מכונאי רכב בכפר סבא. (Shutterstock) צילום: Africa Studio
מכונאי רכב בכפר סבא. (Shutterstock) צילום: Africa Studio

מכונאי רכב בכפר סבא: טיפול ותיקון לכל הרכבים במסגרת אחריות יבואן

מוסך פרו-טק בכפר סבא מספק שירות תיקונים וטיפולים גם לרכבים שנמצאים במסגרת אחריות יבואן. יצאנו להכיר ולשמוע על מגוון השירותים של המוסך המוביל

פורסם בתאריך: 19.9.19 13:26

מוסך פרו-טק: טיפול ותיקון לכל הרכבים במסגרת אחריות יבואן

סעיף חשוב לצרכן אשר יושם במסגרת סעיף חופש התחרות בענף הרכב בחוק ההגבלים העסקיים, מאפשר לכל בעל רכב בישראל לקבל שירותי טיפול ותיקון הרכב בכל מוסך מורשה מטעם משרד התחבורה. המשמעות היא, שבעל רכב שרכבו עדיין במסגרת אחריות היבואן, רשאי לתקן את רכבו בכל מוסך מורשה מטעם משרד התחבורה ולא רק במוסכי השירות של היבואן. החוק יושם במטרה להגן על הצרכן הישראלי ולהבטיח את חופש התחרות בין המוסכים.

סטס סופילידי, בעלי מוסך פרו-טק בכפר סבא המספק שירות תיקונים כללי ואחזקת רכב, אומר: "בעלי רכבים שרכבם עדיין במסגרת אחריות יבואן יכולים לבצע תיקונים וטיפולים שוטפים לרכב (שאינם קשורים לאחריות) בכל מוסך מורשה של משרד התחבורה. החוק קובע, כי היבואן לא רשאי להסיר את האחריות על הרכב בשל כך".

מה היתה מטרת החוק שלשמה הוא יושם?

"החוק יושם כדי להבטיח את הגנת הצרכן, ולמנוע מצב שבו יבואני הרכב יגבו מחירים גבוהים ומוגזמים לתיקונים וטיפולים במוסכי השירות שלהם, מתוך ידיעה שבעלי הרכבים שעדיין במסגרת אחריות יבואן "כבולים" למוסך שלהם בלבד. החוק מרחיב את חופש התחרות בענף הרכב, ומאפשר לכל מוסך מורשה על ידי משרד התחבורה להציע את שירות התיקונים והטיפולים שלו גם לרכבים שעדיין במסגרת אחריות יבואן".

כיצד הדבר מגדיל את התחרות בין המוסכים?

"ככל שהתחרות גדלה, כך המוסכים נדרשים לספק שירותים טובים ומקצועיים יותר ובמחירים תחרותיים. יתרון נוסף וחשוב הוא, שכאשר בעל רכב יבואן מגיע למוסך שמטפל בכל הרכבים, הוא זוכה לשירות ממכונאים שמנוסים ברכבים מסוגים שונים ונחשפים למגוון רחב של תקלות ביום יום. כך, הפתרונות שהם יכולים לספק הם מגוונים ויצירתיים ובהתאמה אישית על פי סוג הרכב, סוג התקלה ותקציב הלקוח.

"במוסך פרו-טק, אנו רואים בלקוח את לב וליבת העסק ומספקים שירותי תיקון וטיפול מתקדמים במחירים תחרותיים לא רק לרכבים שבאחריות היבואן, אלא לכולם. המוסך שלנו מוכר וידוע בזכות היצע השירותים המגוון שלו והידע המקיף של מכונאי הרכב לטיפול בכל תקלה. אנו משקיעים רבות בפיתוח הצוות והכשרתו, בהשתתפות בכנסים ובתערוכות ברחבי העולם ובעמידה לצד הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בענף הרכב, בכדי להמשיך ולספק ללקוחותינו את מגוון הפתרונות הרחב והטוב ביותר שיש, בהפקדה על עלויות הגיוניות וסבירות".

אילו שירותים אתם מספקים במוסך?

"אנו מתמחים במגוון רחב של תחומים, בין היתר: שירותי מכונאות רכב כללית, מיזוג אוויר, דיאגנוסטיקה, מערכות שמע, אביזרים למיגון, ועוד. בין השירותים שאנו מספקים במוסך פרו-טק: שירותי מוסך כלליים, שירות לרכב, אבחון וטיפול בתקלות מנוע, תחזוקת מתלים, טיפול בבלמים, תיקוני מצמד, צמיגים, החלפת שמן, תיקונים במערכת החשמל, תיקוני מזגן, תיקונים כלליים ועבודות ריתוך. כמו כן, המוסך מספק שירותי העברת טסט לרכב, בדיקות קניה, ובדיקות תקופתיות.
"במוסך עובדים מכונאים וטכנאי רכב מנוסים ובעלי וותק רב ונצבר, ומספקים שירות ברמה הגבוהה ביותר ובאווירה נעימה ואישית. אנו מחזיקים בציוד ובטכנולוגיה מהמתקדמים שיש ועושים שימוש במוצרים חדשים וחלקי חילוף מהטובים שישנם, באיכות גבוהה ובמחירים תחרותיים לטובת הלקוחות".

מוסך פרו-טק כפר סבא
טלפון: 050-9019811

כתובת: המסגר 1, כפר סבא
קישור לפייסבוק 

צילום: סטניסלב סופילידי

צילום: סטניסלב סופילידי


כתבה שיווקית

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר