יוסי סדבון עם סגירת הקלפיות בסיבוב השני
יוסי סדבון עם סגירת הקלפיות בסיבוב השני

סדבון בתגובה ראשונה לאחר ההפסד: "שיכון עליה הכריע את הבחירות"

יוסי סדבון: "אין לי שליטה על השכונות המזרחיות או על שיכון עליה. אני לא פורש. אשרת את הציבור מהאופוזיציה"

פורסם בתאריך: 14.11.18 01:04

"מסתמן שלא ניצחתי, אני נשאר כפר סבאי ואני אשרת את הציבור באופוזיציה", כך אמר הערב יוסי סדבון בתגובה ראשונה לצומת השרון אחרי ההפסד הערב לרפי סער בבחירות לראשות עיריית כפר סבא.

אתה מאוכזב?

"ברור. זה היה צמוד לאורך כל הדרך. כנראה ששיכון עליה הכריע את הבחירות. אין לי שליטה על השכונות המזרחיות או על שיכון עליה. רוב הציבור פה בעיר נתן לי את הקול. אבל אני עדיין לא יודע לנתח את זה בצורה מדוייקת. יש עוד 12 אחוז מהקלפיות שאנחנו עדיין לא ספרנו ויש את קולות החיילים שאנחנו לא יודעים מה המצב שם. אבל, קרוב לוודאי שלא ניצחתי, וזה לא רק אני אלא גם הדר (לביא) ועילאי (הרסגור). נעשה חושבים מה קורה איתנו".

תשאר במועצת העיר?

"אני אשאר במועצת העיר, אני לא פורש, ואני אשרת את הציבור מהאופוזיציה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

19 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    טעות לא שיכון עליה הכריע אלא כל השכונות . אתה וחבריך הכרזתם מלחמה על התושבים המסורתיים , הדתיים , וצידדת בצד השני. תוצאות הבחירות מבטאות את הכוחניות וההתנשאות שהפגנתם במהלך קמפיין זה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תגובה של סדבון ילדותית ולא מכובדת
    תושבי שיכון עליה הם אזרחים כמו כל תושבי כפר סבא
    פשוט סער יותר מתאים לתפקיד
    סדבון אדם מכובד וראוי לתפקידים בכירים
    כשיש שני מתמודדים ראויים
    הציבור מחליט והמפסיד צריך לתת יד למנצח ולסייע ככל שידרש
    צריך לדעת להפסיד
    זו חוכמת הפוליטיקה
    סער ניהל מערכה נקיה ומכובדת לכבוד הוא לכולנו
    בהצלחה

  3. פעיל מאוכזב

    יוסי חבל מאוד אמרתי לך לעשות כנס פעילים בעלייה ואצל הערסים ביוספטל .אבל אתה אמרת לי עזוב את המוטמטמים האלה .
    מצער לדעת שיהיו לנו מחסומים בכביש בשבת כמו בבני ברק.ושיותר לא ימכרו חזיר.
    אני חוזר לתל אביב בהצלחה

  4. יאיר

    חילקת תיקים לפני שזכית בכלל, תתבייש מאיפה ההתנשאות הזו למה אתה טוב יותר מתושבי עלייה או מתושבי השכונות המזרחיות, תתבייש

    אני תושב המזרחיות בחרתי בך בסיבוב הראשון, אחרי שראיתי את הזכיכות שלך והחבירה לעוכר ישראל כמו הרסגור שתומך בשוברים שתיקה איך בדיוק ציפית שנתמוך בך שוב ?

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    גם מהאופוזיציה אפשר לעשות עבודה . יש לכם קולות ראויים במועצה . בהצלחה

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    האוכלוסיות האלה לא חכמות במיוחד והורסות לנו את המדינה ואת העיר בפרט. אומר את זה כמזרחי. אין מה לעשות העולם נתון במלחמת שמרנות מול ליברליות ונאורות. השמרנות רק מקבעת אותנו במקום והנאורות לעומת זאת מקדמת ומפתחת את העולם. בלעדיה, החיים שלנו פה היו נראים אחרת. בכל היבט מכל בחינה. עצוב לי על כפר סבא שהולכת למקומות חשוכים. כפר סבא של היום, זו לא אותה עיר שגדלתי והתחנכתי בה. אז תודה לשכונות המזרחיות ובהצלחה.

  7. דן

    אני ממש שמח שאין לך שליטה על השכונות המזרחיות…..בעצם שאין לך שליטה על אף אחד.
    מקווה שתוכל לתרום מנסיונך גם מספסל האופוזיציה ושתדע לשתף פעולה במקום לשלוט.

  8. ליאור - שכונה מזרחית בעבר ומרכז בהווה

    יוסי, מאמין שאתה אדם ישר הגון וראוי, גם אני ומשפחתי בחרנו בך בסיבוב הראשון ואף שכנענו נוספים לתמוך בך, רצינו בך כראש עיר ולא בהרסגור- היה משהו שלא נתת לו בהסכם השערורייתי ביניכם ? לכן כולנו שינינו את ההצבעה- כפר סבא תמיד חיתה בהרמוניה דתיים לצד חילונים מזרחיים לצד אשכנזים – דגלה בחיה ותן לחיות – לשנות את הסטטוס קוו כדי להיות ראש עיר- פה חצית את הקווים האדומים ובאמת שתהיה לך הצלחה מהאופוזיציה.

  9. דודו סטיבון אתה הראתה למסורתיים ולדתיים את הדרך לא להצביע לך תלמד קודם עים הניסיון שלדתיים ולמסורתיים משקל כבד מאוד ובלד

    דו

  10. דודו סטיבון אתה הראתה למסורתיים ולדתיים את הדרך לא להצביע לך תלמד קודם עים הניסיון שלדתיים ולמסורתיים משקל כבד מאוד ובלד

    סטיבון הדתיים ולמסורתיים הם א בבחירות בלעדיים אין מה לחפש להיות ראש העיר כך שטעיתה בגדול הלכתה עים מרץ שרוצים רק להרוס כול חלקה טובה תלמד קודם הדתיים זה הכוח הכי חזק ואחראי.

  11. גוגו

    אתם מבינים שסער מסורס בלי סידבון עילי והדר? הם הרוב ורפי לא יוכל לקנות בורקס בבוקר בלי אישורם

  12. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני כ"כ מאושרת שאתה לא ראש העיר שלי התגובה שלך רק מחזקת את מה שחשבתי עליך קודם תתבייש!!!

  13. יהודית

    אני שמחה מאוד מאוד שלא נבחרתה מרץ שרץ אנו בעם היהודי בעד שרת התרבות מירי אג

  14. שושי

    רק לידיעתך אנו הדתיים משלמים מיסים כמו כולם ואתם ממדרים אותנו בקיום מירוץ בשבת ובהשמעת מוסיקה ברחבי העיר בספירת העומר ובנוסף לידעתך אנו חיים בהרמוניה מלאה עם החילונים ואתם מסיתים שישנה הדתה מה רע שאדם יהודי ידע מאין בא ומה תורתו האמיתית תסתכל על דתות אחרות שומרות בקנאות על הדת ואנו שיש לנו אלוקים חיים צריכים רק להודות.. מאחלת לראש העיר החדש מא רפי סער שידע להוביל את העיר לרווחת כל התושבים אנו אוהבים את כפר סבא

  15. יוני

    בתור חילוני מאד לא אהבתי את מה שהצגת עם חבירתו של המועמד ממרצ אליך. מנסים לנפח ולעשות הר מעכבר, בכל נושא ההדתה. לא מאמין שהלכת אחריו. לאחר תמיכתי בך בסיבוב הראשון, הבנתי איך תראה הקואליציה שלך ואיבדת את הקול שלי. חבל.

  16. ממי

    מהתחלה לא ראיתי בך מועמד מתאים לראשות העיר.כפר סבא זקוקה לראש עיר נמרץ ולא כבר סבא.כשפניתי אליך לגבי הרחוב שמחציתו סגור וכל התנועה מהרכבת ממגדיאל מבית ספר מתנקז אליו תשובתך היתה לא עינינית.
    בהצלחה לסער.

  17. דוד

    סדבון מקווה שהפנמת כמה ההפסד שלך מביש

    אם בסיבוב הראשון אתה לביא הרסגור ויובל קיבלתם למעלה מ60% והם פומבית תמכו בך ועדיין הפסדת בסיבוב השני

    הייתי עושה המון חושבים ולא מנסה לחפש תירוצים הזויים כמו שכונת עלייה ותושבי השכונות המזרחיות הכריעו את הבחירות.

  18. מוריה

    "אין לי שליטה על השכונות המזרחיות או על שיכון עליה" – איזו אימרה מביישת, לא רק למועמד פוליטי, לכל אדם. בוחריך הם לא נתינך ועוד לא קרה שיום לאחר הבחירות הונח כתר על ראשו של ראש העיר. באמירה הזו מסתתרת הרבה גזענות עם ניחוח מעופש של פעם. הראת אפס התעניינות באזורים מסוימים בעיר, מלבד יום לפני הבחירות, אז קיבלנו את פעיליך בכל פינה בשכונות המזרחיות, מעכבים את התנועה ויוצרים סכנה ממשית לתאונות מרוב להט להעביר את המסר שלך. תתפלא, אך גם בשכונות חיים אנשים עם דעה, לא עדר שנוהר אחר מועמד בעיניים עצומות – ואלו בחנו את המצב היטב והבינו מי המועמד שמולם. בבחירות הראשונות לא הצבעתי לרפי סער, אך בתחרות מולך, אין ספק שהוא הראה יכולת מנהיגות ואנושיות ברמה גבוהה בהרבה.
    מיד לאחר הסיבוב הראשון, מרוב לחץ לזכות חילקת כל מה שיכולת, פוליטיקה של פעם במייטבה, תיקים וכסאות, אין כאן לא פוליטיקה חדשה ולא רעננות כפי שניסית להציג. בשכונות המזרחיות, בשיכון עליה וביתר שכונות העיר השכילו לזהות מועמד מפלג. בעיני אין לכך קשר לדת/ימין/שמאל. להפך, אשמח לתחבורה בשבת ועוד נושאים חשובים שהעלתם, אך כפר סבא מעולם לא הייתה מפולגת יותר מאשר בבחירות האחרונות ואני תולה את האשם בך ובשותף שבחרת, שהיום יושב על הגדר ומאשים את כולם בפילוג מלבד את עצמו.
    מאחלת לך כאזרח העיר ושותף בפעילות הציבורית, שתלמד להכיל יותר, להקשיב יותר ולהבין שאנו לא במלחמה בכפר סבא, כולנו רוצים לחיות בשלווה כפי שהעיר התקיימה בכל שנותיה, ללא פילוג וללא שנאה, יותר עם קבלה של האחר ושל השונה.
    בהצלחה לעיר בדרכה החדשה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר