יובל לוי מקבל סבון מילד, הערב בישיבת המועצה
יובל לוי מקבל סבון מילד, הערב בישיבת המועצה

חברי המועצה אישרו את התקציב. ילדים חילקו להם סבונים

רגע לפני שינואר נגמר, אושר תקציב העירייה לשנת 2018. חברי ועד הגנים וילדיהם חילקו לחברי המועצה סבונים במחאה על המחסור בחומרי ניקיון בגנים

פורסם בתאריך: 25.1.18 21:04

כמעט חודש אחרי תחילת השנה, אישרה סוף סוף הערב (חמישי) מליאת מועצת עיריית כפר סבא, ברוב קולות, את התקציב העירוני לשנת 2018, בישיבת מועצה שלא מן המניין. טרם הישיבה חילקו חברי ועד גני הילדים בכפר סבא, וילדיהם, סבונים לחברי המועצה במחאה על המחסור במוצרי ניקיון בגני הילדים. מוועד הגנים נמסר: "אישור התקציב הוא יום שמח לעיר. אנו מקווים, שבתוך מיליארד השקלים ימצא גם כסף לחומרי ניקיון בסיסיים איכותיים ובכמות ראויה לגני-הילדים ולמוסדות החינוך בעיר".

ישיבת התקציב, הערב

ישיבת התקציב, הערב

הסבונים שקיבלו חברי המועצה

הסבונים שקיבלו חברי המועצה

היקף התקציב הכולל, רגיל ופיתוח, עומד על סך של 969 מיליון שקל ומהווה גידול של כ-56 מיליון שקלים מהתקציב של השנה שעברה. התקציב הרגיל שאושר עומד על סכום של 808 מיליון שקל ותקציב הפיתוח (התקציב הבלתי רגיל) יעמוד על 161.4 מיליון שקל.

תקציב אגף החינוך עומד על 341 מיליון שקלים, 45 אחוז מכלל התקציב העירוני. תקציב אגף קהילה, רווחה ונוער עומד על כ-93 מיליון שקל ומהווה כעשרה אחוז מהתקציב הכולל. תקציב אגף איכות הסביבה יעמוד השנה על כ-107 מיליון שקל, תקציבו של אגף הנדסה יעמוד על כ-21 מיליון שקל ותקציב אגף חירום וביטחון על כ-23 מיליון שקל.

בעד התקציב הצביעו חברי המועצה ממה שיינפין, אורן כהן, עמירם מילר, צביקה צרפתי, רביטל שלום עמר, אמיר קולמן, רויטל לן כהן, יהודה יוגד ואמיר גבע. התנגדו, למעט סעיף כוח אדם, ענת קלומל, יובל לוי ואתי הדנה. לא נכחו שמעון פרץ, דבי שני, פליאה קטנר ועילאי הרסגור.

גזבר העירייה שגיא רוכל, אמר בישיבה כי "תקציב הפיתוח עומד על כ-71 מיליון שקלים, אבל יכולים לקרות בו שינויים… (תכנית הפיתוח העירונית כוללת פיתוח תשתיות ומבנים חדשים ברחבי העיר, בניית מבני חינוך חדשים, עבודות הנגשה למבני הציבור, פיתוח תשתיות עירוניות ועוד, א"א) הלוואות הפיתוח עומדות על 50 מיליון שקל. מצב ההלוואות הוא כ-212 מיליון שקל נכון ללפני ארבעה חודשים, בסוף השנה נעמוד על פחות מ-300 מיליון שקל".

 

 

חבר האופוזיציה יובל לוי אמר בישיבה: "יש בתקציב הזה בשורה, כשהוא הוצג היו חסרים בו איזונים נורא פשוטים. סיעת תפוח נתנה את הגיבוי שנדרש לחברי הקואליציה השונים שרצו לאזן את התקציב. יש גידול של כ-40 מיליון שקל בתקציב וטוב שכך משום שהעבודה על 1 חלקי 12 הייתה חוסכת את התקציב ממקומות חיוניים. סיעתנו תמכה בדרישות של חברים שונים, בחינוך, בחינוך המיוחד ובשכונות. האיזון הזה חיובי ואני שמח שחלק מזה יהיה בבסיס התקציב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר