עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר
עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר

חברי מועצת העיר קוראים להדיח את בן חמו

חברי מועצת העיר נסערים לאור הגשת כתב האישום נגד ראש העיר. רויטל לן כהן מהקואליציה: "כבר ביום ראשון אפנה למשרד הפנים לקדם את ההדחה"

פורסם בתאריך: 16.2.18 13:55

לאור כתב האישום שהוגש בצהריים נגד ראש עיריית כפר סבא, יהודה בן חמו, תגובות קשות במערכת הפוליטית המקומית.

שמעון פרץ (ש"ס): "נגיד והגישו. הוא אשם? עוד לא אשם. הוא לא הורשע. יש חוק במדינה. כשיורשע תבוא לדבר איתי".

אורן כהן (הליכוד): "יום קשה לכל מי שכפר סבא יקרה לו ושלטון החוק חשוב לו. האשמות כפי שהוגשו על ידי הפרקליטות בהקשר לראש העיר קשות מנשוא ומהדהדות בקול חזק. אני מבקש לחזק ולחבק את ממלא מקום ראש העיר מר צביקה צרפתי על העשייה בתקופה קשה, מנכ"ל העירייה חברי הנהלת העיר, מנהלי האגפים ועובדי העירייה. על ראש העיר הבא מוטלת אחריות כבדה ובראש ובראשונה להשיב את אמון הציבור במערכת".

רויטל לן כהן (עצמאית): "הגשת כתב האישום נגד יהודה בן חמו היא יום עצוב לעיר, שהאיש שעמד בראשה במשך שנים נאשם בהאשמות חמורות כל כך. יחד עם זאת, סוף סוף מסתיים המצב בו היינו בשנה האחרונה, וכעת יתאפשר לנו, נבחרי הציבור, להמשיך ולפעול עבור העיר ביתר חופשיות ועל כך אני מברכת. כבר ביום ראשון בבוקר אפנה למשרד הפנים ואבקש לקדם את תהליך ההדחה".

פליאה קטנר ועילאי הרסגור-הנדין (מרצ): "כתב האישום היום נגד בן חמו, שמצרף את כפר סבא למשפחה הלא מכובדת של ערים שראש העירה שלהם מעל באמון התושבים, צריך להוות תמרור ברור לכל הפועלים בפוליטיקה, לא משנה כמה חשוב, חזק או מקושר אתה – סופם של המושחתים ליפול. אנחנו קורא לבן חמו להתפטר כבר היום מתפקידו ולנהל את הקרב על חפותו כאזרח פרטי, בלי לפגוע בתושבי כפר סבא מעבר למה שכבר פגע בהם. אנחנו יודעים וסומכים על תושבי כפר סבא שבבחירות הקרובות ידעו לבוא חשבון עם אלו שהשחיתו את העיר – בצורה ישירה או בשיתוף פעולה).

אברהם ממה שיינפיין (כפר סבא שלנו): "יום עצוב לעיר כפר סבא, אני משוכנע שאנו כנבחרי ציבור נדע כיצד לנתב את העיר לחוף מבטחים, אני אישית אמשיך לפעול ואעשה ככל יכולתי למען תושבי העיר".

אמיר קולמן (תנופה-הבית היהודי): "יום עצוב לכפר סבא. אין לי ספק שרשויות החוק עושות עבודתן נאמנה. אני מאחל ליהודה הצלחה בהליך המשפטי העומד לפניו. חשוב לומר שבשנה האחרונה עיריית כפר סבא הוכיחה כי היא עירייה מקצועית, עם מנהלים ועובדים מדהימים ומסורים. וביחד נמשיך לתת שירות טוב לאזרחי כפר סבא".

יו"ר ההסתדרות כפר סבא, המתמודד לראשות העיר, שאול דור: "אני שאול דור ממלא תפקידים ציבוריים רבים בעיר למען התושבים מזה כ-40 שנה. נחשפתי היום לכתב אישום חמור ביותר כנגד ראש עיר מכהן במדינת ישראל וכבר עתה אומר שעל יהודה בן חמו להתפטר מיידית מתפקידו ולנסות להוכיח את חפותו בבית המשפט. ראש העיר שקוע עד צוואר במעשים פלילים המיוחסים לו ולכן בתנאים שנוצרו אין לו כל אפשרות להמשיך בתפקידו. היום יותר מתמיד כפר סבא זקוקה בימים אלו למנהיגות מונציפאלית חדשה שתכין את כפר סבא ותושביה לקראת השנים הבאות. להתחדשות עירונית התחומי החינוך. התרבות. הפיתוח. ותשתיות חדשות עם הפנים לעתיד יושרה הגינות והתחדשות עירונית וזאת למען הדור הנוכחי ולמען הדור הבא בכפר סבא".

המועמד לראשות העיר, ניצב (בדימוס) עו"ד יוסי סדבון: "כתושב כפר סבא למעלה מ-45 שנים החלטת הפרקליטות להגיש כתב אישום כנגד ראש העיר הינה יום עצוב עבורי ועבור העיר כולה. ההחלטה העצימה את נחישותי להתמודד בבחירות הקרובות ולהוביל את כפר סבא בדרך אחרת, תוך שמירה על נורמה בלתי מתפשרת של החוק וכללי המנהל הציבורי התקין".

מירית שקד ברק, ממובילות המאבק בשחיתות בכפר סבא מסרה: "אנו דורשים שבן חמו יחזיר את גובה משכורתו משנה האחרונה, שבה היה מורחק, העומדת על גובה של יותר מחצי מליון שקלים. הגיע הזמן להפסיק את החגיגות על חשבון הציבור. אנו קוראים לחברי מועצת העיר לפעול להדיחו לאלתר במועצת העיר ולא לחכות שמשרד הפנים או הפרקליטות יעשו עבורם את העבודה".

תגובות נוספות יובאו ככל שיגיעו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר