מתן צברי ז"ל. צילום באדיבות המשפחה

"הדמעות לא מפסיקות": מתן צברי הוא ההרוג בתאונת האופנוע בכפר סבא

הבשורה על מותו התקבלה בתדהמה בקרב משפחתו ומכריו של צברי ז"ל, בן 22, שלמד בתיכון גלילי בעיר, ובקרב חבריו לשירות הקרבי בצה"ל, ממנו השתחרר לפני כשנה

פורסם בתאריך: 16.8.20 10:58

אבל כבד נפל על כפר סבא בסוף השבוע, עם היוודע דבר מותו הטראגי ביום חמישי של מתן צברי בן ה-22, משכונת עליה בכפר סבא. צברי ז"ל נהרג בתאונת דרכים ברחוב טשרניחובסקי פינת ששת הימים, כשהוא רכוב על האופנוע שלו. הוא נפגע באופן קשה בראשו, ומותו נקבע בבית החולים בילינסון. הלוויתו נערכה ביום שישי בצהריים, כאשר השבעה נערכת בביתו של צברי ז"ל, ברחוב בלבן 11 בעיר.

ראיון עצוב עם אחיו של מתן צברי ז"ל: "אמא שלי לא מעכלת. היא עוד חושבת שמתן יחזור"

הבשורה על מותו התקבלה בהלם בקרב משפחתו ומכריו של צברי ז"ל, שלמד בתיכון גלילי בעיר, ובקרב חבריו לשירות הקרבי בצה"ל, ממנו השתחרר לפני כשנה. בן דודו לידור ספד לו: "אני לא מאמין, לא מאמין עדיין שאתה רשום שם. אני מנסה לקרוא שוב ושוב ולא מאמין. בן דוד יקר, חבר ילדות, תנוח שם למעלה ותשמור על אבא. אוהב אותך וכבר מתגעגע".

אחת מידידותיו העלתה תמונה משותפת של השניים, וכתבה פוסט פרידה מצמרר בעמוד הפייסבוק שלה. "רק בתחילת דרכו בעולם, הדמעות לא מפסיקות, יש כל כך מלא מה להגיד וידעת הכל", כתבה, "זה הדבר הכי נורא ששמעתי ולא הייתי לצידך. החיים ממשיכים, אבל אתה תמיד תהיה חסר".

"בידיים רועדות אני מנסה לרשום אתה זה", הוסיפה בכאב, "הכל, מהמראה עם החיוך המושלם והעיניים הגדולות שלך ולפנימיות עם הלב והנפש הענקית שלך ולמעשים ולדברים הקטנים כמו הקוקו הדבילי שלך או המשחק בדאפו. הבן אדם הכי מושלם, הנפש התאומה שלי, מלא שמחת חיים שרצה רק לחיות, ללמוד, לטייל. חסר לי לחבק אותך ולחשוב שלא הספקנו מלא דברים, שהחיים הפרידו בינינו ועוד ככה בסוף כאילו תלשו ממני חתיכה לנצח".

בסיום דבריה כתבה: "לא יכולה להאמין, מרגישה בסיוט ורק רוצה לא להאמין בזה. תודה שפגשתי אותך, תודה שהכרתי אותך, למדתי ממך המון. באמת מלאך אמיתי. תנוח במשכבך בשלום ותשמור עלי מלמעלה, כי כל פעם שאני אביט למעלה אדע שאתה שם. כזה צעיר עם חלומות גדולים שישארו איפשהו שם. תמיד תישאר בלב שלי ובגילגול הבא לא נשחרר אותך".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר