שרי צילום אילן בשור
שרי צילום אילן בשור

סופ"ש בכפר סבא: שתי שלישיות, ספיניניג בקניון וליין יווני

וגם: הזמרת שרי מגיעה להופעה, בטיילר דרדן מתכננים קרנבל והפועל כפר סבא תנסה להתאושש במשחק ביתי

פורסם בתאריך: 22.12.17 07:14

# חווית הכושר של כפר סבא יוצאת לדרך בחסות מועדון גרייט שייפ, עם אירוע ספינינג מטורף בקניון ערים, כולל שיעורים והרבה אקשן, זיעה ותנועה. בסיום האירוע יתקיים מופע מרכזי. כניסה והשתתפות ללא עלות. יום שישי (22.12) החל מהשעה 9:00 ברחבת הקניון.

בשעה 12:15, תעלה לבמה בקניון הזמרת שרי, שתופיע עם להיטיה "למה לא", "זה הרגע לאהוב", "לעולם בעקבות השמש", "ילדיסקו", "אתה מבטיח" ואחרים.

שרי צילום אילן בשור

שרי
צילום אילן בשור

# הפועל כפר סבא תנסה להתאושש מהתבוסה ברמת השרון במשחק ביתי באצטדיון לויטה מול נצרת עילית (שישי, 15:00).

# סוניה ג׳ייקוב ושלישיית הבוגלו (עמיר דוד, רוני צור ותום פלג) מגיעים לרטרו כפר סבא, לערב קצבי שכולו ג'אז, אר אנד בי, סול ואפילו כמה שירים בצרפתית. זה קורה בשישי (22.12) בשעה 21:00, קניון כפר סבא הירוקה, קומה שנייה.

# שלישיית בערך, הסטנדאפיסטים שכבשו את הרשת עם המערכונים "אם אנשים היו כנים", "isis bloopers", "אם גברים היו נשים" ועוד, יוצאים במופע סטנד-אפ משותף ומגיעים לאודיטורים ספיר. יום שישי (22.12), בשעה 22:00.

 

 

# כל שישי קרנבל. זה מה שמחכה לכם בטיילר דרדן, עם דיג'יי, מבצעי אלכוהול (חמישיית צ'ייסרים של ערק ב-79 שקלים וחמישה צ'ייסרים של ואן גוך ב-103, או קומבינת בירה שכוללת קנקן בירה פלוס שישה צ'ייסרים ונשנוש ב-179 שקלים).

# התערוכה החדשה "xl/xs" שאצר אמיר שפט, מגיעה לבית האמנים כחלק ממפגשי אמן בחסות עמותת אמן בעירו ובשבת בשעה 11:00 יתקיים שיח גלריה. רחוב גלר 4, כפר סבא.

# הליין הבלקני החדש בד"ר גונזו כולל מוזיקה עממית בלקנית ושולחן עמוס כל טוב, כולל יין, סלטים וצ'ייסרים ללא הגבלה ממש כמו טברנה ביוון. התענוג הזה עולה 69 שקלים לסועד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר