המטה של רפי סער, בדקות האחרונות
המטה של רפי סער, בדקות האחרונות

אחרי ספירת 100 מתוך 138 קלפיות: רפי סער שומר על הפער מסדבון

רפי סער שומר על פער יציב של כתשעה אחוזים מיוסי סדבון. כל הפרטים בכתבה המתעדכנת

פורסם בתאריך: 13.11.18 22:00

00:45 – אחרי ספירת 90 אחוז מהקולות, ומתוצאות שאינן רשמיות, עולה כי רפי סער זכה בראשות עיריית כפר סבא. היכנסו לידיעה המלאה וצפו בחגיגות. קיראו גם את תגובתו של יוסי סדבון ואת ההסבר שלו להפסד.

00:10 – אחרי ספירת 100 מתוך 138 קלפיות, רפי סער שומר על הפער מיוסי סדבון – 54.34 אחוז לסער ו-45.66 לסדבון.

23:15 – אחרי ספירת 70 מתוך 138 קלפיות, רפי סער מגדיל את הפער מיוסי סדבון – 54.21 אחוז לסער ו-45.79 לסדבון.

23:10 – אחרי ספירת 54 קלפיות, שהן פחות ממחצית מהקלפיות, רפי סער מוביל על יוסי סדבון בארבעה אחוזים – 52.33 לסער ו-47.77 לסדבון.

22:45 – במטה של רפי סער:

דני הרוש, הערב במטה של רפי סער

דני הרוש, הערב במטה של רפי סער

אורן כהן ואמיר קולמן במטה של סער

אורן כהן ואמיר קולמן במטה של סער

עמירם מילר במטה של סער

עמירם מילר במטה של סער

22:05 – הקלפיות בכפר סבא נסגרו, עם שיעור הצבעה גבוה – 42.39 אחוז, שהם 34,972 בעלי זכות בחירה, ארבעה אחוז יותר מהממוצע הארצי (42.39). כעת יועברו הקלפיות לספירה במטה ועדת הבחירות שבאולם היובל בתיכון הרצוג. תוצאות כמעט סופיות אמורות להתקבל במהלך הלילה. 

יוסי סדבון: "אני מרגיש ששיעור ההצבעה הגבוה טוב לנו. אני מאוד הופתע אם לא אנצח. הרבה אנשים פנו אלי לאורך היום ואמרו שהם מצביעים עבורי. ועדיין עד שלא אראה את התוצאות הסופיות שום דבר לא סגור".

יוסי סדבון עם סגירת הקלפיות בסיבוב השני

יוסי סדבון עם סגירת הקלפיות בסיבוב השני

צפו בדברים של הדר לביא ועילאי הרסגור:

19:00 – שלוש שעות לסגירת הקלפיות הצביעו 19,000 מתוך 82,500 בעלי זכות בחירה, שהם 23.05 אחוז. שיעור ההצבעה הממוצע בקרב כל הערים שבהם מתקיים סיבוב שני עומד על 21.68 אחוז.

15:45 – 6,968 בעלי זכות בחירה בכפר סבא, שהם 8.5 אחוז מתוך יותר מ-82 אלף בעלי זכות בחירה בעיר, הצביעו עד כה בסיבוב השני בבחירות לראשות העירייה.

14:45 – במטה של יוסי סדבון הגישו תלונה במשטרה על גניבה של פתקי הצבעה לסדבון בקלפיות ברחבי העיר. במטה אומרים שפתקים, הועלמו ונכתבו עליהם קללות. "התקבלו עשרות דיווחים מאז פתיחת הקלפיות על גניבת פתקי ההצבעה של סדבון ברחבי העיר. לפי החשד מאות פתקי הצבעה נעלמו ונוצר חוסר בקלפיות רבות בכפר סבא", מסרו במטה.

פתק הצבעה ליוסי סדבון

14:15 – המתמודד לראשות עיריית כפר סבא, רפי סער, הצביע לפני שעה קלה בקלפי שבבית הספר גלילי. "מחר נצא לדרך חדשה של מצוינות בכל תחומי החיים. אני מזכיר לכם שהקלפיות פתוחות עד השעה 22:00 וקורא לכם לצאת להצביע. היום לא מהמרים על כפר סבא".

רפי סער מצביע בסיבוב השני בבחירות לראשות העיר

רפי סער מצביע בסיבוב השני בבחירות לראשות העיר

14:00 – המתמודד לראשות עיריית כפר סבא, יוסי סדבון, הצביע לפני שעה קלה בקלפי שבמגדלי הים התיכון. "היום כפר סבא מנצחת. אוביל מנהיגות עירונית, מנוסה, אחראית ומתקדמת. למען עתיד כפר סבא, צאו להצביע ויחד נשמור על כפר סבא".

יוסי סדבון מצביע בסיבוב השני בבחירות לראשות העיר

13:00 – הסיבוב השני בבחירות לראשות עיריית כפר סבא יצא לדרך עם פתיחת 138 קלפיות ברחבי העיר. הקלפיות ייסגרו בשעה 22:00, ואז תחל ספירת הקולות. 

12:45 – חברת הכנסת מהעבודה שלי יחימוביץ פרסמה הודעת תמיכה מצולמת ברפי סער. צפו:

07:00 – היום ייצאו כ-82,499 בעלי זכות בחירה בכפר סבא – או לפחות חלקם – לבחור בסיבוב השני של הבחירות את ראש העירייה החדש של העיר, מבין שני המועמדים – רפי סער ויוסי סדבון.

הקלפיות יהיו פתוחות בין השעות 22:00-13:00. ברחבי העיר יוצבו אותן 138 קלפיות כמו בסיבוב הראשון – למעט הקלפיות בבית הספר גוונים שברחוב תל חי 68 שהועברו לבית הספר תורה ומדע שברחוב תל חי 87. מתוך הקלפיות 19 נגישות.

מרבית הקלפיות בעיר יוצבו במוסדות החינוך במועדוני הנוער, מרכזים קהילתיים ומרכזי תרבות. בתיכונים ובחטיבות הלימודים שבהם יוצבו קלפיות יסתיימו הלימודים בשעה מוקדמת, ובשאר מוסדות החינוך הלימודים יתקיימו כסדרם, וכך גם בצהרונים. מיקום הפעילות בחלק מהצהרונים ישתנה בתוך בית הספר ועל כך תשלח הודעה מסודרת להורים.

בליל הבחירות ייקלטו כל תוצאות הבחירות מכל רחבי העיר במטה הבחירות העירוני. עם סיום ספירת הקולות וקליטתם במטה יפורסמו, לאחר השעה 22:00 לערך, באתר העירוני התוצאות העדכניות באופן רציף, לאורך הלילה, עד גמר קליטת התוצאות מהקלפי האחרונה. מחר (יום רביעי) יתכנס מחדש מטה הבחירות העירוני לספירת המעטפות החיצוניות של הצבעת הקלפיות הנגישות המיוחדות, חיילי צה”ל והאסירים. המועמד שיקבל אחוז הצבעה גבוה יותר, יכהן כראש עיריית כפר סבא בקדנציה הקרובה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. סימונה

    סידבון הכפיש לכל אורך הקמפיין. סילף. אל תאמינו לו
    הוא ירד נמוך !
    מטה רפי סער ישר והגון . לא נעשו דברים כאלה. הכל שקרים !

    הציבור לא טיפש

  2. אני

    יאלללה סדבון וחבורתו תפסיקו ליילל ותפסיקו להתקשר לאנשים עשר פעמים ביום . הזויים מטרידים ללא הפסקה וזה ממש עבירה על החוק.

  3. עידו

    מבלי לפגוע אישית ראיתי את מר סדבון עקף אותי ועוד מלא אוהדים בתור לכניסה למשחק של הפועל כפר סבא.. חוסר תרבות.
    נראה כמו אדם שבע שמחפש גו׳ב להעביר את הזמן אבל זו רק תחושה

  4. יאיר

    סדבון תתבייש כפר סבא מתביישת בך מכרת אותנו בשביל הכיסא
    מוכן לתת לעילאי הר סגור הזוי ממרצ שתומך בשוברים שתיקה כל מה שרצה רק בשביל הכיסא

    ביזיון פשוט ביזיון

  5. גיא

    וואו. כל כך הרבה תגובות מטעם.

    כן, כי כל מה שכפר סבא צריכה עכשיו זה עוד חובב קבלנים, ואחד שלא יעז לצייץ חלילה נגד ה"סטטוס קוו" שדופק פה את החילונים עד השורש.

    שיהיה בהצלחה ליוסי סדבון!

  6. ירחמיאל

    שלי יחימוביץ חושפת את פרטיו של קצין צה"ל שנהרג בעזה בניגוד להוראות הצנזורה ובכך מסכנת את בטחון ישראל. לא פלא שהיא ממליצה על רפי סער

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר