סדנאות בישול בשרון(תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Syda Productions)
סדנאות בישול בשרון(תמונה ממאגר shutterstock, צילום: Syda Productions)

סדנאות בישול בשרון: הכירו את השפית שתהפוך אתכם לבשלנים

בא לכם ללמוד לבשל ולעשות על הדרך הרבה כיף? סדנאות בישול הן אחד הטרנדים החמים והמהנים ביותר בשנים האחרונות. הכירו את השפית שתלמד אתכם להכין לעצמכם ארוחות גורמה ועל הדרך תדאג שתיהנו מכל רגע

פורסם בתאריך: 18.12.19 16:22

רוית חן 

מתכננים חגיגת יום הולדת לקטנטנים שלכם ומחפשים הפעלה מהנה, חווייתית ובעיקר טעימה? הכירו את "שף בכיף" – מגוון הפעלות וסדנאות בישול לימי הולדת ואירועים מיוחדים, שמותאמות לכל גיל.

את "שף בכיף" הקימה רוית חן, שף קונדיטורית מקצועית שעובדת בתחום כבר 28 שנים. על הרעיון חשבה לאחר שראתה שיותר ויותר חברים של הילדים שלה מגיעים וביחד הם מכינים ארוחת ערב מדי ערב. ההנאה על פניהם כאשר עמדו איתה במטבח ובישלו העלתה לה את הרעיון להפוך כל ארוחה כזאת לחגיגה והיא החלה לבנות את הפעילויות והסדנאות המהנות שלה.

פעילויות וסדנאות שכיף להגיע אליהן (צילום עצמי)

פעילויות וסדנאות שכיף להגיע אליהן (צילום עצמי)

סדנאות והפעלות מותאמות גיל
הסדנאות של רוית מותאמות לקטנטנים, ילדים, בני נוער ואף מבוגרים, והיא בונה את התפריט ואת הפעילות בהתאם לגיל החוגגים ולבקשות מיוחדות. את ימי ההולדת היא עורכת בבית הלקוח, או במיקום אחר לבקשתם, וכל מה שהם צריכים להכין זה חלל גדול, שולחנות וחיבור לחשמל. רוית מביאה עמה את כל המכשירים, הסירים, התנורים וכמובן את כל חומרי הגלם האיכותיים שנבחרים בהתאם לתפריט אותו בחר החוגג, ואז הכיף מתחיל.

אז מה מבשלים?
בין סוגי ההפעלות שיוכלו לבחור החוגגים יש הפעלות בישול או אפייה חלביות, מאפים מלוחים, לחמים, אפייה מתוקה, סדנאות שוקולד ועוד. יש מגוון רחב של פעילויות מבניהן ניתן לבחור, ואחרי שנבחרה הפעילות מתאימים לה תפריט מתוך מגוון עצום של מנות וקינוחים אפשריים. את חגיגות ימי ההולדת ניתן להתחיל מגיל 4 ומעלה, ורוית תשמח להציע גם פעילות מותאמת בר או בת מצווה וגם פעילות ייעודית למבוגרים חוגגים.

אל תתביישו, קחו טעימה (צילום עצמי)

אל תתביישו, קחו טעימה (צילום עצמי)

אילו אירועים חוגגים?
בחגיגות בר או בת המצווה המשתתפים מבשלים בעצמם את כל הארוחה ורוית אומרת כי זה חלק גדול מהכיף; הם מרכיבים תפריט בעצמם, אוספים את המרכיבים מן המזווה שרוית מסדרת, שוקלים ומודדים בעצמם כל רכיב, ואז יושבים לאכול בצוותא את מה שהכינו, והסיפוק הוא אדיר.
פעילות נוספת שניתן לערוך בימי הולדת היא פעילות "סיפור טעים" המותאמת יותר לקטנטנים, גילאי גן או כיתות א' או ב'. בפעילות זו בוחרים ספר ילדים אהוב, כגון "אליעזר והגזר", "הזחל הרעב", "האריה שאהב תות" ועוד, ומכינים מאכלים הקשורים לספר, שהקטנטנים נהנים להכין ולאכול אחר כך.

רוית מספרת כי המנות הפופולריות ביותר בקרב הילדים הן, איך לא, סופלה שוקולד, עבודה עם בצקי שמרים רכים, או אפיית בורקיטס וכיסונים המצריכים עבודה עדינה על כל כיסון או בורקיטס בנפרד. "הילדים נהנים מכל העולם של הבישול והאפייה" אומרת רוית. "לחוות את הבישול או האפייה בידיים שלהם, ליצור משהו. זה מפתה אותם, והמוצר הטעים הוא הדובדבן שבקצפת".

בסדנאות הבישול והאפייה ובפעילויות יום ההולדת רוית מתאימה את ההפעלה לאוכלוסייה ולגילאים, והיא בעלת ניסיון רב בעבודה עם אוכלוסיות מיוחדות. ניסיונה בעבודה בסדנאות עם אוכלוסייה של עיוורים ולקויי ראייה, ועבודה עם עמותות של ילדים עם צרכים מיוחדים מאפשר לה להתאים את הפעלת יום ההולדת לכל צורך, כמו גם לכל טעם ורצון.

מחפשים הפעלת יום הולדת טעימה וחוויתית שאף אחד מהמשתתפים לא ישכח?

טלפון: 054-3978782
למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם 

להיות שפים מגיל צעיר (צילום עצמי)

להיות שפים מגיל צעיר (צילום עצמי)


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר