מרוץ כפר סבא 2018. צילום רמי זרנגר
מרוץ כפר סבא 2018. צילום רמי זרנגר

בגלל הקורונה: העירייה ביטלה את מרוץ כפר סבא

העירייה הודיעה על ביטול המרוץ, שהיה אמור להתקיים זו השנה ה-30 ולהיות חגיגי במיוחד. "אנו נאלצים לבטל מתוך דאגה אמיתית לבריאות תושבי העיר", מסרה העירייה

פורסם בתאריך: 9.3.20 10:05

עיריית כפר סבא הודיעה היום על ביטול מרוץ כפר סבא ה-30, שהיה אמור להתקיים ביום שבת, 21 במרץ. זאת בעקבות הנחיות משרד הבריאות האוסרות על קיום אירועים המיועדים ליותר מ-5,000 איש.

"בהתאם להנחיות משרד הבריאות החדשות ומתוך דאגה אמיתית לבריאות תושבי העיר שלנו, אנו נאלצים להודיע על ביטול מרוץ כפר סבא", מסרה העירייה, "בריאות תושבות ותושבי העיר עומדת בראש סדר העדיפויות העירוני ואנו מחויבים להיערך בהתאם ולקיים את ההנחיות החדשות, האוסרות על התכנסויות מעל 5,000 איש. עיריית כפר סבא סומכת ידיה על גורמי הבריאות במדינת ישראל ומצטרפת למאבק ולמאמץ הכללי בארץ למנוע את המשך התפשטות מגפת הקורונה בישראל. אנו מאחלים החלמה מהירה ובריאות לכל החולים, ומקווים כי נחזור לשגרת חיים במהרה".

המרוץ, על שם רס"ל זיו בלאלי ז"ל, היה אמור להיות השנה חגיגי במיוחד, שכן כאמור זו היתה אמורה להיות השנה ה-30 שבה הוא מתקיים. הוא היה אמור לכלול לראשונה קטגוריות חדשות לרצים עיוורים ולקויי ראייה ולרצים פאראלימפיים והיו אמורים לקחת בו חלק 10,000 משתתפים ואלפי צופים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בדיוק בגלל שני אלה אפילו לא שקלתי הצבעה לכחול לבן.

  2. דקלה כ

    נראה לי שאתם מתבלבלים
    ממש לא השנה ה30
    תבדקו את עצמכם ותכבדו את המשפחה

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר