עידן דוד. צילום: עזרא לוי
עידן דוד. צילום: עזרא לוי

עידן דוד נפרד מהפועל כפר סבא: "כנראה שההנהלה לא רוצה ולא מעריכה"

אחד השחקנים האהובים על הקהל הירוק עוזב את המועדון, אחרי שלא זכה אפילו לשיחת טלפון: "לא מעריכים שום דבר"

פורסם בתאריך: 27.6.18 12:51

בעוד שבהפועל כפר סבא עובדים על חיזוק הסגל לקראת העונה הבאה, הדרך להיפרד משחקנים שלא ימשיכו, אבל היו בשנים האחרונות בין עמודי התווך של הקבוצה, נשמעת מעט צורמת. נכון יותר לומר שלאחר שבכפר סבא הצהירו כי הם בונים קבוצה חדשה וציינו מי נשאר, כלל לא טרחו לשוחח עם אלה שלא ולבשר להם ישירות שהם רשאים לחפש לעצמם קבוצה במקום שילמדו על כך מהתקשורת.

אחד מחביבי הקהל שבמועדון דאגו להראות לו את הדרך החוצה הוא החלוץ עידן דוד. "זה לא סוד שאני מחובר לאוהדים של כפר סבא בשנים האחרונות ואתגעגע אליהם מאוד", אמר דוד שמחוזר על ידי קבוצות רבות בליגה הלאומית. “זה הכדורגל וצריך להתקדם הלאה. לא פנו אלי מכפר סבא ולא דיברו איתי, אבל אני כבר ילד גדול והבנתי לבד בין השורות. עברתי הרבה ואני כבר לא מופתע מכלום. למדתי בחיים שהכל לטובה וכנראה שאני לא צריך להיות השנה בהפועל כפר סבא. הבנתי שהם רוצים 'לנקות' את כל מי שהיה בשנה שעברה. אם היה להם כל כך רע, אז בסדר".

כזכור, דוד פתח מצוין את העונה החולפת וזכה להתעניינות מקבוצות רבות בינואר, אך אז סירבו בכפר סבא לשחררו חרף בקשתו של השחקן. "הציעו לכפר סבא הרבה כסף אבל הם לא רצו לשחרר אותי וכמובן שגם אני ויתרתי על הרבה כסף כדי להישאר, אבל בסוף לא מעריכים שום דבר", אומר דוד. "המאמן דיבר איתי במשחק האחרון ואמר דברים כמו 'אני מאוד רוצה להשאיר אותך בשנה הבאה' ו'הכל יהיה סביבך', אבל איך אומר רז זהבי? לא דובים ולא זבובים. ברור לי שזה לא המאמן ואני לא בא אליו בטענות, כנראה שההנהלה שלא רוצה ולא מעריכה".

עידן דוד ברגעים שמחים יותר. צילום: ניר קידר

עם זאת, נמנע דוד מלהעביר ביקורת ישירה על הבעלים יצחק שום. "אני תמיד אוהב לסיים טוב במקומות שהייתי. בסך הכל התפרנסתי מכפר סבא, אני מודה להם על העונה הזו ולא יורק לבאר ששתיתי ממנה. אני מאחל לאוהדים הרבה רגעי נחת ושמחה בעונה הזו, למרות שכמו שזה נראה כרגע זה לא מה שיהיה להם".

כאמור, דוד מבוקש מאוד בלאומית וכבר זכה להצעות מנצרת עילית, הפועל עפולה, עירוני ראשון לציון, הפועל קטמון ואפילו גישושים מצד הפועל פתח תקוה חרף אי הוודאות בקבוצה לקראת העונה הקרובה. "ברוך השם, הטלפון לא מפסיק לצלצל", הוא מסכם. "גם הרבה קבוצות מליגה א' דיברו איתי אבל דחיתי אותן בנימוס. יש הצעות טובות ויפות, עכשיו אני רק מקווה לעשות את הבחירה הנכונה ולצאת לדרך חדשה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ערן

    כוכב כדורגל עונה אחרי עונה נותן לנו מספרים.אוטוטו שום יבעט מפה ונצא לדרך חדשה.בהצלחה לך איפה שלא תיהיה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר