אוהדי כפר סבא עם השחקנים בסיום
אוהדי כפר סבא עם השחקנים בסיום

העיקר שזה נגמר: צפו בשחקני ואוהדי הפועל כפר סבא חוגגים הישארות בליגה הלאומית

עונה מסויטת בירוק הסתיימה בחיוך קטן, אחרי 1:1 בטבריה שקבע 3:5 בסיכום שני משחקי המבחן. חלק מהאוהדים באו בטענות קשות לשחקנים

פורסם בתאריך: 29.5.18 18:35

עידן וייצמן הבטיח שגם אם לא יעלה ליגה יגרום לכפר סבא חרדות – וכמה שהוא צדק. 200 אוהדי כפר סבא יצאו מדעתם במשך 90 דקות ונשמו לרווחה רק עם תחילת תוספת הזמן, כשעוז פרץ דחק מקרוב את שער השוויון וקבע 1:1 ו-3:5 בסיכום שני המשחקים מול עירוני טבריה במבחנים, שהשאיר את כפר סבא בלאומית.

ואל תחשבו שזה גרם לירוקים לצאת בצהלות. בסיום ניגשו מספר שחקנים לחגוג עם הקהל, בהם ניקיטה חייקין ששפת גופו שידרה שזכה באליפות ועידן דוד שהעניק את חולצת המשחק לאחד האוהדים. בעוד חלק עודדו והודו לשחקנים, חלק אחר דרש להפסיק עם החגיגה, לפשוט את החולצות וקראו לעבר השחקנים: "ביישתם אותנו כל העונה. אף אחד לא יישאר פה".

צפו בחגיגות בסיום המשחק: 

בשורה התחתונה כפר סבא עמדה במשימה, אבל ממש לא תרצה לזכור את המשחק הזה. טבריה, בחסות הרוחות ומגרש סופר מוזר בצורת אליפסה וסביבו מסלול אתלטיקה בן חמישה מקצים, שלטה משריקת הפתיחה ולאחר שלל החמצות הגיע אביאל גבאי, שבעט בסיבוב מתוך הרחבה והעלה אותה ליתרון 5 דקות להפסקה. גם לחצי השני עלתה טבריה חדורת מוטיבציה בידיעה ששער נוסף שווה ליגה לאומית. אותו גבאי נעצר בקורה וגם ניסיונות של אור צעדון ואושרי טוויל שרקו, יחד עם הרוחות, ליד השער. רגע אחרי הנפת השלט ל-5 דקות תוספת זמן הרגיע פרץ את הרוחות, תרתי משמע, וקבע שעונת בלהות מסתיימת בקול ענות חלושה, אבל לפחות עם הישארות בלאומית.

 

הישארו מעודכנים בכל הסיפורים החמים בכפר סבא:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר