תושבים מפגינים מול ביתו של יהודה בן חמו
תושבים מפגינים מול ביתו של יהודה בן חמו

צפו: תושבים מפגינים מול ביתו של בן חמו וקוראים לו להתפטר

התושבים, שהתארגנו להפגנה ספונטנית במוצ"ש באמצעות הרשתות החברתיות, מחו על התערבות בן חמו בניהול העיר, למרות ההרחקה

פורסם בתאריך: 25.11.17 20:07

תושבים בכפר סבא מפגינים הערב (מוצ"ש) ברחוב ארלוזורוב בעיר, מול ביתו של ראש העירייה החשוד בשחיתות יהודה בן חמו, וקוראים לו להתפטר. התושבים נושאים שלטים ועליהם הכיתוב "די לשחיתות" ו"בן חמו הביתה".

 

את ההפגנה הספונטנית ארגנו חברי ועד הפעולה נגד תוכנית המתאר בכפר סבא, ובראשם מירית שקד ברק ואיציק מנהיימר. בהודעה שהעבירו בקבוצות ברשתות החברתיות כתבו מארגני ההפגנה כך: "מסתבר שבן חמו מורחק מניהול העיר עד 10.12 ולמרות זאת הוא מתערב יותר ויותר בניהול העיר. הערב (מוצ"ש), בשעה 19:30, נקיים משמרת מחאה באזור מגוריו, בפינת הרחובות ארלוזורוב והגר"א בכפר סבא. מחובתינו הציבורית והמוסרית לא לתת לכך יד!". עוד הוסיפו מארגני ההפגנה כי "ההתארגנות היא מעכשיו לעכשיו, אי לכך הביאו עמכם שלט מאולתר והפיצו כמה שניתן את ההודעה".

שקד ברק: "בושה לעיר שראש עירייה ששבר שיא ישראלי בהרחקת ראש עיר מניהול העיריה – עוד מעט שנה, אוחז בקרנות המזבח ומסרב לשחרר. כמו כן הוא דוחה, לכאורה, בכל פעם את השימוע בפרקליטות וממשיך, ללא בושה, להתערב בניהול העיר. כל עוד בן חמו, מתעקש להתערב בניהול העירייה, נגרם נזק אדיר לעיר בכל התחומים: תדמיתי, כלכלי, תכנוני, חינוכי ועוד. אם באמת אכפת לבן חמו מהעיר שיתפטר וילחם על חפותו מבחוץ. מדובר בנושא ציבורי ומוסרי ממדרגה ראשונה. אנו מצפים להשמעת קולם של כל חברי המועצה והמועמדים לראשות העיר בנושא. מי שלא ישמיע קולו כעת, כנראה שלא ישמיע קולו כאשר ישב על הכיסא".

תגובת עיריית כפר סבא: "יהודה בן חמו ראש העיר של כפר סבא ממשיך למלא את חובותיו למען תושבי העיר מתוקף תפקידו כראש הרשות וזאת בהתאם להגבלות החלות עליו. יש להדגיש כי עד שלא תוכח אשמתו, הרי שהוא בחזקת חף מפשע על פי החוק וימשיך לפעול למען העיר ותושביה כפי שפעל בעבר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר