סניף שופרסל החדש ברחוב הגליל 31. צילום פנחס כהנא

סניף נוסף של שופרסל יפתח באותו רחוב. התושבים חוששים מרעש ומעליית מחירים

הבעלים של המרכול סופר אור מרקט עזב את רחוב הגליל ובמקומו יפתח סניף של שופרסל אקספרס. 300 מטר משם במעלה הרחוב פועל סניף דומה של שופרסל

פורסם בתאריך: 27.2.20 08:31

תושבים ברחוב הגליל בכפר סבא מתלוננים על כך ששופרסל מקימה סניף "שופרסל אקספרס" ברחוב, בבית מספר 31, למרות שקיים כבר סניף "שופרסל אקספרס" לא רחוק משם, ברחוב הגליל 58. התושבים חוששים שהדבר עלול להביא לעליית מחירים עקב חוסר תחרות. בשופרסל סירבו להגיב לפניית צומת השרון.

בעבר התנגדו תושבים להקמת סופר אור מרקט ברחוב הגליל 31 שעד לפני חודשיים היה שייך לאדם פרטי, וטענו שהוא נבנה במקום שהיה יכול לשמש עסקים נחוצים לתושבי הרחוב כמו סניף דואר, מכבסה, וטרינר ועוד. גם צומת השרון כתב בעבר על טענות תושבים על אוזלת ידה לכאורה של עיריית כפר סבא באכיפת פריקה וטעינה שלא כחוק של משאיות בשעות הבוקר המוקדמות תוך הקמת רעש רב. כעת מתברר כי את המקום תאייש חברת שופרסל.

"מפריע לי שכך הדבר", אומר חבר מועצת העיר ותושב הרחוב, פנחס כהנא. "כבר במקור המיקום לא טוב לסופרמרקט ובכלל היו צריכים להיות שם עסקים קטנים. היה שם למשל סניף דואר שהעבירו למקום אחר וכעת כדי לשלוח מכתב אקספרס אני צריך לנסוע עד קניון G. אבל מעבר לזה, שני מרכולים של אותה רשת באותו הרחוב יגרום לתושבים להפסיד כי אין פה תחרות. פניתי בעניין הזה לממונה על ההגבלים העסקיים ועוד לא קיבלתי תשובה. לא כל התושבים חושבים כמוני. אני חושב שהעירייה הייתה צריכה להתערב בעניין הזה לטובת התושבים גם אם זה לא בדיוק בתחום סמכותה".

"אני מודאג מעניין הרעש שעלול להגרם", אומר תושב הרחוב יוסי שביט, "יש פסיקה של הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מלפני כמה שנים של שעות פתיחה וסגירה – משבע בבוקר עד שמונה בערב ופריקה וטעינה משמונה וחצי ועד 12. אנחנו מתפללים שהעירייה תאכוף את הפסיקה הזו גם כלפי הבעלים החדשים של המרכול. בכל מקרה אנחנו נעמוד על המשמר בעניין הזה. לגבי גובה המחירים, אותי זה מטריד פחות כי את הקניות הגדולות אנחנו עורכים במרכולים הגדולים בפאתי העיר".

הבעלים הקודם של הסופר מספר שהעדיף לעזוב את הרחוב בין השאר בגלל תלונות התושבים על היעדר מקום מוסדר לפריקה וטעינה. "שופרסל קנו ממני את העסק בגלל שהם לא רוצים מתחרים", הוא טוען, "אני אכלתי שם מרורים בסופר הזה. אני כועס על התושבים ועל העירייה. אני יכול לומר 'ברוך שפטרנו מעונשו של זה'".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. תושב הגליל

    שהמשאיות יפרקו רק באזור המותר ורק בשעות המותרות, בין 08:00 ל 14:00 כפי שמורה השלט, לא בשום מקום אחר ולא באף שעה אחרת! חוק זה חוק!

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הממונה חייבת להתערב שתי סופרים במיקום כה קצר.. הריי ברור שלשופרסל זה לא רווחי אבל הם יעשו הכל כדי שלא תהיה תחרות ופה הממונה צריכה להתערב!!

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    זה לא חוקי בוודאות הממונה בעבר התנתה מכירת סניפי ניו פארם שצמודים לשופרסל ועוד. לפי החוק זה אסור

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בעיני זה מקום אידיאלי למכולת. אין פה באיזור מכולות אחרות להשלמת קניות. מי שלא רוצה לקנות לא חייב אבל זה הכרחי מכולת ליד הבית!

  5. מה זה משנה

    די להתבכיין…לא מתאים לכם המחירים שלהם פשוט אל תקנו! זה עסק קטן של זכיין, שמוכר בכמויות קטנות בשבוע ולכן המחיר לא יכול כמו סניף שמוכר בכמויות עצומות… סעו לסניפים הגדולים וקנו שם… זה המחיר של הנוחות שזה מתחת לבית שלכם…
    שלא נדבר שהסטנדרטים של שופרסל מאוד גבוהים, גם מבחינת ניקיון ומלאים וגם הבטחת איכות ואתם משלמים גם על זה…

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר