החטיבה הירוקה בשכונה הירוקה הדרומית צילום דוברות העירייה

ההורים הודיעו שיפגינו, העירייה חזרה בה משיבוץ ילדי א' בחטיבה

בשבוע שעבר הודיעה העירייה שבשכונה הירוקה ייבנה בית ספר יסודי נוסף, וכי עד שהמבנה יהיה מוכן, יתארחו תלמידי כיתות א' במבנה החטיבה הירוקה. ההורים הודיעו כי לא יסכימו לכך ותכננו להפגין היום, העירייה ביטלה את ההחלטה

פורסם בתאריך: 9.5.21 12:54

אחרי הסערה שעוררה החלטה שלה לשבץ את תלמידי היסודי החדש בשכונה הירוקה הצפונית, בחטיבה בשכונה הדרומית, עד שמבנה היסודי יהיה מוכן, חזרה בה העירייה מההחלטה. יצוין כי
הורי היסודי התכוונו להפגין היום אחר הצהרים במחאה נגד ההחלטה. העירייה הודיעה היום שראש העירייה רפי סער הנחה להוריד מסדר היום את החטיבה החדשה כפתרון אפשרי לתלמידי כיתה א' בשכונה ואגף החינוך ממשיך לפעול למציאת פתרון מיטבי שיהיה מקובל על ההורים.
כזכור, בשבוע שעבר הודיעה העירייה עיריית כפר סבא שלאור הגידול באוכלוסייה ובמספר הילדים בשכונה הירוקה, ייפתח בשנת 2022 בית ספר יסודי חמישי והוא ימוקם בשכונה הצפונית, שכונת 80. בית הספר יתחיל כבית ספר צומח ובשנת הלימודים הקרובה, תשפ"ב יפעל במבנה של החטיבה החדשה בירוקה הדרומית. ההורים שהתבשרו שהילדים שלהם אמורים ללמוד בחטיבה, במבנה בו לומדים תלמידי העל יסודי, הודיעו שהם לא מוכנים לכך והודיעו שהם מתכוונים להפגין, אם העירייה לא תמצא פתרונות אחרים. לאור התנגדות ההורים, קיים אגף החינוך ביום חמישי מפגש הסברה להורי השכונה הירוקה 80 בנושא הקמת בית ספר יסודי חדש. ההורים העלו טענות רבות וביניהן שלא ראוי לשים ילדים בני 15-16 באותו מבנה לימודי יחד עם ילדים בכיתה א'. הם ציינו שלמרות דברי העירייה שתלמידי כיתה א' ילמדו בקומה התחתונה ותלמידי החטיבה בקומה העליונה, לא באמת ניתן לעשות הפרדה הרמטית. עוד ציינו כי התנאים הסניטריים לא מותאמים לילדים קטנים והדגישו את נושא השירותים, הברזיות, מתקני החצר ועוד. ההורים הבהירו כי בשל הבדלי הגילאים הם חוששים מהטרדות והצקות. ההורים הסבירו שבמהלך הדיון בחמישי נפסלו רעיונות שהעלו ולכן החליטו להפגין.

קיראו גם:

בית ספר יסודי חדש יוקם בירוקה הצפונית, מנהלת החטיבה בדרומית עוזבת את תפקידה

כאמור, בעקבות זאת הודיעה העירייה היום כי ההחלטה על השיבוץ במנה החטיבה מבוטלת. סער אמר: "קהילת ההורים היא חלק חשוב ובלתי נפרד ממערך קבלת ההחלטות שלנו. לכן, בעקבות השיח הפתוח שהוביל אגף החינוך יחד עם הורי השכונה הירוקה 80, וכן רחשי התושבים – הנחתי את אגף החינוך לפעול למציאת פתרונות חלופיים. נמשיך לפעול יחד עם הנהגת הורי השכונה הירוקה למציאת פתרון הולם ומוסכם לטובת ילדי השכונה הרכים".
עו"ד עדי לוי סקופ, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק השכונות הירוקות: "אני מברכת על ההחלטה. שיתוף ההורים חשוב מאין כמוהו ואני מודה לעשרות ההורים שהשתתפו במפגשי השיתוף וששוחחו עמי באופן אישי בנושא, לועד ולהנהגות ההורים. בטוחני כי אגף חינוך יאתר פתרון מיטבי לסוגיה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר