ונדליזם בבית ספר גורדון צילום פרטי

אלמונים פרצו לבית ספר גורדון, שברו כיסאות והשחיתו ציוד בכיתות

תלמידי כיתות א'-ב' נדהמו היום ממראה כיתותיהם. העירייה הגישה תלונה במשטרה ונפתחה חקירה

פורסם בתאריך: 30.1.22 16:11

אירוע חמור: אלמונים פרצו במהלך סוף השבוע לבית הספר גורדון בכפר סבא, עשו ואנדליזם, שברו כיסאות, וציוד שהיה בכיתו הושלך לכל עבר. תלמידי כיתות א' ו-ב' שהגיעו היום בבוקר (א') לבית הספר, גילו לתדהמתם את שאירע בכיתתם. על אף המצב בו היו שרויות הכיתות, הלימודים נמשכו כסדרם. בהנהגת הורי ב"ס גורדון מיהרו להביע זעזוע מהמקרה הקשה, אך שיבחו את התנהלות הגורמים הרלוונטיים והבטיחו במקביל כי עד מחר הכיתות יחזרו לתפקוד מלא. עיריית כפ"ס ציינה כי טרם ידועה זהות הפורצים לבית הספר היסודי. אגף הביטחון בעירייה, שעורב בנושא, הגיש תלונה למשטרה.

ונדליזם בבית ספר גורדון, צילום פרטי

אבי חיון, יו"ר הנהגת הורי בית הספר, אמר: "הנהגת ההורים מביעה שאט נפש וזעזוע עמוק מהוונדליזם הקשה שנעשה במהלך סוף השבוע בכיתות א'-ב' בבית ספר גורדון. עם קבלת ההודעה, הגיעו הבוקר נציגי הנהגת ההורים לבית הספר לסייע לצוות בית הספר. האירוע נוהל בצורה טובה מאוד, בית הספר נערך בצורה מהירה, ניתן מענה רגשי ולימודי לכל התלמידים והלימודים התקיימו כסדרם. מפאת חומרת האירוע והיותו פלילי הוזמנה משטרה שמטפלת גם היא בנושא. כל גורמי העיריה הרלוונטיים הגיעו לבית הספר ונרתמו לסייע באופן מיידי בכל אשר נדרש והיום תוגברו צוותי הניקיון, על מנת להחזיר את הכיתות לתפקוד מלא כבר מחר בבוקר. מחר בצהריים יתקיים סיור בנוכחות נציגי הנהגת ההורים, בית הספר והעירייה, לרבות עם יועץ אבטחה ותגובש תוכנית לרישות בית הספר במצלמות. אני רוצה להודות להורים הרבים שהתנדבו להגיע היום לעזור בסידור הכיתות, ולחזק את צוות בית הספר "גורדון". נמשיך לפעול בשיתוף הנהלת בית הספר וכל הגורמים הרלוונטיים על מנת לחזק את הביטחון האישי של ילדי בית הספר.

 

מעיריית כפר סבא נמסר: "במהלך השבת התבצעה פריצה בבית הספר גורדון. הוגשה תלונה במשטרה. בשלב זה עדיין לא ידועים פרטים נוספים לגבי זהותם של מי שנכנסו לבית הספר, וגרמו לוונדליזם במספר כיתות".
ממשטרת ישראל נמסר: "הוגשה היום תלונה בנדון. המשטרה פתחה בחקירה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר