עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר
עיריית כפר סבא. צילום ניר קידר

המועצה החליטה: ישיבות ועדת התכנון לא ישודרו, גני יול"א לא ייפתחו באוגוסט

מועצת עיריית כפר סבא הפכה גם החלטה מחודש מרץ ויומני המהנדסת לא יפורסמו באתר העירוני

פורסם בתאריך: 11.8.19 13:08

חברי מועצת עיריית כפר סבא אישרו בישיבת המועצה בשבוע שעבר את המלצת ועדת המשנה המקומית לתכנון ובנייה, לפיה דיוני הוועדה לא יועברו בשידור חי לתושבים ולא ייפתחו לקהל הרחב.

נזכיר כי המלצת ועדת המשנה, כפי שכתבנו בשבוע שעבר בצומת השרון, היתה כי "לא מומלץ לפתוח הישיבות לקהל הרחב – הדבר אינו נדרש לפי החוק ואינו מתקיים באף ועדה. גם בוועדות בהם נוסה הנושא, הוא הופסק עקב קושי בהתנהלות הדיון ויעילותו… לא מומלץ לצלם את הישיבות בשידור חי – הדבר אינו נדרש לפי חוק ואינו קיים באף ועדה מקומית בארץ למעט אחת. הקושי העיקרי הוא באי יכולת לקיים דיון ענייני ופתוח. יצוין כי החוק מאפשר הפסקת ההקלטות לצורך דיון פנימי. כאשר יש צילום חי, לא ניתן להפסיק".

ועידת החינוך של ערי ישראל מגיעה לכפר סבא, לכל הפרטים ולהרשמה הקליקו כאן. 

עוד החליטו חברי המועצה להפוך החלטה קודמת של המועצה מחודש מרץ, ולא לחייב את העירייה לפרסם את יומני המהנדסת באתר האינטרנט העירוני, ורק יומני ראש העירייה וסגניו יפורסמו באתר.

בתוך כך, דחתה מועצת העיר את הצעתו לסדר של חבר המועצה מהאופוזיציה, אמיר סילבר, שביקש להאריך את קייטנת גני יול"א המתקיימות בחודש יולי, גם לשבעה עד עשרה ימים הראשונים בחודש אוגוסט. כל חברי מועצת העיר, למעט האופוזיציה, הצביעו נגד בנימוק כי יש להורים פיתרון בדמות קייטנות פרטיות באוגוסט ולכן אין סיבה להאריך עבודתן של הסייעות לאוגוסט.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר