עומר פדידה. צילום: עזרא לוי

חוזרת למציאות: הפועל כפר סבא הפסידה 2:1 לקטמון

מחנה האימונים בקפריסין לא עזר לקבוצה של מסאי דגו, שרשמה הפסד שני ברציפות. רועי זיקרי רק צימק את התוצאה. הירוקים עדיין בפסגה, אך במרחק שתי נקודות מהפועל תל אביב

פורסם בתאריך: 24.11.17 17:06

בהפועל כפר סבא עשו את הכל כדי לשים מאחור את ההפסד הראשון העונה, לפני הפגרה להפועל תל אביב. למרות ארבעה ימים של מחנה אימונים בקפריסין ועם מאבק קשה שהולך ומחריף בין יצחק שום לסתיו שחם (כולל הודעה של האחרון על פנייה להוצאה לפועל כשעתיים לפני המשחק), הירוקים רשמו הפסד שני ברציפות כשנוצחו 2:1 על ידי הפועל קטמון.

200 ירוקים שהגיעו לטדי ראו את הקבוצה של ליאור זאדה עולה ליתרון בדקה ה-32 מרגליו של ג'ורג' אקפביו, שניצל הגנה לא מרוכזת של הכפר סבאים. שבע דקות מאוחר יותר מיקו ממן הכפיל את התוצאה לאחר בישול של אבירם ברוכיאן.

 

כפר סבא, שלמרות ההפסד הציגה משחק סביר והמשיכה לחפש את השער, גם מצאה אותו לאחר בישול של פיטר נוורה לרועי זיקרי, שכבש את שערו ה-11 העונה בליגה. למרות ההפסד, כפר סבא עדיין במקום הראשון בטבלה עם 25 נקודות, שתי נקודות יותר מהפועל תל אביב השנייה, וארבע יותר מאחי נצרת הרביעית. גיא חדידה חזר מפציעה ארוכה, כשעלה כמחליף במחצית השנייה.

הרכב: ניקיטה חייקין, תומר לוי, דושאן מאטוביץ', חליל פריג' (גיא חדידה, 50), מיקי יאזו, איתי אלקסלסי, רז כהן, עומר פדידה (71, יוחאי קריב), יהב אפריאט (46, כריסטופר מנדיאנגו), רועי זיקרי ופיטר נוורה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר