יהודה בן חמו. צילום עזרא לוי
יהודה בן חמו. צילום עזרא לוי

בשלישי: דיון בהדחת בן חמו מראשות דירקטוריון החברה הכלכלית

אחד מחברי המועצה: "כך יהיה מומנטום להגיע למטרה העיקרית, שהיא הדחתו של בן חמו מראשות העירייה"

פורסם בתאריך: 14.1.18 18:32

חברי מועצת עיריית כפר סבא קיבלו לפני שעה קלה זימון לישיבת מועצה שלא מן המניין, בנושא דירקטוריון החברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא. חברת מועצת עיריית כפר סבא רויטל לן כהן, שיזמה את הדיון, אמרה לצומת השרון כי מדובר בישיבה להדחת ראש העירייה יהודה בן חמו מראשות הדירקטוריון.

"יהודה בן חמו מכותב למיילים והוא יודע מזה", אומר אחד מחברי מועצת העיר. "אני מניח שיהיה רוב להדחתו. כל מי שחתם על מכתב הדרישה לזימון ישיבת מועצה מיוחדת להדחת בן חמו מראשות העיר, יצביע גם בעד ההדחה הזאת".

למה זה קורה באופן כל כך בהול?

"יש כלי שנקרא זימון ישיבה שלא מן המניין והשתמשו בו. הסיבה הרשמית היא שהחברה הכלכלית פועלת בחסר מזה תקופה וזה לא תקין. אבל כולם גם מבינים שזה משחק פוליטי. תיאורטית, יכלו לחכות עד ישיבת פברואר, אבל החליטו לזמן אותה כעת. אני מעריך שזה משום שהם חושבים שזה יהפוך לכדור שלג שיתחיל להתגלגל, כי אז יהיה מומנטום להגיע למטרה העיקרית, שהיא הדחתו של בן חמו מראשות העירייה".

לן כהן, את חושבת שיהיה רוב להדחת בן חמו מהחברה הכלכלית?

"הנבואה ניתנה לשוטים".

 

 

מירית שקד ברק, ממובילות המאבק בשחיתות בכפר סבא וממייסדות "משמר המועצה", מסרה בתגובה: "לאור הכאוס שנוצר בשנה האחרונה בעיר, נראה כי החברה הכלכלית צוברת יותר ויותר מעמד וכוח כמוציאה לפועל של פרוייקטים בעיר, כולל נדל"ן. כשרוצים לקדם משהו בזריזות – מעבירים דרך החברה הכלכלית. פחות בירוקרטיה, הרבה כסף והרבה פחות שקיפות. המחדל הוא שהיו"ר של החברה הוא בן חמו, המורחק מהעירייה בגין החשד לעבירות שחיתות. זאת הסיבה שהיוזמה של חברת המועצה עו"ד רויטל לן כהן כל כך קריטית ויפה שעה אחת קודם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר