פאבים וברים בשרון

הכירו את הברים המומלצים באזור השרון

היום כבר לא צריך לצאת לתל אביב ולבזבז זמן על חניה ומחירים מופקעים. אזור השרון מפוצץ בברים טובים, עם אווירה מיוחדת, משקאות מיוחדים והרבה שמח. קבלו את הברים שאתם חייבים להכיר באזור השרון

פורסם בתאריך: 29.1.18 10:12

בית הבירה 

בעוד תל אביב טבעה עליו בעלות, החלו ערים נוספות לאמץ את המושג "בר שכונתי" וכך אט,אט החלו צצים ברים ססגוניים ומיוחדים ברחבי הארץ, אחד המדוברים ביניהם הוא "בית הבירה" ברעננה.

על המקום: בית הבירה הוקם לפני כעשור על ידי השף ערן רוטמן אשר בחר לשלב שתי אהבות גדולות- בירה וקולינריה מזרח אירופאית משולבת עם המטבח הישראלי המוכר. הבחירה לפתוח את "בית הבירה" דווקא ברעננה נעוץ ברעיון לאוורר קצת את הבורגנות המאפיינת את העיר.

הבר משלב בין המזרח למערב הן בתפריט והן באווירה, המוזיקה המתנגנת נעה בין מיינסטרים מוכר וקלאסיקות. בימי שישי כדאי לכם להצטרף לקבלת שבת ולחגיגה שמפיחה חיים לאורך כל השדרה. תוכלו למצוא מגוון רחב של בירות הקולע לטעם של כולם, במקום יש בירות בבקבוק וגם כאלה מהחבית, אותן מוזגים במזיגה מסורתית עם ראש קצף.

מי בעסק: שף ערן רוטמן הוא שף שקוטייר המתמחה בייבוש בשר וייצור נקניקים בהכנה עצמית, ערן חלם לפתוח מקום המשלב את המטבח המזרח אירופאי ביחד עם המטבח הישראלי ולא רק, אלא לפתוח מקום המשלב קשת של אנשים.

העיצוב: אינטימי, משפחתי ושכונתי. קירות מחופים בעץ, מדפים עמוסי כוסות ובקבוקים מעניקים נופך עמוק למקום ותחושה חמימה וחברתית. גם בעיצוב ישנה קריצה למזרח אירופה וביחד עם שילובים מהמערב נוצר חלל בו יש מקום ורוחב לב לכולם.

בית הבירה: אווירה ביתית ואוכל מצוין. צילום באדיבות הלקוח

בית הבירה: אווירה ביתית ואוכל מצוין. צילום באדיבות הלקוח

הייחוד: בית הבירה הוא בר בסגנון "חמארה" מקומית ססגונית ואינטימית. הייחוד שלו הוא בהיותו שונה ואחר בנוף האורבני של רעננה. האווירה הביתית והחמימה מביאה לקוחות מכל שכבות הגיל ומכל המאפיינים; כך תוכלו למצוא חבר'ה צעירים מרימים בירה של סוף יום וגם פרלמנט של בני שבעים בשעות אחר הצהריים.

על השולחן: מה הולך יותר טוב עם בירה מאשר נקניקים איכותיים? המומחיות של המקום היא נקניקים ונקניקיות תוצרת עצמית כך תמצאו שם נקניקיית ברזאולה איטלקית לצד סוג'וק ובסטרומה טורקיות ומגוון מעניין וטעים של נקניקים מיובשים. ישנן פלטות של נקניקים ופלטות של דגים מלוחים ואם בא לכם לנגב בקטנה תוכלו למצוא בתפריט כבד קצוץ, איקרה ומטיאס המוגשים עם לחם קלוי.

ביס איכותי לצד בירה קרה ואיכותית, בית הבירה מבטיחים לכם חוויה כייפית, קלילה חברית וטעימה.

כתובת: בורוכוב 6 רעננה
המקום כשר!
שעות פתיחה: א-ה 14.00 עד אחרון הלקוחות
שישי: 12:00 עד שעה לפני כניסת השבת
שבת: סגור

טלפון- 09-8800120
מעבר לאתר

בית הבירה. צילום באדיבות הלקוח

בית הבירה. צילום באדיבות הלקוח


לשתות כמו מלוכה: בר הברון ברעננה

החלום של ליאור קורן ואחיו הפך למציאות אחרי שרכשו מקום שעמד למכירה והפכו להיות הבעלים הגאים, יחד עם שותף נוסף, של בר משלהם. עכשיו הם מציעים יוקרה בנראות, אבל ממש לא במחיר, ואפשרות בילוי שכולם נוהרים אליה מאזור השרון

יש צעירים שרק חולמים על הדבר הגדול הבא בחייהם ויש את אלה שעושים מעשה כדי להגיע אליו בדיוק כמו ליאור קורן, שיחד עם אחיו ושותף נוסף פתחו את בר הברון ברעננה. היום אחרי שהגשימו חלום ילדות מנסים השלושה, שנמצאים רק בשנות ה-20 לחייהם, להפוך את המקום לאחד מהברים המומלצים בשרון והם גם מצליחים בכך.

על המקום: "מאז שהתחלתי לצאת ולבלות חלמתי על מקום משלי", מסביר קורן. "ראיתי בפייסבוק שהציעו את הבר למכירה ושלחתי את זה לאחי. שנינו זיהינו את הפוטנציאל והחלטנו לקחת את הרעיון וללכת על זה".

אחרי שצמד האחים החליט על המקום צורף שותף שלישי ויחד נבנה הקונספט – בר פיצות שמגיש אוכל בסגנון איטלקי, עם נרגילות ומוזיקת מיינסטרים ודאנס בסופי השבוע. למבלים במהלך השבוע מציעים קצב איטי קצת יותר.

ברים בשרון: בר הברון. צילום: שיר דוקשטיין ויואב קדם

ברים בשרון: בר הברון. צילום: שיר דוקשטיין ויואב קדם

מי בעסק: "צוות העובדים מורכב מברמן, שני מלצרים, טבח, מארחת ובדרך כלל אני", מסביר קורן. "כל הזמן יש שם לפחות נציג אחד של הבעלים כשלרוב מדובר בי".

העיצוב: הרעיון שעמד מאחורי העיצוב הוא ליצור מראה יוקרתי למקום שיתאים גם לשמו "הברון". ואכן מדובר במקום שמציג יוקרה אבל בנראות וממש לא במחיר. "המחירים שלנו שווים לכל כיס", מדגיש קורן. "כל אדם שרוצה לבוא ולשתות בירה יכול לעשות את זה בלי לקחת הלוואה כמו בברים אחרים באזור. המחירים שלנו מתחילים למשל ב-31 שקלים לחצי ליטר בירה וב-26 שקלים לשליש".

אזור מסוים בבר הברון יציע לאורחים כיסאות בר, אחר יאפשר ישיבה בשולחנות נמוכים יותר כמו בבתי קפה. בקומה העליונה ישנן ספות כשבפועל יכולות להתארח במקום גם קבוצות של עד 30 אנשים. אירועים כאלה היו לאחרונה בכמות גבוהה בבר הברון, הרבה בזכות ההמלצות שעברו מפה לאוזן על המחירים הנוחים אבל בעיקר על היחס האישי שמקבל כל אדם שפונה לליאור קורן או לאחד מהבעלים הנוספים.

הייחוד: "אין באזור יותר מדי דאנס ברים", מבהיר קורן. "וגם המחירים שלנו שונים. יש לנו אפשרות לרכישה של מסלול בימי חמישי למי שמשלם מראש על המשקה שהוא רוצה לשתות. לדוגמה אם אתה יודע שתשתה רק בירה בערב שכזה תשלם מראש 60 שקלים והמילוי חופשי. מסלול של בירות וצ'ייסרים מגיע ל-80 שקלים לאדם לערב לשתייה ללא הגבלה".

על השולחן: הרעבים יקבלו אפשרות להרגיש לרגע כמו באיטליה עם אצבעות גבינה, לחם שום, פטריות ממולאות בגבינה ובפסטו, נאצ'וס, אדממה ופיצות מיוחדות מעשה עבודת היד של הבעלים. היו כבר לקוחות רבים שאף הגדירו את הפיצה כטעימה ביותר באזור השרון. "אנחנו מוסיפים כל מיני תבלינים מיוחדים ותוספות לרוטב", מגלה קורן. "אבל צריך לטעום את הפיצות כדי להבין עד כמה הן טעימות".

בר הברון, זרחין 3 רעננה

טלפון:  054-200-8372

שעות פעילות:

ימים ראשון עד רביעי מ-21:30 ועד אחרון הלקוחות

ימים חמישי עד שבת מ-22:30 ועד אחרון הלקוחות

קישור לפייסבוק

קישור לאינסטגרם

בר הברון. צילום: שיר דוקשטיין ויואב קדם

בר הברון. צילום: שיר דוקשטיין ויואב קדם


ביר גארדן

מתחם G, כפר סבא
טלפון
קישור לאתר
שעות פתיחה:
ראשון – חמישי – 18:00 עד אחרון האורחים
שישי ושבת – 12:00 עד אחרון האורחים

על המקום: הביר גארדן הוא בר בסגנון אירופאי, בעל מאפיינים בוואריים עם אינטרפרטציה ישראלית מקומית. הסניף הראשון של הביר גארדן הוקם בשנת 2013 על ידי האבות המייסדים ופועל עד היום בכיכר דיזנגוף בתל אביב. זה היה הבר הראשון בארץ שהוקם ברוח הברים הלאומיים של גרמניה, ובוואריה בפרט. כראוי לבר בווארי אותנטי, הישיבה בו היא סביב שולחנות צרים, ארוכים ונמוכים, על ספסלים שיתופיים. גרמנופילים, אוהבי בירה על סוגיה השונים ובלייני האזור נהנים בביר גארדן ממגוון עצום של בירות מהחבית לצד תפריט ססגוני המשלב מנות מהמטבח הגרמני הקלאסי לצד אוכל ישראלי-ים תיכוני. את הטון הגרמני נותנת גם המוזיקה, כששיר גרמני אותנטי בוקע מהרמקולים אחת לעשר דקות. אם חשקה נפשכם באווירה גרמנית מוזיקלית מוגברת, אתם מוזמנים לבלות בשירותים, שם תיהנו לאורך הביקור כולו מפס קול גרמני-בווארי.

מי בעסק: ארבעת המייסדים שפתחו את הסניף הראשון בכיכר דיזנגוף בתל אביב, וכעבור ארבע שנים את השלוחה הכפר-סבאית של הביר גארדן הם אורי עבדת, דני שפירא, אסף מאיר ומור לוגסי.

העיצוב: כפי שניתן להבין מהשם בעל הניחוח הגינתי, העיצוב בביר גארדן ממזג את הפנים והחוץ. החלל הפנימי מרוצף באבנים משתלבות – מהסוג שאנו רגילים לראות ברחוב, התאורה משרה אווירה של אור יום, וכדי להשלים את האווירה החיצונית שבפנים, מזדקפים להם בינות השולחנות שני עצים לתפארת. בחוץ ישנה גינה ודק. האחראי על העיצוב הוא אדריכל אור כוכב.

הייחוד: העיצוב הדומיננטי נותן למבלים הרגשה שהם בחוץ, גם כשהם בפנים, ומאפשרת להם לשכוח (ולא רק בזכות הבירה…) שהם בכלל בקניון. בנוסף, המגוון העצום של הבירות, מתוכו רק במחלקת הווינשטפן יש נציגות של חמישה סוגים, מאפשר לכל אחד למצוא בירה שתענה על טעמו וסגנונו. המחירים השפויים מאפשרים לבאי המקום לשתות כמו שהגרמנים יודעים.

על השולחן: כדי שהבירה לא תחליק בגרון אל בטן רעבה, בביר גארדן דואגים לספק את החוויה הבווארית המושלמת. לצד הבירות הנמזגות מהחביות והבקבוקים המושקים לחיים, מוגשים על פי מיטב המסורת של בוואריה נקניקיות איכותיות, בשרים, רטבים בשלל טעמים, פרעצלים חמימים וטריים, ואיך אפשר בלי כרוב מבושל אותו מכין הצוות במקום. מגוון מנות מזרח תיכוניות כמו כרובית אפויה, סלט פנצנלה ועראיס, מספקות את דרישת חובבי המטבח המקומי האותנטי.
בכל ימות השבוע מלבד שישי-שבת, ניתן ליהנות מ- HAPPY HOUR בין השעות 18:00 – 20:00. בשעות השמחות תוכלו ללגום ממבחר האלכוהול והשתייה בחצי מהמחיר הרגיל ולדגום מנות נבחרות מהתפריט בהנחה של 30%.

בירה קרה בביר גרדן. צילום: אמיר מנחם

בירה קרה בביר גרדן. צילום: אמיר מנחם


BFF – בר מסעדה ברעננה

כתובת: אחוזה 130, רעננה
טלפון: 09-965-2241
שעות פתיחה:
א'-ה': 18.00 – 11:00
שישי: 11:00-16:00
(שבת סגור, המקום כשר)
קישור לפייסבוק

על המקום: אם חיפשתם מקום להעביר בו ערב כייפי ברעננה ותהיתם אם יש בכלל אחד כזה, כדאי שתכירו את ה- BFF, בר מסעדה ברחוב אחוזה ששינה את המפה והפך להיות הדיבור החם של העיר. המקום מגיש בירות טריות, אוכל משובח ומוזיקה טובה, בקיצור- כל מה שצריך כדי לסיים את היום באווירה טובה.

בר חברים אולטימטיבי. צילום:גבי שוחט

בר חברים אולטימטיבי. צילום:גבי שוחט

מי בעסק: שני שותפים שהחליטו להרים את הכפפה ולתת מענה אמיתי ואיכותי לחיי הבילוי ברעננה. הרעיון היה להקים מקום שייתן מענה לצעירים בעיר, כזה שהוא נגיש, מגיש אלכוהול טוב ואוכל טוב לא פחות להשלמת החוויה. ואכן, ה- BFF הוא הבר היחיד ברחוב אחוזה אליו מגיעים צעירות וצעירי העיר ונהנים מערבים כייפים בבר השכונתי.

הייחוד: בין אם תחליטו לשבת על הבר השיקי או בגינה המדליקה בחוץ, תוכלו תמיד ליהנות מבירות טריות ומגוונות ומוזיקה מגניבה. המקום נועד והוקם למען כל אלו שרוצים לרענן את הערבים שלהם, תוכלו למצוא שם בני 25 ועד 30 וגם בני חמישים שבא להם להתפנק על בירה טובה. כולם מוזמנים באהבה ובדיוק כמו השם BFF כך גם הלך הרוח- כולם חברים של כולם.

על השולחן: כריכים משודרגים, מנות פתיחה מעוררות תאבון וטאפסים למי שרוצה רק "לנשנש" הם רק חלק מהתפריט שמציעים ב- BFF. אבל אם בא לכם להתענג עד הסוף כדאי שתזמינו את ההמבורגר BFF, המבורגר קלאסי מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר אשר מוגש עם צ'יפס חם וכדי לשדרג את החבילה – כדאי שתזמינו בירה קרה.
לצמחוניים והטבעוניים בינינו, יש גם המבורגר טבעוני טעים לא פחות!

ההמבורגר של ה-BFF. צילום: גבי שחוט

ההמבורגר של ה-BFF. צילום: גבי שחוט

Happy Hour Time: בימי חול השעה השמחה מתקיימת בין השעות 18.00-20.00 ובימי שישי בין השעות 12.00-14.00 1+1 על כל הבירות מהחבית.

בירה קרה ב- BFF. צילום: גבי שוחט

בירה קרה ב- BFF. צילום: גבי שוחט


גוטליב פיצה בר

כתובת:אנגל 78 כפר-סבא
טלפון: 050-944-9199
שעות פתיחה:
א'-ה': 18.00 ועד אחרון הלקוחות
שישי שבת – סגור. המקום כשר.

על המקום: נקרא על שם האומן היהודי-פולני האקצנטרי מאוריציו גוטליב, הגוטליב פיצה בר הוא מקום שמביא את האומנות למנות הפיצה המיוחדות ועושה שמח בכפר סבא.
המקום פתוח בערבי השבוע ומספק מקום נעים וטעים גם למשפחות המגיעות בשעות הערב המוקדמות, וגם לחבר'ה צעירים שרוצים לענג את החך בפיצה משוגעת עם חתיכות סניידרס צ'דר למשל, ובירה קרה. ככל שהערב מתקדם, מתמלא המקום ובעיקר המרפסת בחוץ בימות הקיץ, וניתן אפילו לראות כמה וכמה זוגות בדייט. תמהיל אנשים שכזה כאשר המשותף להם הוא האהבה לפיצה.

גם קוקטיילים מגניבים. צילום: עמית זורסקי

גם קוקטיילים מגניבים. צילום: עמית זורסקי

מי בעסק: ארבעה שותפים שהחליטו לקחת את הפיצה צעד אחד קדימה ולהוציא אותה מאזור הנוחות. לכל אחד מהם יש את תחום ההתמחות שלו שאותו הוא מוביל במקצועיות ומתוך אהבה ותשוקה לעשייה ואיך לא, לפיצה.

הייחוד: הגוטליב פיצה בר לא כאן כדי לשרת את הטעם הבינארי, לא עוד פיצה רגילה או מקסימום אחת עם פלפל חריף ועגבנייה, פה תמצאו פיצה עם שיגעון גדלות ותוספות מטורפות שהן פרי היצירה של מקימי המקום וברוח יצירות האומנות יוצאות הדופן של אותו מאוריציו גוטליב שגם מופיע על הלוגו של המקום.

על השולחן: פיצה עם תפוצ'יפס שמנת – בצל וורסיות מטורפות של תוספות ולצידן מותאמים בדיוק צבעוני קוקטיילים משוגעים לא פחות. לכל פיצה מתאימים קוקטייל שילווה אותה ויעצים את החוויה המשולבת. בימי רביעי תוכלו ליהנות מערב יווני ולהתענג על מנות בניחוח 'יאסו' שבהתאם לרוח המקום, מוגשות בצורה ייחודית ולא שגרתית. גם תוכלו למצוא קרטון פיצה ובתוכו מזאטים יוונים ואיך לא, צ'ייסרים של אוזו.

המקום כשר ופתוח בכל ערב בימי חול וסגור בשישי-שבת. בכל יום יש "happy hour" החל מהשעה 19.00 ועד השעה 21:00 ובה תהנו מ- 1+1 על כל הבירות והיינות. אווירה מיוחדת עם מוזיקה משתנה, לפעמים מיינסטרים, לפעמים deep house ואפילו techno – צלילים, חוויה וטעמים ייחודים ומשוגעים של פיצה שהחליטה לייצר קצת עניין.

טעם מושלם. צילום: עמית זורסקי

טעם מושלם. צילום: עמית זורסקי


טמפל בר כפר סבא

רחוב ויצמן 301, מתחם G כפר סבא
טלפון: 1-700-700-004
שעות פתיחה: מהשעה 17:00 עד אחרון הלקוחות
לינק לאתר   לינק לפייסבוק
נגישות: מתחם חניה צמוד, נגיש לבעלי מוגבלויות

טמפל בר

על המקום: ה- Temple Bar בכפר סבא, הוקם בשנת 2009 על ידי דותן ששון, הבעלים של ארומה בעיר, המביא איתו ניסיון וותק מעולם המסעדנות והשקעה מטורפת, בשל החלום לפתוח בר. "שנים שחלמתי לפתוח בר מושקע ומיוחד, וברגע בו דרכי הצטלבה עם רשת ה- Temple Bar, ידעתי שזה הכיוון שאני רוצה לעסק". ולראיה, בר מושקע מאוד, בעיצוב אירי מיוחד ומוקפד המשלב פריטי עיצוב אשר יובאו היישר מאירלנד. "ברבות השנים הפך הטמפל בר למוסד בעיר המספק ללקוחות שלנו, חוויית בילוי בניחוח אירי, לא רק בשל העיצוב של המקום המותאם ל- 330 לקוחות בישיבה, אלא בגלל הבר המרווח שלנו המציע תפריט אלכוהול עצום ומגוון לצד תפריט אוכל עשיר הכולל מנות פתיח, נשנושים, עיקריות וקינוחים", מוסיף ששון. לדבריו,"ייחודו של המקום בכך שהוא מספק חווית בילוי מלאה לכולם. הודות לשלושה מפלסים, זוכים המבלים למבחר אופציות ישיבה החל מקומת מעשנים סגורה וגדולה המכילה 130 מקומות ישיבה, קומה ללא עישון המכילה 170 מקומות ישיבה וחדר VIP המכיל עד 30 מקומות ישיבה. בכל החללים ממוקמים מסכי צפייה וגם מקרן בגודל 250 אינץ' היחיד מסוגו בישראל וסאונד היקפי ההופכים את הצפייה במשחקים לחוויה בלתי נשכחת".

מי בעסק: ההצלחה של העסק מגיעה מעבודה משותפת של 4 שותפים, דותן ששון, המשמש כמנכ"ל החברה והרוח החיה של המקום, עומר קקון, שותף פעיל ומנהל המתפעל את המקום באופן שוטף, שי טובי, מנהל השיווק של ה- Temple Bar וגדי רייכמן, מנהל הפאן הטכנולוגי המתקדם של המקום.
העיצוב: החיבור בין רשת Temple Bar ודותן ששון, יצר חלל מעוצב המשלב בין קו עיצובי בסגנון אירי ומיוחד לנגיעות נוסטלגיות, ברוח הברים הישנים באירלנד, כיאה לרוח המקום. המקום מחולק לשלושה מתחמים, קומת מעשנים מרווחת וסגורה הנותנת פתרון מושלם למעשנים, קומה ללא עישון המכילה גם את הבר של המקום ומסך ענק בגודל 250 הנותן חווית צפייה מושלמת וחדר VIP לאירועים קטנים. הייתרון בעיצוב שכזה הוא בכך שהוא מתאים לא רק לערבי קונספט(הרצאות, הופעות, מסיבות וכו'), אלא גם לאירועים פרטיים ואירועי חברה.

על השולחן: תפריט האוכל שלנו מגוון ועשיר ולכן מתאים לכל שעת בילוי. התפריט כולל מנות פתיח ונשנושים, סלטים, המבורגרים, קדרות איריות מיוחדות (שמבושלות רק אצלנו בו במקום), המבורגרים, פרגיות, סלטים מיוחדים ועוד. לצד מנות אלו, המקום מציע תפריט אלכוהול משובח ומגוון הכולל 22 סוגי בירות מהחבית (דיספלאיי מהגדולים בארץ), ומעל 100 סוגי וויסקי ועוד מבחר עשיר של משקאות, כולל וודקה, ליקרים, קוקטיילים וכו'.

הייחוד שלנו: ה – Temple Bar ממוקם בקניון G כפ"ס ולכן מציע פתרון בילוי לכולם, בכל יום (כמעט) בשבוע, גם בזמן שופינג בשעות הערב המסתיים בדרינק על הבר וגם כפתרון לפגישת עסקים אחרי שעות העבודה. מעבר לאירועים וליינים קבועים, HAPPY HOUR (במהלך השבוע בין השעות 17:30-20:30) ומבצעים, מתמחים בTemple Bar בתפירת אירועים לפי דרישת הלקוחות. כמו כן, המקום מציע חווית ספורט אשר מושכת אליה אוהדים מכל הארץ המחפשים אחר מקום אשר משדר משחקים ברמה של חו"ל. יש לציין כי מעבר לערבים הקבועים, מתקיימים גם ליינים מיוחדים של הרצאות, פיינט דייט, הופעות וכו'. רוצים להתעדכן אחר כל האירועים? עקבו אחר דף הפייסבוק של הבר ובאתר שלהם.

 

 

 

שנקין בר ומטבח

רחוב היצירה 5, רעננה
טלפון: 09-740-0050
שעות פתיחה: א'- ה', מוצ"ש 18:00 עד אחרון הלקוחות. בשישי פותחים בשעה 22:00
לינק לאתר   לינק לאירועים   לינק לפייסבוק
נגישות: יש חניה צמודה בחינם, שירותי נכים ונגישות לבעלי מוגבלויות.

 

על המקום: שנקין בר רחוב, נפתח בשנת 2011 ומהווה את האלטרנטיבה המושלמת לבילוי מקומי, כולל בר מעוצב בצורת רחוב ומבחר אינסופי של בירות, קוקטיילים ותפריט אוכל שיגרום לכם לחייך בין ביס לביס וליהנות מליינים ואירועים ההופכים כל בילוי במקום לחוויה. ולראיה, לקוחות וותיקים וחדשים מאזור השרון בגילאי 22 ומעלה, המבלים מדי שבוע לצד לקוחות המגיעים מכל רחבי הארץ וזוכים בכל ערב לחיות את חיי הלילה של תל אביב בשרון.

מי בעסק: מאחורי שנקין בר ומטבח עומדים 6 שותפים (אור כרמל – מנהל המקום והפנים של השנקין, אורן קלונר, עידו קפלן, עידו ואסף דותן וברט זקס), שועלי לילה ותיקים שלא רק מאמינים במוצר אלא חיים את השינויים ודרישות הקהל, דואגים לערבי קונספט, הופעות, מסיבות וגם הקרנות של משחקי כדורגל וכדורסל במקרן HD על מסך ענק, כל אלו ועוד, מעניקים ללקוחות המקום, הקהל היפה בשרון, חווית בילוי בלתי נשכחת, במקום שהוא בר שכונתי ברמה גבוהה.

שנקין

העיצוב: אור כרמל, מנהל המקום, מבהיר, "שם המקום, שנקין בר, מתכתב עם אווירת הרחוב המזמינה ששורה בבר ומרמז על תשובה לוקאלית לתרבות הבילוי התל-אביבית. חלל המקום מעוצב כרחוב צדדי המעוטר בקירות מבנה עתיקים ותריסי עץ המוארים בתאורה חמה המקנה למקום אווירה מזמינה ואינטימית".

על השולחן: תפריט האלכוהול העשיר כולל מבחר אלכוהול מהארץ ומהעולם, כולל חמישה סוגים שונים של בירה מחבית (ווינשטפן, טובורג, גינס, קרלסברג, סטלה) ו-45 סוגי בירות פרימיום מכל רחבי תבל (ביניהן גם היצע רחב של בירות מנזרים בלגיות), מבחר קוקטיילים מיוחדים ועוד.כמו כן, יש לנו מבצע מיוחד ללקוחות המקום, HAPPY HOUR, כל יום בין 18:00 עד 20:30, על האוכל והאלכוהול. חשוב לציין שיש לנו בשנקין, מטבח שף איכותי המציע תפריט רחוב בסגנון פיוז'ן, אוכל שמתאים לכולם, כולל מנות פתיחה וגם נשנושים אחרי העבודה. בתפריט מנות כמו: כריך חזה אווז, פיש אנד צ'יפס, סטייק אנטריקוט, סלטים, קינוחים ומתכון "סודי" להמבורגר הבית שלנו.

הייחוד שלנו: בסופי שבוע פוקדים את עמדת התיקלוט D.J מהשורה הראשונה ובמהלך השבוע מתנגן פלייליסט מתחלף על טהרת הרוק'נרול. במקום נערכים ערבי קונספט: הופעות, ליינים, הרצאות, מסיבות רחוב, ערבים מיוחדים, הקרנות של משחקי כדורגל וכדורסל במקרן HD על מסך ענק שמעניקים חווית צפייה בלתי נשכחת. הקהל של שנקין הינו איכותי ושופע יופי.


 

מרפ'יס רעננה Murphys Raanana 

בר כשר

רחוב הסדנא 3, רעננה
טלפון:  077-504-0620 שעות פתיחה: כל יום (כולל מוצ"ש* מהשעה 18:30 בערב ועד הלקוח האחרון. שישי סגור)
לינק לאתר  לינק לפייסבוק

 

על המקום: מרפי'ס רעננה, בר אירי מרשת הפאבים מרפ'יס (פולג נתניה, הרצליה), בר אירי כשר, נפתח בעיר רעננה לפני כארבע שנים, על ידי שי לוי, איש חיי לילה מוכר, אשר חיפש לפתוח מקום בעל קונספט מיוחד בלב העיר רעננה, במרכז הבילויים של אזור התעשייה. המקום הפך במרוצת השנים למקום עלייה לרגל למבלים בכל הגילאים, כולל צעירים ובליינים בגילאי 30+, בשל הליינים המיוחדים, הופעות חיות וכמובן השירות, היחס האישי ותחושת הבית שיש במקום. לא בכדי מככב הסלוגן, Murphys Raanana – Always Smile, כסלוגן המקום.

מי בעסק: שי לוי, בעלי המקום והרוח החיה אשר יחד עם מנהל הבר, אבירן אפרתי, הצליח להביא את אירופה לאזור השרון, עם בר המתאפיין בעיצוב ואווירה אירופאית ותפריט פיוז'ן המשלב בין אירי למיינסטרים. ללקוחות מחכה בכל בילוי, מקום מעוצב ומבחר אלכוהול מטורף הכולל מבחר מגוון של בירות, למעלה מ- 100 סוגי ויסקי, וודקה וקוניאק משובח ומבחר קוקטיילים מיוחדים, המתאימים כמו כפפה לתפריט האוכל במקום.

מרפיס

העיצוב: "המקום מתהדר בעיצוב אירופאי כמיטב המסורת האירית", מבהיר שי לוי. לדבריו, "באמצעות שילוב אלמנטים ואובייקטים מרכזיים של פריטים מעץ, כולל פריטים בעבודת יד אותנטית, ויטראז'ים וגם תמונות, חלקם יובאו במיוחד למקום, זוכים המבלים במקום, ליהנות מאווירה אירופאית ממש כמו בברים מובילים באירלנד. בכל ביקור במקום, אתם בוחרים איפה לשבת. בפינות הישיבה, במרפסת המקורה בעונת החורף או על הבר המרשים באולם המרכזי הגדול. למי שמחפש מקום אינטימי לחגוג, כדאי להכיר את מפלס הגלריה שלנו המשמש גם כחדר VIP נפרד, להזמנות ואירועים".

על השולחן: "יש לנו במקום מבחר אלכוהול ייחודי הכולל 18 סוגי בירות מהחבית וכ- 27 סוגי בירות מהחבית, בנוסף כמובן למגוון של כל סוגי האלכוהול, מהמשובחים בעולם, כולל קוקטיילים מיוחדים של המרפ'יס. בנוסף, המקום מציע ללקוחות, תפריט אוכל מגוון, החל ממנות מהמטבח האירי(שאפרד פאי, נקניקיות), עיקריות מפנקות (פרגיות, אנטריקוט, שניצל, כנפיים ועוד, מוגשות עם תוספת לבחירה), ההמבורגרים הידועים של המרפ'יס, סלטים וכריכים, מנות נשנושים וראשונות, קינוחים (טרופיקל אננס, סופלה שוקולד, וופל בלגי וקינוחים נוספים וטעימים, כולם כשרים) ועוד", מפרט לוי ומוסיף, "במהלך השבוע יש לנו ליינים מיוחדים ומבצעים שווים. בימים ראשון עד רביעי, מבצע HAPPY HOUR , 1+1 , בין השעות 18:30 – 21:30 על כל האלכוהול, בימי ראשון 1+1 על ההמבורגרים כל הערב, ימי שלישי ערב יין ובירה ללא תחתית ב- 59 ש"ח בלבד ובמוצ"ש ערב ישראלי עם מוזיקה עברית מכל הזמנים. בנוסף, אנו מציעים בכל יום גם מבצע ארוחה עסקית ב- 69 ש"ח (מנה ראשונה, עיקרית,שתייה), עד השעה 21:30, לא כולל שבת".

הייחוד שלנו: המקום מתאים לכולם, בעיקר לקהל שמחפש מקום בילוי שהוא כשר. סאונד איכותי, מסכי פלזמה ומקרן ענק, הם רק חלק מהבונוסים שמקבלים המבלים במקום, בעיקר בזמן שידורי משחקים מובילים. מחפשים מקום ייחודי ומעוצב לאירוע? במרפיס תמצאו מישהי שמטפלת בנושאי אירועים, כמו למשל אירועי צהריים ואירועים עסקיים, כולל חתונות וגם קומה פרטית המתאימה לאירועים עד 40 איש, בכל שעות היום. המקום נגיש לכולם, כולל בעלי מוגבלויות ומשפחות עם ילדים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר