מתן צברי ז"ל. צילום באדיבות המשפחה

ראיון עצוב עם אחיו של מתן צברי ז"ל: "אמא שלי לא מעכלת. היא עוד חושבת שמתן יחזור"

אוראל, אחיו של מתן צברי ז"ל, שנהרג בתאונת אופנוע ביום חמישי שעבר, מספר על האח האהוב שלמד בכיתת מחוננים וחלם ללמוד רפואה, על האופטימיות הבלתי נגמרת שלו ועל התאונה הקשה: "מתן העדיף לוותר על החיים שלו מאשר על החיים של רוכבת האופניים"

פורסם בתאריך: 17.8.20 07:37

משפחת צברי משכונת עליה בכפר סבא מנסה לעכל את הבשורות הקשות שנחתו על המשפחה ביום חמישי בערב, עם היוודע מותו של בן המשפחה, מתן, בן ה-22, שנהרג בתאונת אופנוע טראגית בצומת הרחובות טשרניחובסקי וששת הימים. מתן הותיר אחריו זוג הורים, מרים וירון, את אחיו אוראל ושתי אחיות.

צברי ז"ל למד בכיתת מחוננים בתיכון גלילי בעיר ונחשב לתלמיד מצטיין. בשירות הצבאי שימש כפרמאדיק, עשה קורס חובשים ושירת כחובש קרבי ביחידת חילוץ והצלה. "כשהוא השתחרר הוא רצה ללכת ללמוד רפואה, אבל עוד לפני זה הוא רצה לקרוע את העולם", מספר בדמעות אחיו הגדול אוראל, בן ה-28. "מתן רצה לטייל בעולם ועבד 17 שעות ביממה בתור מאבטח ורופא טיולים כדי לעמוד במטרה הזאת. מתן היה אהוב על ידי כל החברים שלו, כולם העריצו אותו. בהלוויה שלו היו 300 חברים שלו".

"הדמעות לא מפסיקות": מתן צברי הוא ההרוג בתאונת האופנוע בכפר סבא

רוכב אופנוע נהרג בתאונה עם אופניים חשמליים

משפחת צברי. צילום באדיבות המשפחה

בקול חנוק, המשיך אוראל לספר על אחיו: "המוטו שלו בחיים היה – תהיה אופטימי, לא משנה מה קורה. כל מי שדיבר איתי עליו הזכיר את המוטו הזה שאפיין אותו כל כך. בחיים לא היית רואה אותו עצוב או בדיכאון, אף פעם לא קשה לו. אמנם הפרידו בינינו חמש שנים, אבל הוא זה שתמיד היה מרים אותי ועוזר לי להתמודד עם הקשיים בחיים. הוא היה האיש הכי מצחיק בעולם, והכי אהוב שיש. מצד אחד היה הכי חכם שיש, אבל מצד שני מרחף, סטלן, שוכח מלא דברים ומאבד כל דבר. תמיד קרו לו הדברים הכי הזויים".

אוראל נזכר ברגעים הקשים מיום חמישי בערב. "יש לי עסק של פלאפל, וביקשתי ממתן שיבוא לעזור לי קצת. הוא התווכח איתי קצת ולא הכי רצה, גם כי בדיוק האופנוע שלו היה בתיקון בטירה. בשבע בערב הוא התקשר אלינו שהוא יוצא מהמוסך לכיוון העבודה. בשמונה וחצי אמא שלי שאלה אותי מה קורה עם מתן, כי במשך שעה וחצי הוא לא עונה לה. נסעתי למוסך בטירה, אבל כשהגעתי אמא שלי כבר אמרה לי לנסוע לבילינסון. בדרך לבית החולים עברתי בטשרניחובסקי וראיתי את האופנוע שלו מפורק בצד. איך שהגענו לבית החולים אפילו לא נתנו לנו להכנס, פשוט הודיעו לנו שהוא נפטר. ואני כל הזמן חושב על זה ששעה לפני זה דיברתי איתו כאילו הכל כרגיל".

מתן צברי ז"ל. צילום באדיבות המשפחה

על פי הידוע למשפחה, בעוד שמתן ז"ל רכב על הקטנוע שלו, רוכבת אופניים חשמליים סטתה לכיוונו, והאפשרות שלו הייתה או להתנגש בה, או לסטות שמאלה. מתן סטה שמאלה. "מתן העדיף לוותר על החיים שלו מאשר על החיים של רוכבת האופניים", אומר אוראל בדמעות, "זה בן אדם שהיה מוותר על הכל בשביל אחרים. ההורים מפורקים לגמרי, אמא שלי עוד לא מעכלת. היא עוד חושבת שמתן יחזור".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. תאמת

    הוא סטה שמאלה בשביל להימנע מתאונה
    ולא בשביל לגמור את החיים של עצמו
    למען בחורה זרה

  2. ירון לפידות

    מכיר את אוראל והאבא מהפלאפל, משפחה מדהימה, אנשים כיפים והגונים, איזה אסון.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר