בית החולים מאיר. צילום רמי זרנגר
בית החולים מאיר. צילום רמי זרנגר

הדיאטנית של הפגייה, ראש צוות השינוע ולא רק הם: אלה העובדים המצטיינים של בית החולים מאיר

מנהל בית החולים ד"ר ירון מושקט, העניק בשבוע שעבר פרסים לעובדים המצטיינים של בית החולים לשנת 2019: "כל אחד מהם בתחומו בחר את דרכו המיוחדת והיצירתית להוביל ולהשפיע"

פורסם בתאריך: 25.5.20 10:59

בטקס שהתקיים בשבוע שעבר במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא, העניק מנהל המרכז, ד"ר ירון מושקט, פרסים לעובדים המצטיינים של בית החולים לשנת 2019. האירוע נערך במתכונת מצומצמת וכל אחד מהזוכים הוזמן עם בני משפחתו למפגש אישי עם ד"ר מושקט ומנהלי היחידה שבה הוא עובד.

בפרס מנהל המוסד על מפעל חיים זכה פרופ' מיכאל לישנר, מנהל רשות המחקר בבית החולים, עובד קופת החולים כללית משנת 1982 שמשמש בתפקידו הנוכחי מזה למעלה משנתיים. בזמן זה הוכפלו מספר הבקשות לוועדת הלסינקי ובוצעו תוכניות התערבות שהעלו את כמות המחקרים והחדשנות בקרב הרופאים במאיר. בנימוקים לפרס נכתב כי "פרופ' לישנר מביא את כישוריו הרבים בתור מנהל מחלקה מוערך במשך 25 שנים בהן ניהל את מחלקה פנימית א' לתוך רשות המחקר. הוא יוזם פעיל מציע רעיונות, דוחף ומקדם פעילות מחקרית ענפה. מנהל איכותי, נעים הליכות ומוערך בעל יכולות יוצאות דופן".

בפרס מנהל המוסד ובפרס מנכ"ל כללית זכתה דונקה אנברבר, כוח עזר במחלקה פנימית ב'. היא עובדת כללית משנת 2007 ובמשך כל 13 שנותיה במרכז הרפואי מאיר עבדה במחלקה פנימית ב'. "דונקה עובדת חרוצה ומחויבת למחלקה. עובדת בצורה מסודרת, לוקחת אחריות ויוזמה לכל צרכי המטופלים והמחלקה. ערנית למה שקורה במחלקה, מסייעת בכל ועובדת בשיתוף פעולה ראוי לשבח עם הצוות", נכתב בנימוקים לפרס.

בפרס מנהל המוסד זכתה שחר שליט, דיאטנית בפגייה, עובדת כללית משנת 2007 ונמצאת בפגייה ובמרכז הרפואי מאיר בחמש השנים האחרונות. היא הקימה את שירות הדיאטה בפגיה במרכז הרפואי ובמסגרת תפקידה מנסחת פרוטוקולי טיפול תזונתי עדכניים לטיפול בפגים ושותפה לקביעת המדיניות בתחום הזנת פגים ברמה הלאומית שכן היא שותפה בין השאר בוועדת תזונת פגים של משרד הבריאות. "שחר מקבלת המלצות חמות מכל צוות הפגייה, המציין את גישתה החיובית והתשוקה לנושא. היא מהווה גוף ידע מקצועי למחלקה בתחום תזונת הפגים, תחום שהוא מרכזי וקריטי בטיפול בפגיה".

בפרס מנהל המוסד זכתה אירית רוטשילד, אחות במכון דיאליזה, עובדת כללית משנת 2004. רוטשילד בנתה מפה טיפולית למטופל בדיאליזה כרונית והדרכת מטופל חדש בדיאליזה. היא גם מדריכה קלינית ובמהלך השנים הדריכה והכשירה במכון דורות של אחיות, סטודנטים לסיעוד ומשתלמים בקורס על בסיסי בנפרולוגיה. "אירית מקובלת מאוד בקרב עמיתיה לעבודה, יסודית מאוד עם הרבה סבלנות, ויחסי אנוש מעולים, הן כלפי מטופלים ובני משפחותיהם והן בקרב אנשי צוות במכון. קשובה, זמינה ושירותית מאוד".

בפרס מנהל המוסד זכה סמי כרשיש, ראש צוות יחידת השינוע במחלקת לוגיסטיקה. הוא לוקח אחריות על נושאים רבים, שאינם בהכרח תחת אחריותו ומתפעל אותם עד למציאת פתרון מלא. "סמי מגיע לעבודה גם בימים ובשעות שאינן שעות העבודה המקובלות, על מנת לפתור בעיות ותקלות. הוא ניחן בנתינה אין סופית בלב שלם, ללא צורך לקבל דבר בתמורה".

ד"ר מושקט אמר במפגשים לזוכים: "אנו כאן במרכז רפואי מאיר גאים בכך שבקרב אנשי צוות רבים מצוינות היא דרך חיים. השנה בחרנו להוקיר מספר עובדים מצטיינים שכל אחד מהם בתחומו בחר את דרכו המיוחדת והיצירתית להוביל ולהשפיע – הן על מטופלים והן על עמיתים ואנשי צוות. לצד בחירת העובדים המצטיינים לשנת 2019 אני רוצה להביע את הערכתי הרבה לעבודתם המסורה של כלל עובדי המרכז הרפואי ולנצל הזדמנות זו להודות להם על עשייה ראויה לשבח".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר