זירת התאונה. צילום מד"א
זירת התאונה בירידה לכביש 531. צילום מד"א

הרוג ושני פצועים בתאונה קשה בכפר סבא

התאונה אירעה בין שני כלי רכב ברחוב סוקולוב, מתחת לגשר של כביש 531. הגבר חולץ מהרכב במצב אנוש ובהמשך נמסר שמת מפצעיו

פורסם בתאריך: 21.6.20 21:56

גבר כבן 30 נהרג בתאונת דרכים קשה הערב, בסביבות השעה 20:45, בין שני כלי רכב ברחוב סוקולוב בכפר סבא, מתחת לגשר כביש 531, סמוך לתחנת הרכבת בהוד השרון. כבאים שהוזעקו למקום חילצו את הגבר, שנפצע אנושות, מרכבו שהתהפך והוא פונה על ידי צוותי מד"א לבית החולים מאיר כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. בהמשך נמסר שמת מפצעיו. גבר ואישה נוספים נפצעו בתאונה באורח קל. גם הם פונו לבית החולים מאיר. מהמשטרה נמסר שנסיבות התאונה נחקרות.

זירת התאונה. צילום דוברות כיבוי אש

זירת התאונה. צילום דוברות כיבוי אש

חובש על אופנוע מד"א עידו שיף סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב הפוך על צידו עומד במרכז הכביש ובסמוך רכב נוסף מעוך בחלקו הקדמי. מהרכב ההפוך חולצו שני גברים בשנות ה-30, אחד מהם היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית, השני היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות קלות. מהרכב השני יצאה נהגת הרכב, אישה כבת 30 עם חבלות קלות. הענקנו לפצועים טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותם לבית חולים שמצבו של אחד מהם קשה מאוד והשניים האחרים, גבר ואישה, במצב קל".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שלום ימין כפר סבא

    שיתחילו לשים את הידיים על ההגה ואת העיניים על הכביש. אני יודע שזה לא הזמן להטיף כשבן אדם מת ככה 🙁 אבל אני כל כך כועס ועצוב כי אני רואה כל יום את האנשים הטיפשים האלה עושים את הסידורים שלהם תוך כדי נסיעה. העיניים למטה על המסכים. אנשים איבדו את השפיות שלהם. הכל קורה ברכב חוץ מנהיגה. ואת מי הם מסכנים ? אותנו !!!! אותנו !!!

  2. דוד

    זו צומת עם סימון פסי הפרדה לא נכון לכן יש מקום לטעות.אם לא יסמנו כמו שצריך יהו עוד הרוגים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר