המאמות הפאפות לפני המסיבה
המאמות הפאפות לפני המסיבה

המאמות והפאפות בכפר סבא איחדו כוחות ואירגנו מסיבת פורים ענקית. ואף מילה על הקורונה

300 משתתפים, דיג'יי, צלם, הרבה אלכוהול ואל תזכירו להם את הקורונה: קהילות המאמות והפאפות בכפר סבא ארגנו יחד מסיבת פורים בד"ר גונזו

פורסם בתאריך: 10.3.20 11:58

לראשונה בכפר סבא קהילות המאמות והפאפות מתאחדות למסיבת פורים ייחודית שתתקיים מחר, יום שלישי, בבר ד"ר גונזו, החל מהשעה 20:30. מנהלת קבוצת "מאמות בכפר סבא" בפייסבוק, נועה אזוגי מסבירה: "בשנים קודמות חגגנו את פורים במסיבה סגורה למאמות בכפר סבא בלבד ותמיד היה נהדר. אבל השנה, לרגל העשור החדש, החלטנו לאחד כוחות ולחגוג יחד עם בני הזוג. לצורך כך הארוע יחגג יחד עם 'פאפות כפר סבא' במסיבה מלאת צחוק, אהבה ואלכוהול כמיטב המסורת לשתות עד עדלאידע".

כמה נרשמו למסיבה?

"למסיבה נרשמו מעל ל-300 מאמות ופאפות ולשמחתינו ההרשמה נסגרה מוקדם מהצפוי".

אתם לא חוששים מהקורונה?

"אנו כמובן עוקבים בדריכות להנחיות משרד הבריאות עקב בהלת הקורונה וכרגע המסיבה מתקיימת על פי התוכנית. בתוכנית הנחות על האלכוהול והאוכל, מסיבת תחפושות עם פרס שווה במיוחד, דיג'יי וצלם".

מנהל פאפות כפר סבא, גיא בורדה, מוסיף: "הרעיון היה של הפאפות ואז פנינו לנועה להצעה לשיתוף פעולה שלא נעשה אף פעם בחמש ומשהו השנים מאז שהקבוצה הוקמה. החלטנו לאחד כוחות ו'מאחדים כוחות' זו גם הכותרת של המסיבה. יש תוכנית לעוד כמה שיתופי פעולה אבל כרגע מדובר במשהו חד פעמי, ואם יהיה מוצלח בהחלט נחשוב איך ממשיכים. נדגיש כי סגרנו את ההרשמה על 290 נרשמים וכרגע הכניסה היא על בסיס מקום פנוי. המאמות עשו עבודה יפה מאוד, הן החליטו מה עושים ונתנו את הטון בסיפור הזה. אם זו הייתה מסיבה גברית אז זה היה 'בסדר'. אנחנו רוצים להוציא מהשגרה את האמהות והאהבות לקחת כמה שעות של פסק זמן, לרקוד, לשתות ולבלות עם חברים. יש תחרויות ופרסים מאוד יפים ויהיה בטוח שמח".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר