עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר
עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר

עיריית כפר סבא קרובה להתחיל את שנת 2018 בלי תקציב עירוני מאושר

תשעה ימים לפני תחילת השנה, נדחתה ישיבת אישור התקציב העירוני לבקשת 12 חברי מועצה מהקואליציה והאופוזיציה

פורסם בתאריך: 21.12.17 11:57

ישיבת מועצת העיר לאישור התקציב העירוני לשנת 2018, שהיתה אמורה להתקיים הערב, נדחתה. כך הודיעה מנכ"לית העירייה. הישיבה נדחתה בעקבות בקשת 12 חברי מועצה, מהקואליציה והאופוזיציה: אברהם ממה שינפיין, אורן כהן, איתן צנעני, רויטל לן כהן, עמירם מילר, יהודה יוגד, אמיר קולמן, יובל לוי, ענת קלומל, אתי הדנה, עילאי הרסגור הנדין, פליאה קטנר.

"לאור הנסיבות שנוצרו ומתוך אחריות לעיר ולתושביה, אנו, 12 חברי מועצת העיר מבקשים לדחות את ישיבת התקציב הקבועה ליום 21/12/17", כתבו חברי המועצה, שדורשים להכניס בו שינויים וטוענים כי אינם זוכים להתייחסות מנכ"לית העירייה.

"זו השנה הראשונה שבה פשוט לא ניהלו משא ומתן על התקציב. הוא פשוט הוכתב מלמעלה", אומר אחד מחברי הקואליציה, "גם אם יש מניעה שראש העירייה ייפגש איתנו, הוא יכול למנות מישהו מטעמו שינהל משא ומתן. הכתיבו לנו את התקציב, לא התנהל שום משא ומתן, לא לפני ועדת הכספים ולא אחרי ועדת כספים. אנחנו לא מכירים שום סיטואציה כזאת. אפשר לאשר את התקציב עד מרץ, ואני מקווה שהתקציב יעבור".

 

 

נזכיר כי בתחילת החודש אישרה ועדת הכספים, ברוב זעום של חמישה תומכים מול שלושה מתנגדים, וכששלושה חברי קואליציה נמנעים בהצבעה, את הצעת תקציב העירייה לשנת 2018. סגן ראש העירייה איתן צנעני (הבית היהודי) אמר אז כי התקציב המוצע "הוכתב מלמעלה", כלשונו, וחבר הקואליציה אורן כהן סיפר על התעלמות מדרישותיהם במשא ומתן על ידי המנכ"לית.

אם המועצה לא תסיים להכין את התקציב בתוך שלושה חודשים מתחילת השנה, היא תפוזר. שר הפנים יוכל לקבוע אם ראש הרשות יסיים אף הוא את כהונתו.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אסתר שביר

    הגיע הזמן שחסרי מועצת העיר יתעוררו ויתחילו למלא את התפקיד שלשמו נבחרו ;טובת העיר ותושביה!!
    אל להם להלין על התעלמות מצד בכירי העיריה רפיסותם זיכתה אותם ביחס כזה.
    על חברי מועצת העיר לנטרל לחלוטין אצ השפעתו ומעורבותו של ראש העיר המושעה ולהתעשט.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר