יצחק שום. צילום: עזרא לוי
יצחק שום. צילום: עזרא לוי

יצחק שום: "אני מקווה שלא נגיע למשבר, בשביל זה אני פה"

למרות שני ההפסדים הרצופים, בעלי הפועל כפר סבא נבהל: "קורה שמפסידים, אני מקווה שנמצא את הפתרונות"

פורסם בתאריך: 27.11.17 10:09

למרות שהיא עדיין במקום הראשון בטבלת הליגה הלאומית, הפועל כפר סבא רשמה ביום שישי את הפסדה השני ברציפות, שהדליק כמה נורות אדומות בקרב האוהדים הירוקים ואנשי המועדון. למרות החששות ממשבר אצל הכפר סבאים, הבעלים יצחק שום משחרר צפירת הרגעה: "אני מקווה שלא נגיע למשבר, בשביל זה אני פה", אמר הבעלים בשיחה עם "ספורט צומת השרון". "אעשה מה שאני תמיד עושה – אדבר עם המאמן והשחקנים על מנת לעזור לכולם".

עוד הוסיף שום: "קורה גם שמפסידים, ידענו שמחכים לנו שני משחקים קשים ואני מקווה שנמצא את הפתרונות. לגבי צוות האימון, אם לא הייתי מאמין בו הוא לא היה נשאר פה. נגד קטמון שום דבר לא עבד לנו. כשהקבוצה רצה והיה מומנטום לא הסתכלו על כל שחקן בנפרד, עכשיו כשהקבוצה לא מציגה יכולת גבוהה פתאום מגלים שיש שחקנים בכושר לא טוב, שצריכים להשתפר". באשר למאבק המשפטי מול סתיו שחם אמר שום: "תוגש בימים הקרובים תביעה על סך של מאות אלפי שקלים בנושא".

 

בנושא אחר, אוהד הקבוצה שוקי שוואט העביר מכתב למנכ"ל הפועל קטמון ולהתאחדות לכדורגל, בגלל מה שהוא מכנה "חוסר שקיפות והטעיה של הנהלת קטמון", בכל הנוגע למיקום האוהדים הירוקים בטדי ביום שישי. "הופתעתי לגלות כי מיקמתם את אוהדי כפר סבא ביציע הצפוני מול השמש, אני משוכנע שהחלטה שערוריתית זו נעשה במכוון כדי לפגום בהנאת הקהל האורח, שכן עד המחצית לא היה ניתן לראות את המשחק עקב סינוור של השמש. מכיוון שהטעתם אותי ורבים מאוהדי הקבוצה, אני דורש מכם החזר כספי מלא עבור הכרטיסים של האוהדים".

מהפועל קטמון נמסר בתגובה: "אוהדי הפועל כפר סבא ישבו ביציע על פי הנחיות שקיבלנו ממשטרת ישראל. מדובר ביציע שאוהדי הפועל קטמון ישבו בו בעצמם בעבר, כמו גם אוהדי הקבוצות האורחות שמגיעות לטדי בכמויות קטנות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר