עידו שבת. צילום: FIBA
עידו שבת. צילום: FIBA

איתן רוטנברג עזב את הפועל כפר סבא, עידו שבת מהעתודה חתם

הקפטן בשנתיים האחרונות עוזב את המועדון אחרי שש שנים. בשורות הירוקים ישחק בעונה הבאה נציג נוסף שהיה חלק מהזכיה באליפות אירופה, בדמות הרכז שהגיע ממכבי שוהם

פורסם בתאריך: 1.8.18 13:18

קבוצת הכדורסל של הפועל כפר סבא ממשיכה בשינויים לקראת העונה הקרובה. הבשורה המשמעותית השבוע הייתה עזיבתו של שחקן הקבוצה מזה שש שנים והקפטן בשנתיים האחרונות, איתן רוטנברג. הפורוורד עבר למכבי הוד השרון, גם כן מהליגה הלאומית. "מועדון הכדורסל הפועל כפר סבא רוצה להודות לאיתן רוטנברג על שש עונות נפלאות בקבוצה", נמסר בהודעת המועדון. "איתן היה שותף להישג השיא של הקבוצה בעונת 16/17, כאשר הקבוצה סיימה את העונה הסדירה במקום השני ונעצרה רק בחצי גמר הפלייאוף. המועדון רוצה לאחל לאיתן המון הצלחה בהמשך דרכו. איתן, תמיד יהיה לך מקום במועדון והדלת תמיד תהיה פתוחה עבורך".

איתן רוטנברג. צילום באדיבות מועדון הכדורסל של הפועל כפר סבא

איתן רוטנברג. צילום באדיבות מועדון הכדורסל של הפועל כפר סבא

בגזרת הרכש, צירפו הירוקים השבוע שחקן נוסף מנבחרת העתודה, להזכירכם אלופת אירופה הטרייה עד גיל 20. לאחר החתמתו של נועם אביבי הודיעה כפר סבא על צירופו של הרכז עידו שבת, שהיה האקס-פקטור המפתיע בגמר מול קרואטיה ומעבר לארבע הנקודות שקלע תרם לא מעט אגרסיביות והתלהבות שלא רואים בסטטיסטיקה. שבת (19, 1.80 מ’) הוא בוגר מחלקת הנוער של עירוני נס ציונה ובעונה שעברה שיחק במכבי שוהם מהליגה הארצית במסגרת הכרטיס הכפול. עבורו זו תהיה העונה הראשונה במסגרת הליגה הלאומית. הרכז בן ה-19 קלע 3.9 נקודות בממוצע למשחק באליפות אירופה, ואסף 1.4 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים ב-11.7 דקות.

"אני מאוד שמח לקבל לקבוצה שלנו את עידו שבת ואנחנו רואים בו שחקן עם פוטנציאל גדול להצליח בשנים הקרובות", התייחס לחתימה המאמן הוד בן הרצל. "רצינו לצרף את עידו עוד לפני ההישג הגדול של העתודה, אבל כמובן ששמחנו מאוד לראות אותו מקבל את ההזדמנות ומרשים גם באליפות אירופה".

חיזוק הסגל הישראלי בגזרה הכפר סבאית נמשך עם צירופו הרשמי של עידן אלבר (18, 1.92 מ'), בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב שזכה אשתקד עם הקבוצה באליפות. בימים אלה שוהה אלבר, שנחשב לאחד השחקנים המבטיחים לגילו, עם נבחרת הנוער במקדוניה במסגרת אליפות אירופה לדרג ב’. בניצחון 70:104 על לוקסמבורג הצטיין עם 15 נקודות ו-11 ריבאונדים.

"אני מברך על ההצטרפות של עידן אלבר ושמח שיעשה את צעדיו הראשונים בבוגרים אצלנו במועדון", הוסיף בן הרצל לאחר הצטרפותו של אלבר. "בכך נמשיך את הקו שמוביל את המועדון – קידום שחקנים צעירים. עידן אלבר הוא שחקן מוביל בנבחרת הנוער ואני בטוח שיביא את יכולותיו לידי ביטוי וימשיך להתפתח אצלנו בכפר סבא". אלבר מצטרף כאמור לסגל ישראלי צעיר עם לא מעט פוטנציאל עתידי הכולל את נציגי העתודה אביבי ושבת, כמו גם אור קורנליוס ושני שחקני הנוער שעלו לבוגרים – אפי טיומקין ואופק סירקיס.
שחקן נוסף שהצטרף, או בעצם חוזר הביתה, הוא תומר פורת (19, 2.01 מ'). הפוורוורד, שחקן נבחרות הקדטים והנוער, גדל בבית הספר לכדורסל של המועדון והמשיך במחלקת הנוער, עד שעבר לקבוצת הנוער של מכבי תל אביב. בעונה הקודמת, שהייתה הראשונה שלו כשחקן בוגרים, שיחק במכבי הוד השרון. "אני שמח לחזור לשחק במקום שבו גדלתי בתור ילד", אמר פורת לאחר החתימה. "כילד תמיד הייתי בא לראות את משחקי הקבוצה הבוגרת וכעת אני שמח מאוד על האפשרות להיות חלק ממנה".

המאמן הוד בן הרצל התייחס לחתימה: "אנחנו שמחים לראות את בוגרי המועדון חוזרים לביתם הטבעי. קבוצת הבוגרים נותנת לשחקנים את האפשרות לקבל הזדמנות אמיתית בפעם הראשונה בקריירת הבוגרים שלהם, בשאיפה שיוכלו, יחד עם המועדון, לגדול ולהתפתח. אנחנו שמחים שתומר פורת בחר לחזור למקום בו גדל ואני מאחל לו ולנו עונה מוצלחת".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר