שחף מלכה. צילום דובר צה"ל
שחף מלכה. צילום דובר צה"ל

קרבי זה הכי, אחותי: ארבעה כפר סבאים, בהם שתי נשים, סיימו את קורס הקצינים הקרביים של צה"ל

שחף מלכה היתה האישה היחידה בהשלמת חיל האיסוף הקרבי, גאיה בואנוס תהיה קצינה בתותחנים, גיא חנין המשיך את אבא בשריון ואיתי לסקר יהיה קצין בהנדסה קרבית

פורסם בתאריך: 2.7.18 08:28

ביום חמישי שעבר סיימו שני תושבי כפר סבא את קורס הטיס היוקרתי של חיל האוויר, אבל מתברר שלקצינים הכפר סבאים, וגם לקצינות, יש נציגות מרשימה גם ביבשה כשארבעה תושבי העיר, שני גברים ושתי נשים, סיימו בימים האחרונים את קורס הקצינים הקרביים של צה"ל.

שחף מלכה, בוגרת תיכון רבין, סיימה את השלמת איסוף קרבי, והייתה האישה היחידה בהשלמה. “זה לא היה פשוט. התחלנו שלוש בנות ובשבוע האחרון לפני ההשלמה שתי הבנות נפלו והיה לי קצת הלם להתחיל את ההשלמה לקצונה לבד עם הבנים”, היא מספרת, “בזמן הזה הספקתי להכיר אותם ולעבוד ביחד ולעשות פעילויות שטח 24/7 בעמדות קטנות וצפופות וגם לישון איתם. זה לא היה קל אבל הם קיבלו אותי והפכנו ממש להיות משפחה. עכשיו, שאני קצינה, קיבלתי קבוצה מגדרית רק של בנות ואני עומדת לפתוח מחזור של 30 בנות. אני הולכת לפקד עליהן לאורך ההכשרה ואז אעלה איתן לקו. אני לא אראה הרבה בית אבל אני יודעת שאני עושה משהו יותר חשוב”.

גיא חנין. צילום דובר צה"ל

גיא חנין. צילום דובר צה"ל

גיא חנין, בוגר תיכון כצנלסון, סיים השלמת שריון, לאחר שהגיע מחטיבה 7. הוא דור שני בחיל, ואביו היה קצין באותה חטיבה. “אבא שלי היה קצין בשריון, ואמא שלי גם שירתה בחיל, ושם הם הכירו”, מספר חנין, “כבר בתיכון הבנתי שגם אני רוצה לשרת בשריון ולפני הצבא, במשך שנה, התכוננתי והתאמנתי. העובדה שאבא שלי שירת באותו חיל כקצין, השפיעה ללא ספק על ההחלטה שלי. גדלתי על סיפורים על השריון בבית, גם של שני האחים הגדולים של אבא שלי, הדודים שלי, שהיו גם הם קצינים בחיל”.

 

איתי לסקר מכפר סבא סיים השלמת הנדסה קרבית. לפני הגיוס למד בישיבת עתניאל, היה חניך ומדריך בתנועת הנוער “בני עקיבא” וכדורסלן בקבוצת אליצור רעננה.

גאיה בואנוס סיימה השלמת תותחנים. את בן זוגה היא הכירה בהכנה לקצונה וכעת הם מסיימים ביחד. היא החלה את שירותה הצבאי בקורס טיס, ובהמשך הגיעה ליחידת כטב”ם (כלי טיס בלתי מאויישים) וכעת, כקצינה, תחזור לחיל התותחנים. היא דור שני בחיל, ואביה משרת במילואים בחיל התותחנים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר