אבישי קוממי ז"ל. צילום מתוך דף הפייסבוק של הפועל כפר סבא
אבישי קוממי ז"ל. צילום מתוך דף הפייסבוק של הפועל כפר סבא

העדות המצמררת של עובדיה יחזקאל, שנסע עם אבישי קוממי ז"ל ברכב שנפגע בתאונה בסוקולוב

"עד שבא האמבולנס החזקתי אותו בידיים שלי. חצי גוף שלו היה באוטו וחצי עלי", מספר יחזקאל. קרוב משפחתו, איש הפועל כפר סבא אופיר בן חיים, ספד לו: "כשאומרים שאלוהים לוקח את הטובים, אבישי הדוגמה הטובה ביותר"

פורסם בתאריך: 23.6.20 13:42

תושב הוד השרון אבישי קוממי, בן 55, הוא ההרוג בתאונה שהתרחשה ביום ראשון השבוע, לקראת השעה 21:00, ברחוב סוקולוב, מתחת לגשר כביש 531, סמוך לתחנת הרכבת סוקולוב בהוד השרון.

קוממי הותיר אחריו בת זוג, אח ואחות. לפרנסתו עסק בעבודות גבס. חבריו ומכריו מספרים על אדם טוב לב, אוהד שרוף של קבוצת הכדורגל הפועל כפר סבא. בעמוד הפייסבוק הרשמי של הקבוצה כתבו כי היה "מהאוהדים השרופים ביותר של המועדון במשך עשרות שנים והיה מהפנים המוכרות והבולטות ביציע".

אחד העובדים של קוממי מזה 22 שנים, ומי שהיה איתו ברכב בזמן התאונה, עובדיה יחזקאל, מספר על שאירע: "באנו מכיוון כפר סבא, המשכנו ישר לסוקולוב ובאה אישה ברכב אחר ופנתה ימינה לכיוון כביש 531. אבישי קלט אותה וברח. היא נתנה לנו מכה בכנף האחורית של הרכב וגלגלה לנו את האוטו. אבישי נהרג במקום ואני יצאתי עם מכות קלות. יצאתי מהאוטו דרך החלון, תפסתי את אבישי ושמתי אותו על הכתף שלי. הבנתי שהוא לא בהכרה, הוא כבר היה כמו מת. עד שבא האמבולנס החזקתי אותו בידיים שלי. חצי גוף שלו היה באוטו וחצי עלי".

הייתם חברים טובים?

"אני עובד אצלו 22 שנה. הכרתי אותו עוד לפני שהתחתנתי והילדים שלי היום כבר אחרי הצבא. היינו חברים ושכנים. זה קשה, אבל אין מה לעשות צריך להמשיך".

מי זה אבישי בשבילך?

"תשאל בהוד השרון מי זה אבישי. מרוב שהיה תמים וטוב כבר צחקו עליו ולא שילמו לו על עבודות שהיה עושה".

הוא היה אוהד של הפועל כפר סבא.

"אוהד שרוף. היה לו מנוי קבוע. היה הולך למשחקים עוד כשהיה המגרש הישן ואני הייתי הולך אתו".

אופיר בן חיים, מנהל משחקי הבית מטעם הפועל כפר סבא, הוא קרוב משפחתו של קוממי. "הוא אמנם היה בן משפחה אבל גם חבר טוב", אומר קוממי לצומת השרון, "איש עם לב עצום שלא יכול היה לפגוע בזבוב. הוא היה מאנשי הגבס הטובים בארץ. איש עבודה אמיתי. כשאומרים שאלוהים לוקח את הטובים, אבישי הדוגמה הטובה ביותר. אבא שלו גם נפטר לפני זמן לא רב. אבישי אמנם לא התחתן, אבל כל הזמן דאג לבני המשפחה שלו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר