בן כוואז. צילום: עזרא לוי
בן כוואז. צילום: עזרא לוי

חשש בכפר סבא מהתקציב הנמוך, יקותיאל צפוי לסייע. כוואז: "אני ניזון מהתקשורת"

מקורבים למועדון טוענים כי איש העסקים יזרים כ-250 אלף שקלים. הקשר מבין כי סיים את דרכו אחרי חמש שנים: "הדבר שהכי אתגעגע אליו זה האוהדים"

פורסם בתאריך: 28.6.18 10:26

אחרי שסיימה את השידוך עם עידן דוד, שנותר מעט מתוסכל, שחקן נוסף שמחובר למועדון ולדאבונו לא יהיה חלק ממנו בעונה הקרובה הוא בן כוואז. "בכפר סבא לא דיברו איתי ואני ניזון מהתקשורת", אמר כוואז. "אני רואה מה הם עושים וכואב לי שאני לא שם. המחשבה שלא אשחק העונה בכפר סבא היא מחשבה קשה ולא כיפית, כי אחרי חמש שנים אתה מתחבר למקום ולקהל".

"הדבר שהכי אתגעגע אליו זה האוהדים ומציק לי שלא אחווה אותם השנה", הוסיף הקשר. "כפר סבא זו האהבה שלי והיא כבר מעבר לקבוצה. כרגע אני לא יודע מה יהיה איתי, אבל סומך על אנשי כפר סבא שיבנו קבוצה טובה ותמיד אחזיק לה אצבעות. אולי משהו ישתנה ועוד אהיה שם".

בעניין אחר, גורמים בסביבת המועדון הביעו חשש מהתקציב הנמוך הצפוי בעונה הקרובה וגרסו כי נעשים כל העת מאמצים לצרף ספונסרים ומשקיעים נוספים. עו"ד אמיר יקותיאל, המסייע כבר כעשור למועדון בסכומים המוערכים במאות אלפי שקלים מדי שנה, צפוי להתגייס גם הפעם על מנת לסייע לכפר סבא לעמוד על הרגליים ועל פי מקורבים למועדון השקעתו בעונה הקרובה צפויה להיות בסדר גודל של כ-250 אלף שקלים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר