אבירם כהן, בני ברוכים, עידן סרור, ציקי הירשברג, בני קריגר , איריס בר און, ליאת עיוואן , מורן אוסמן שדה . צילומים יח"צ, זאב שטרן, דור מלכה
אבירם כהן, בני ברוכים, עידן סרור, ציקי הירשברג, בני קריגר , איריס בר און, ליאת עיוואן , מורן אוסמן שדה . צילומים יח"צ, זאב שטרן, דור מלכה

על הצוק מול הגלים, עם הילד מהצופים: הסלבים המקומיים מספרים על הנשיקה הראשונה

רגע לפני נשיקת הסילבסטר, שמונה תושבים מוכרים מכפר סבא נזכרים בנשיקה הראשונה שלהם

פורסם בתאריך: 31.12.17 18:55

הילדה מבנות עקיבא

אבירם כהן

אבירם כהן, ספר מכפר סבא

"הכל קרה כשהייתי ילד טוב ירושלים בכתה ו'. בדיוק התקופה שבה התחלתי ללכת לסניף בני עקיבא. כילד דתי בדיוק התחלתי להכיר את בנות עקיבא. ילדות טובות,יראות שמיים וכמובן יפות. וכמה גדול הוא יופי אמיתי כשהוא בצניעות ולא מוחצן. ו' הייתה נערה אקזוטית, גבוהה בצבע מוקה, שיערה כעדר העזים הגולשים מהר גלעד, שיניים צחורות מתוך חיוך שובה. עיני שקד חומות. בקיצור, חלאס התייפייפות – מרוקאית עסיסית נמרה. אני רגיש ליופי שכזה. התאהבתי בה תוך רגע.

היא היתה שיכבה מעלי, ואני קטן ומתוק אך עם פה חריף ובתחילתה של בגרות מינית (שעד היום בעיצומה). אני מסתכל עליה והיא עלי, אני מרגיש את הלב מתפוצץ,יש איזה קונקשן באוויר. הזמנתי אותה לגלידה. כמו נער עקיבא אמיתי. 'בואי נאכל פרוזן ואלווה אותך הביתה אחרי הגלידה'.

זה היה סיפור אהבה לא ממומש. אני רציתי יותר, היא הייתה דתייה מדי. אבל היא הבטיחה לי – נשיקה. ישבנו על הקרוסלה בגן,ידענו שזה הרגע. כמה חיכיתי, התקרבתי אליה כמו אחלה גבר והיא אלי. וזה סוף סוף קרה. ובבוקר שאחרי,לא עניתי להודעות יותר. סתם סתם. הפי ניו ייר!".

 

כשאבא שלה דפק בדלת

בני ברוכים. צילום דור מלכה

בני ברוכים, סטנדאפיסט מכפר סבא

"הנשיקה הראשונה שלי היתה עם החברה הראשונה שלי, בבית של ההורים שלי. זה היה בגיל 15 וזו היתה נשיקה מלאת התרגשות. אני זוכר שהלב שלי ממש דפק, אבל שנייה אחרי הנשיקה גם אבא שלי דפק בדלת ונכנס. אז כן, הנשיקה הראשונה שלי היתה ממש קצרה. אבל מה למדנו? לנעול את הדלת לפני נשיקה!".

 

בלי לשון, עם המון אהבה

איריס בר און. צילום יח"צ

איריס בר און, סקסולוגית מכפר סבא

"הנשיקה הראשונה שלי היתה באמת מזמן. הייתי בת 14, וזה היה ילד שהיה איתי ביחד בצופים והיה גם בן כיתה שלי. היינו חברים וזה מה שהיה. לא יותר מדי. קראו לו עודד, אבל בשונה ממה שחושבים, זו לא היתה נשיקה רומנטית ורטובה כמו בסרטים, אלא נשיקה בתולית, תמימה, בלי לשון אבל עם המון אהבה. אני כן זוכרת שהוא מהבנים שהיו לו שפתיים מאוד רכות ושאני מאוד התרגשתי כי זה היה אצלו בבית".

 

עם האיטלקייה בסאמר סקול

בני קריגר

בני קריגר, בעלים של בר בכפר סבא

"זה מחזיר אותי שנים אחורה. קראו לה דניאלה, בחורה איטליה. זה היה בסאמר סקול כי שנינו הגענו ללמוד אנגלית בעיירה ליד לונדון והתאהבנו והתנשקנו בלילה, אחרי שכולם הלכו לישון. ברור שאני זוכר את זה, כי זה היה סיפור אהבה של שבועיים. היא היתה החברה הראשונה שלי. הייתי בן 15 ובמשך כל השבועיים האלו היינו צמודים כמו חבר וחברה. איתרתי אותה בפייסבוק לפני כשנתיים ואנחנו בקשר מאז. עדכנו אחד את השנייה מה עשינו במשך השנים".

 

 

מול הים בנתניה

ליאת עיוואן

ליאת עיוואן, מעצבת אופנה מכפר סבא

"הנשיקה הראשונה שלי היתה גם עם האהבה הראשונה שלי בגיל שש עשרה, בנתניה. אני זוכרת שזה היה במקום הסודי שלנו, על הצוק, מול הים. מאוד רומנטי. אני זוכרת שמאוד התרגשתי. בעיקר מכל החוויה וההשקעה של החבר שלי דאז. ברור שאני זוכרת כל פרט. מדובר בנשיקה ראשונה, חוויה של פעם בחיים. אני מודה שהנשיקה השנייה בחיי היא טובה עוד יותר, עם בעלי ארז, בגיל 19. היינו חברים ויצאנו למסיבה בהרצליה, שם התנשקנו. מודה שמרוב שהתרגשתי שכחתי איזה שיר היה ברקע".

 

בכיתה ז' עם ילדה בשם מיכל

ציקי הירשברג

ציקי הירשברג

ציקי הירשברג, איש חיי לילה מכפר סבא

"הנשיקה הראשונה שלי היתה באמת מזמן. עברתי כל כך הרבה ג'ק דניאלס, שאני כבר לא ממש זוכר. אבל נראה לי שזה היה בכיתה ז' עם ילדה בשם מיכל. אני ממש לא זוכר יותר מדי, אבל אני כן זוכר שהתרגשתי. האמת זו היתה נשיקה ממש סבבה. בין 1 ל- 10 הייתי נותן לה שלוש, במיוחד שזו הנשיקה הראשונה בחיים ולא היה לי למה להשוות".

 

לא כמו בסרטים

מורן אוסמן שדה

מורן אוסמן-שדה, בעלת סלון יופי בכפר סבא

"הנשיקה הראשונה שלי היתה בגיל 15 בערך, עם החבר הראשון. אני מודה שאני ממש לא זוכרת איפה התנשקנו, כי זה היה ממש מזמן, אבל אני מודה שהיא לא היתה כזו טובה כמו שעושים מנשיקה ראשונה בסרטים".

 

שיחקנו אמת או חובה

אירית מרק

אירית מרק, עיתונאית ופעילה חברתית מכפר סבא
"גדלתי במושב רישפון, ילדות שונה מזו שבעיר. בתקופה בה הנשיקה הייתה ביטוי לרגש עמוק, לאהבה, ולא רק כדי להעלות שנייה אחר כך סלפי לפייסבוק. אלה היו שנות השמונים, לא היה מחשב, לא היה סלולרי, בקושי היה טלפון. היה תלמיד בן כיתתי מכפר שמריהו שהכריז על אהבתו אלי במשך שנה ארוכה. בכיתה ז', במסיבות שישי, שיחקנו אמת או חובה, ושם זה קרה. זו הייתה נשיקה תמימה, שמימית, אוהבת, מרגשת. לא ידענו איך, אבל כל האלמנטים התערבבו ויצרו כמו זיקוקים באוויר. הפכנו לזוג במשך ארבע שנים נפלאות מחיי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר