יהודה בן חמו בפתח משפטו בבית המשפט המחוזי בלוד. צילום: אריה אברמזון
יהודה בן חמו בפתח משפטו בבית המשפט המחוזי בלוד. צילום: אריה אברמזון

בן חמו לצומת השרון בפתח משפטו: "אני חש הקלה. אין לי ספק שנחשוף את הפרטים ושהיוצרות יתהפכו"

ראש עיריית כפר סבא לשעבר, יהודה בן חמו, הגיע היום לבית המשפט לדיון ראשון בעניינו. בדיון הבא הוא אמור למסור את תשובתו לאישומים נגדו

פורסם בתאריך: 13.9.18 14:18

"אני חש הקלה שההליך המשפטי סוף סוף החל ואנו לקראת חשיפת האמת. מגדל הקלפים שנבנה משקרים בתחילת החקירה, נטרף והתמוטט. הכל החל בקול תרועה רמה ויסתיים בקול ענות חלושה. מרבית מהאשמות שהופנו נגדי, נמחקו והתבררו שלא היו ולא נבראו, כך גם יהיה לגבי יתר סעיפי האישום הקלושים. אין לי ספק שנחשוף את הפרטים וכי היוצרות יתהפכו, מה שיטפח על פניהם של מי שרקח את העלילה הזדונית הזו. מאחל לכולם חג שמח וגמר חתימה טובה" – כך אמר הבוקר (ה') לצומת השרון ראש עיריית כפר סבא לשעבר יהודה בן חמו, בפתח משפטו בבית המשפט המחוזי בלוד.

נזכיר שבן חמו נאשם בעבירות שונות, בהן מרמה והפרת אמונים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי עובד ציבור, הטרדת עד, עבירות מס ועבירות נוספות. בדיון, שהיה קצר מאוד, נקבע כי יש לקבוע שופט שיישב בדין. בדיון הבא, שמועדו טרם נודע, יוקרא כתב האישום ותינתן תשובתו של בן חמו להאשמות נגדו.

עו"ד חן הולנדר (משמאל) ועו"ד אשר אוחיון. צילום אריה אברמזון

"זהו דיון ראשון בתיק, שבמסגרתו התקיים דיון טכני בעיקרו ולא מהותי", מסביר עורך דינו של בן חמו, חן הולנדר, "כל שנעשה הוא למעשה שבית המשפט העביר את התיק לכבוד הנשיאה שתקבע מי השופט שידון בו וינהל אותו בהמשך הדרך".

מה התהליך שעתיד להיות?

"הנשיאה תקבע את המותב שידון בתיק, השופט יזמן אותנו לדיון. בדיון הבא יוקרא כתב האישום ואנחנו נמסור את תשובתנו אליו. לאחר מכן יקבעו מועדים נוספים בתיק. המשפט עלול להימשך תקופה, זה תלוי בבית המשפט. יש שופטים שמעדיפים לקבוע מועדי דיון דחופים כדי לסיים ויש שופטים שהיומנים שלהם לא מאפשרים ומועדי הדיון נקבעים בצורה רחבה יותר. זה מאוד תלוי בשופט".

מהי העמדה שתציגו בפני בית המשפט?

"אני מציע להמתין ולשמוע את התשובה בצורה מפורטת כפי שהיא תוצג בפני בית המשפט".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. זיו

    אי אפשר לקחת ממנו את תרומתו לכפר סבא והפיכתה לאחת הערים המובילות שכולם רוצים לגור בה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר