הפעלות לימי הולדת לילדים. תמונה ממאגר Shutterstock, by Olyina

הפעלות ימי הולדת לילדים שכל הורה חייב להכיר

ילדים שמחים שווה להורים שמחים. ומה גורם לילדים ליהנות ביום ההולדת שלהם? חוויה פעילה, מקורית ומגבשת עבורו ועבור חבריו למסיבה. אז בשביל שאתם וילדכם תיהנו מחגיגת יום ההולדת, הכנו עבורכם רשימה של הפעלות לילדים, שכל הורה פשוט חייב להכיר

פורסם בתאריך: 19.6.19 08:46

"רולי וכפתורי הקסם" – מסיבת יום ההולדת שהפתיעה גם את ההורים

המניע לכל פרויקט מוצלח ויוצא דופן הוא תשוקה. הדבר אף נכון פי כמה וכמה כשהפרויקט הוא יצירה אמנותית. במקרה של "רולי וכפתורי הקסם", הצגת הילדים המפורסמת שזכתה לאינספור ביקורות חיוביות, רמת המוטיבציה לבניית ההצגה הייתה בשמיים.

פרויקט "רולי וכפתורי הקסם" הוא מפעל חייהם של סתיו ובן זוגה, אלדור. בתחילת דרכם, ניצבה מולם מטרה אחת ויחידה- לבנות אירוע חגיגי שטרם נראה כמותו בעולם הילדים. הם הגו את הסיפור של "רולי וכפתורי הקסם", רקמו לרעיון עוד וגידים בשיתוף עם אנשי מקצוע מתחומים אמנותיים שונים והשאר היסטוריה. מאז ההופעה הראשונה ועד היום, הם אינם מפסיקים לקבל מחמאות מהילדים ומההורים כאחד.

סתיו מספרת לנו כיצד השניים התחילו את מסעם בעולם הילדים: "עבדנו יחד כמנהלי צוות בידור ברשת 'מלונות פתאל'. החיבור הראשוני שלנו נבע, בין היתר, מתוך האהבה הגדולה שלנו לילדים. שנינו השקענו מאמצים רבים בעבודה ותמיד ניסינו לחשוב על רעיונות חדשים ומשוגעים לפעילויות הבידור שעשינו. כשיצאנו לדרכנו בעולם הגדול, החלטנו לשלב כוחות ופתחנו את חברת 'וי הפקות'".

הפעלות לימי הולדת לילדים. באדיבות: רולי וכפתורי הקסם

הפעלות לימי הולדת לילדים. באדיבות: רולי וכפתורי הקסם

רולי וכפתורי הקסם

"רולי וכפתורי הקסם" – מסיבת יום ההולדת שהפתיעה גם את ההורים

השניים השקיעו ימים כלילות בבניית קונספט ייחודי לאירוע ילדים, עד שלבסוף, הם המציאו את "רולי וכפתורי הקסם". מאותו הרגע שבו נולד הרעיון, הם היו בטוחים שזה הדבר הגדול הבא בעולם הילדים. סתיו מספרת: "בנינו הצגה חווייתית ויוצאת דופן, אשר מצליחה ללמד את הילדים על ערכי החברות, שיתוף הפעולה והכבוד, באמצעות פעילויות מהנות".

"רולי וכפתורי הקסם" היא למעשה פרויקט הדגל שאיתו רצה חברתם, "וי הפקות" ברחבי הארץ, הן במסיבות ימי הולדת בתיאום מראש והן באירועים ציבוריים למיניהם. כל אירוע מותאם באופן אישי עבור צרכי הלקוח, על מנת שהחלוקה בין הפעילויות והמשחקים לחלק התיאטרוני של החוויה, יקלעו בול לטעמם של מארגני האירוע.

אז עכשיו, אחרי שפיתחנו לכם ציפיות, הגיע הזמן לספר לכם מה קורה ב"רולי וכפתורי הקסם"! ובכן, הכירו את רולי הצבעונית והחייכנית, שהגיעה מכוכב קשת. רולי נחתה בכדה"א, מכיוון שנגמרו לה הצבעים בחללית. היא מגלה שרק ילד יום ההולדת יכול לעזור לה. וכיצד הוא יעשה זאת? על ידי הפעלת כפתורי הקסם בחולצתה של רולי. בדרך לשם, יעברו ילד יום ההולדת וחבריו למסיבה מספר משימות חינוכיות ומהנות במיוחד.

האירוע המושקע והצבעוני הזה כולל שירים מקוריים ומוכרים, פעילויות יצירתיות, הפעלות אנרגטיות ועוד. הכל, כמובן, נעשה תוך הקשבה לרצונות הילדים ובחיוך. "מדובר בהצגה מקורית לחלוטין, שנבנתה תוך השקעה עד לפרטים הקטנים ביותר- החל מהתפאורה הצבעונית, דרך ציוד ההגברה האיכותי ועד לפרסים המיוחדים. למעשה, אנחנו לוקחים אחראיות על כלל מרכיבי המסיבה, כך שהתפקיד היחידי של ההורים, הוא לשבת וליהנות".

"רולי וכפתורי הקסם"

טלפון:050-4040470

קישור לפייסבוק

קישור לאינסטגרם

קישור לעמוד היוטיוב

קישור לאתר

רולי וכפתורי הקסם

רולי וכפתורי הקסם

הפעלות לימי הולדת: רולי וכפתורי הקסם

הפעלות לימי הולדת: רולי וכפתורי הקסם


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר