הליקויים הרבים בתיכון גלילי, צילום באדיבות ההורים

עובש, נזילות, תקרה מתפוררת: כך נראה תיכון גלילי בסערה | צפו

קשה להאמין, אבל כך נראה בית ספר תיכון בכפר סבא בגשמים האחרונים. ההורים השביתו את הלימודים מידי בוקר ודורשים מהעירייה טיפול מיידי

פורסם בתאריך: 28.12.21 08:44

הנהגת ההורים של תיכון גלילי בכפר סבא השביתה ביום ראשון את שעת הלימודים הראשונה, זאת כמחאה על ליקויים חמורים במבנה התיכון ובכיתות הלימוד, ביניהם סדקים בקירות, נזילות, מים שדלפו בעקבות הגשמים האחרונים, התפוררות של הגג, חוטי חשמל חשופים וטרמיטים. אתמול ההשבתה גדלה לשעתיים הראשונות, כשהלימודים החלו רק ב-10:00 בבוקר. היום צפויה כבר השבתה של שלוש שעות.

הנהגת ההורים העבירה מסמך דרישות ובו נכתב: "אנחנו מצפים לקבל עד יום שלישי בערב התייחסות בכתב לנושאים הבאים: קבלת אישור מהממונה על הבטיחות בעירייה, כי הכיתות והמבנה ראויים ללמידה. במידה וחלק מהכיתות אינן ראויות ללימודים, פתרון חלופי ל- 6 הכיתות שנסגרו בעקבות הליקויים, כי אנחנו עומדים לפני מערכת גשם נוספת בסופ"ש ובתחילת שבוע הבא. קבלת התחייבות בכתב למועד בו ישופצו הגג והתקרות במבנה לעומק, כולל טיפול מקיף בעובש שהצטבר בכיתות וסיודן. חשוב לציין, שבעקבות הסיור שנערך היום והדו"ח שיועבר לעירייה, ייתכן ויידרשו תיקונים נוספים, וגם להם נצפה לקבל התחייבות בכתב". בעירייה אמרו כי "בקשת ההורים ותלמידי בית הספר מוצדקת ומטופלת לעומק".

עוד נמסר מהנהגת ההורים כי אתמול הגיעו שני מומחי בטיחות לסיור בתיכון. וכי "בתום הסיור, שאורגן במהירות ע"י העירייה, הם ציינו בע"פ, כי הבניין צריך לעבור שיפוץ על מנת להתגבר על הליקויים שאנחנו מתריעים עליהם. הם התחייבו להעביר את התייחסותם ב- 48 הקרובות לראש העיר … אנחנו ממתינים לעירייה שתציג בפנינו את דו"ח המומחים, ותיתן לנו את ההתחייבויות בכתב שאנו ממתינים להן … אנו מצפים לחלופות שיינתנו להנהלת התיכון בגין 6 כיתות שאינן ראויות ללמידה. שבענו מהבטחות, ויחד עם זאת אנחנו מצפים להמשך שיתוף פעולה מהיר עם נציגי העירייה. ביטחון ילדינו וצוות המורים עומדים בראש מעיינינו ואנחנו יודעים שחשובים גם לראש העיר ולחברי העירייה גם יחד".

 

מעיריית כפר סבא נמסר: "בקשת ההורים ותלמידי בית הספר מוצדקת ומטופלת לעומק. בעקבות נזקי הגשמים ושורת הדליפות מגג המבנה נערכת העירייה לטיפול מקיף ומידי הכולל בין היתר החלפת גגות ואיטום פנימי. הפרויקט בשיתוף הנהלת בית הספר, משרד החינוך וועד ההורים. מבני מוסדות החינוך ברחבי העיר סבלו במשך עשרות שנים מהזנחה מתמשכת המחייבת טיפול עומק. ב-3 השנים האחרונות השקיעה עיריית כפר סבא מעל 200 מיליון שקל בחיזוק, שיפוץ וחידוש מבני החינוך במסגרת תוכנית אסטרטגית רב שנתית ועדיין המלאכה מרובה וישנם פערים שייסגרו בהתאם לתכניות. ההשקעה חסרת התקדים המתבצעת כעת במבני מערכת החינוך תמשיך לבוא לידי ביטוי גם בשנים הקרובות במטרה להגיע לכלל מוסדות החינוך בעיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר