סתיו שחם צילום עזרא לוי
סתיו שחם. צילום עזרא לוי

שחם: "כל כולי הפועל תל אביב, אוהדי כפר סבא עוד יתגעגעו לתקופתי"

הבעלים לשעבר, שנצפה חוגג עם האדומים ביציע, עוקץ את יצחק שום. חשש לקרע ברצועה הצידית אצל מיקי יאזו, טום שלח בספק לשישי

פורסם בתאריך: 7.3.18 11:35

בהפועל כפר סבא עדיין מלקקים את הפצעים אחרי התבוסה הכואבת ביום שני מול הפועל תל אביב. בניגוד לאנשי המועדון, מי שנראה צוהל במיוחד ביציע כשהוא חמוש בחולצה אדומה הוא הבעלים לשעבר סתיו שחם.

"לראשונה מזה חמש שנים הגעתי למשחק של הפועל תל אביב, קבוצתי האהודה מימים ימימה", אמר שחם. "מאוד נהניתי מהמשחק של האדומים ומנגד חרה לי לראות את המשחק של כפר סבא. מבחינתי הייתה לי תקופה יפה שהסתיימה בהפועל כפר סבא ומבחינת האהדה כולי הפועל תל אביב. היה כאן צוות ניהולי מצוין עם רובי רגב, גיא בלום ועמית רוקמן ועכשיו מה שקורה שם זה עניין שלהם והבעיה שלהם. אותי זה כמובן כבר לא מעניין ובטח שלא מטריד. לא עבר מספיק זמן ואני בטוח שהאוהדים של כפר סבא עדיין לא מתגעגעים לתקופה שלנו, אבל יגיע היום שהם יתגעגעו".

במהלך החודש צפוי להתקיים דיון בהוצאה לפועל בעניין הצ'ק על סך 250 אלף שקלים אותו ביטל יצחק שום לשחם. "זה היה 250 אלף אבל כבר צובר ריבית והצמדה", עדכן שחם. "אחלה תכנית חיסכון מבחינתי". דיון ראשון בתביעה שהגיש שחם מול שום צפוי להתקיים ביוני, כאשר הבעלים לשעבר העריך כי ההליך צפוי לקחת שנים.

בשישי (15:00, לויטה) תארח כפר סבא את השמינית הפועל קטמון. "אם אנחנו רוצים לעלות ליגה אנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה",התכונן סהר בראון. "אנחנו עדיין רק נקודה מעלייה והכל פתוח". מיקי יאזו נפצע בברכו בצורה לא פשוטה ונטש את המשחק מול הפועל תל אביב שלוש דקות להפסקה. לאימון בשלישי הוא לא הגיע ואמר לחבריו שהוא מתקשה אפילו לדרוך על הרגל. בבדיקה ראשונית קיים חשש לפגיעה ברצועה הצדית וטרם ברור לכמה זמן ייעדר. המגן טום שלח, שסובל מפגיעה בשריר הירך האחורי, ערך אימון שהוגדר "זהיר" וגם הוא בספק להתמודדות. במחזור אמצע השבוע תארח כפר סבא בשלישי את הפועל חדרה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר