עדי אשכנזי. צילום מוטי קמחי
עדי אשכנזי. צילום מוטי קמחי

אירועי השבוע בכפר סבא: השטויות של עדי אשכנזי, הארוחה הסודית של זוהר גבאי

וגם: הופעה של אהוד בנאי, הצגה של הכבש הששה עשר וערב של בירה בלי תחתית לנשים בלבד

פורסם בתאריך: 18.3.18 08:00

# מופע של רינה שיינפלד. בואו לפתוח שבוע עם מופע של הרקדנית והכוריאוגרפית רינה שיינפלד, כולל מפגש עם הרקדנית בליווי סרטים. זה קורה ביום ראשון (18.3) בשעה 10:30, בבית רייזל. מחיר הכרטיס: 25 שקלים.

# השטויות של עדי אשכנזי. ביום ראשון (18.3) בשעה 21:00 עדי אשכנזי מגיעה להיכל התרבות לערב סטנדאפ קורע מצחוק. אשכנזי, אחת החלוצות בסצנת סטנדאפ הנשים, פרצה לתודעה בתוכנית האירוח של יאיר לפיד בשנת 2002, שם הגישה פינה קבועה עליה זכתה בשנת 2004 בפרס "אשת הבידור של השנה" וב-2006 בפרס "אשת השנה בטלוויזיה", במסגרת טקס פרסי "אנשי השנה". בשנת 2005 עלתה עם התוכנית "מה זה השטויות האלה?!", אותה היא גם מפיקה וחזרה ב2016 לעונה שישית ובשנת 2013 עלתה עם בלתי הפיך יחד עם מולי שולמן. מחיר הכרטיס: 119 שקלים.

עדי אשכנזי. צילום אלדד רפאלי

עדי אשכנזי. צילום אלדד רפאלי

# הסודות של זוהר גבאי. השפית זוהר גבאי מההיישה בר בכפר סבא מתכננת ביום ראשון ארוחה סודית. גבאי: "ביום ראשון (18.3) ייערך בהיישה ערב חד פעמי, בו 30 אורחים ברי מזל יוכלו, תמורת 250 שקלים, ליהנות מקולינריה סוחפת, אווירה ושיח אינטימיים, כולל שבע מנות וטעימות מיקב אורח וגם טעימות קוקטיילים חד פעמיים עם אווירה ומוזיקה סוחפת. ההשתתפות בערב בהזמנת מקומות מראש בלבד. מתחילים בשעה 20:00".

זוהר גבאי. צילום עזרא לוי

זוהר גבאי. צילום עזרא לוי

# הפועל כפר סבא במשחק חוץ. בעיצומו של המשבר הגדול ביותר שידעה השנה, תתארח הפועל כפר סבא ביום שני (19:00, רמלה) אצל הפועל מרמורק ותנסה לחזור למסלול הניצחונות. על הקווים יעמוד המאמן החדש של הקבוצה חיים שאבו, שיצטרך להתמודד עם מכת פציעות וסגל חסר במיוחד.

# סטנדאפ גרפולוגי. בואו לצחוק עם הגרפולוג מרדכי שרם בערב שכולו חוויה מעצימה מצחיקה ושנונה. יום שני (19.3) בשעה 20:30, בספריית בית ספר אושיסקין, רחוב ביאליק 1, כפר סבא. מחיר הכרטיס 30 שקלים.

# הכבש השישה עשר על הבמה. ההצגה "הכבש השישה עשר", עם השירים והסיפורים האהובים שכתב יהונתן גפן, מגיעה לבמת היכל התרבות ביום שלישי (20.3) בשעה 17:30. ההצגה, בבימויו של משה קפטן, מציגה את סיפורה של חבורת ילדים המגיעה לגן לחפש אחר חברם דניאל שנעלם כשהגן סגור. במהלך החיפושים החבורה עוברת מסע התבגרות והילדים לומדים שיעורים חשובים לחיים כמו קבלת האחר וערכה של החברות. בהצגה תוכלו ליהנות מפרץ נוסטלגיה עם השירים "גן סגור", "הילדה הכי יפה בגן", "אני אוהב", "לילה טוב", "איך שיר נולד" ועוד רבים אחרים. מחיר הכרטיס 65 שקלים.

# בלי תחתית, לנשים בלבד. מכירים את CHILL, בר קטן בלב השוק הישן של כפר סבא? אם טרם עשיתם גיחה למקום הגיע הזמן שתגיעו לבקר וגם ליהנות ממבצע ימי שלישי מפנק במיוחד, החל מהשעה 18:00 ערב בירה מהחבית ללא תחתית, לנשים בלבד, רק ב-50 שקלים שווה.

 

# אהוד בנאי מגיע עם הפרשים להיכל התרבות. אהוד בנאי והפרשים מגיעים למופע נעילת הפסטיבל "משוררים לגדולים וקטנים 2018", ביום חמישי (22.3), בשעה 20:00 בהיכל התרבות. בנאי, אחד הזמרים המוערכים בישראל, מגיע ל"חגיגה חד פעמית של צלילים ומילים. דרישת שלום מדמויות, מקומות ואנשים בשירים האהובים מכל התקופות והאלבומים", כלשון ההודעה על המופע. מחיר הכרטיס 119 שקלים.

אהוד בנאי צילום מוטי מילרוד

אהוד בנאי צילום מוטי מילרוד

# עושים שוק בשישי. תתכוננו לשישוק, ימי שישי במתחם השוק בכפר סבא, שמתחילים בשעה 16:00 וכוללים הופעות חיות, אנשים יפים ושמש חמימה ומלטפת. השישוק בראשון לעונה יתקיים בשבוע הבא, יום שישי (23.3), עם הופעה של טריו הראל שחל והעות'מאנים.

להקת זוז בחצר השוק

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר