פועל התמוטט במנוף באתר בנייה בהרצליה צילום: תיעוד מבצעי מד"א

צפו בחילוץ בגבהים: פועל התמוטט על מנוף בהרצליה בגובה 60 מטרים

מפעיל מנוף התמוטט בעת עבודתו באתר בנייה בהרצליה. חובשים ופראמדיקים של מד"א טיפסו לגובה של כ-60 מטרים כדי לחלץ אותו

פורסם בתאריך: 23.11.17 08:34

מבצע לחילוץ פועל ממנוף באתר בנייה בהרצליה. Tאתמול, בשעה 9:01, התקבל במוקד מד"א של מרחב ירקון דיווח על מפעיל מנוף שהתמוטט במהלך עבודתו בגובה של כ-40 מטר באתר בנייה בהרצליה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום, עלו עם ציוד רפואי לתא המנוף בגובה 40 מטר והעניקו טיפול רפואי ופעולות החייאה לגבר כבן 45.

בסיוע הכבאים חולץ הפועל מתא המנוף תוך כדי פעולות החייאה מתקדמות, שנמשכו גם במהלך פינויו לבית החולים איכלוב.

חובש בכיר במד"א איציק שחור והפאראמדיקים משה דננברג ואסף אירלנדר שהגיעו למקום סיפרו: "מפעיל המנוף התמוטט תוך כדי הטיפוס על הסולם בגובה של כ-60 מטר. כשהגענו לאתר, ראינו אותו מחוסר הכרה, כשמפעילי מנוף אחרים מבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות בגובה. בסיוע מנוף גבהים של הכיבוי עלינו עם ציוד רפואי לגובה של כ-40 מטר ובהמשך טיפסנו על סולמות המנוף עוד כ-20 מטר, הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם בגובה תוך שימוש במכשיר מיוחד לעיסויי לב. ברגע שהדבר התאפשר, מפעילי מנוף נוספים שהיו באתר הורידו אותנו מהגובה עם העגורן עד לגובה המנוף של הכיבוי ומשם הגענו לקרקע, כאשר במשך כל פעולות החילוץ המשכנו לבצע בו פעולות החייאה".