמר הבלם בשיחה עם "ספורט צומת השרון". "אני מרגיש התקדמות אבל עדיין לא יודע מתי אוכל לחזור למגרשים".

 

 

על ההחלטה להוציא את הקבוצה למחנה אימון אמר הקפטן: "לא קיימנו מחנה בטרום העונה בגלל הבעיות שהיו. זה נועד לגבש אותנו וזה זמן טוב בפגרה להעלות הילוך לקראת המשך הליגה. השחקנים קיבלו את זה בכיף גדול למרות שהם הולכים לעבוד שם מאוד קשה".

מי שהצטרף לנסיעה הוא עידן שום, בנו של הבעלים, כאשר מנהל הקבוצה ראובן אביטל סובל מכאבים ונאלץ להחמיץ את הנסיעה ברגע האחרון לאחר שאושפז לעשרה ימים בעקבות פציעות בברך ובכתף. "מנהל הקבוצה נפצע ורציתי מישהו שידאג לסדר את העניינים הארגוניים, זו הסיבה שעידן נסע", הסביר יצחק שום. שום עצמו, כמו גם המנכ"ל יובל קדוש, לא טסו עם הקבוצה למחנה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר