עידן סרור. צילום זאב שטרן
עידן סרור. צילום זאב שטרן

רכש משמעותי: עידן סרור חתם בבית"ר כפר סבא

הקשר, שפתח את העונה בהוד השרון, מצטרף לקבוצה של נועם שוהם בליגה א': "ההחתמה שלי מעלה את רף הציפיות מהקבוצה העונה"

פורסם בתאריך: 22.11.17 16:55

חיזוק מרשים לבית"ר כפר סבא. הקשר עידן סרור חתם היום (רביעי) במועדון, אחרי שעבר כבר בשתי קבוצות העונה – הפועל הוד השרון מליגה א' ועירוני בני כאבול מליגה ב'. סרור כבש בעונה שעברה עשרה שערי ליגה.

"ההרגשה מצוינת", אמר סרור. "הייתי אמור להיות כאן כבר בתחילת העונה, זה לקח כמה חודשים אבל אני מסתכל קדימה. כל עכבה לטובה. אין ספק שההחתמה שלי תעלה את רף הציפיות מהקבוצה. אם יסתכלו שלוש-ארבע השנים האחרונות ייראו בדיוק מה ייצרתי בקבוצות ששיחקתי בהן".

סרור יחבור כעת לחברו הטוב אלנתן סלמי, עימו שיחק במשך שלוש שנים במדי הפועל פתח תקוה. "הציפיות שלי ממנו הן שהוא יביא את הערך המוסף שלו מבחינת מספרים", אמר המאמן נועם שוהם. "הדגשתי בפניו שזה לא יבוא על חשבון עבודת ההגנה שלו. אצלי כל השחקנים עובדים גם בהגנה וגם בהתקפה. אנחנו שואפים לעשות תמיד סגל איכותי כדי שתהיה תחרות גדולה על ההרכב ואני שמח שהוא הצטרף אלינו וגם בטוח שאם יעבוד קשה הוא יביא את המספרים שלו.יש לו את הכישורים, אני מאמין שיש לו את הרצון ועכשיו זה תלוי בו".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אהבתי את התגובה של שוהם, שמות לא עושים קבוצה לטובה יותר רק מעלים את הציפיות, חובת ההוכחה על סרור, הוא צריך לעבוד קשה ולהוכיח את עצמו.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר