מימין לשמאל: יובל בודניצקי מנכ״ל העירייה, סמדר גולדשטיין מנהלת תיכון הרצוג, רפי סער, אסנת חכמון מנהלת אגף החינוך בעירייה, מנהלת מחלקת העל יסודי הדס שערבי, המפקחת המחוזית יעל הרקול, סגן המנהלת רונן עובד, סגנית המנהלת ג'ולי חיימוביץ

כבוד: פרס חינוך מחוזי על מצוינות לתיכון ולגן בכפר סבא

תיכון הרצוג וגן הילדים רעות קיבלו את פרס החינוך המחוזי בטקס מיוחד שהתקיים בזום. סער: "זו עבודה נהדרת בתקופה הכי מורכבת שהייתה אי פעם למערכת החינוך. כל הכבוד"

פורסם בתאריך: 7.2.22 12:37

מצוינות לשמה: תיכון הרצוג וגן הילדים רעות בכפר סבא זכו בפרס החינוך המחוזי מטעם משרד החינוך על איכות ומצוינות ועל תרומה ייחודית לחינוך. אתמול (א') התקיים טקס מקוון להענקת פרס חינוך מחוזי מטעם מחוז מרכז במשרד החינוך למוסדות מצטיינים לשנת הלימודים תש"פ. הטקס, אשר נדחה למועד זה בשל מגפת הקורונה, התקיים בשידור חי מהמחוז, ומכל אחד מבתי הספר.

פרס חינוך מחוזי לגן רעות: מימין רפי סער, אסנת חכמון, סייעת הגן מזל עזרא ושירה ברף, מנהלת מחלקת גני ילדים בעירייה

בכפר סבא, האירוע החגיגי התקיים בזום, כאשר נכחו בו, בין היתר, ראש העירייה, רפי סער, מנהלת אגף החינוך בעירייה אסנת חכמון, מנהלת מחלקת גני ילדים בעירייה שירה ברף, ומנהלות מוסדות החינוך הזוכים – סמדר גולדשטיין, מנהלת תיכון הרצוג, מנהלת גן רעות ליאת בן הרצל, ומזל עזרא, סייעת הגן. במהלך הטקס בירך סער את הזוכים והודה להנהגה החינוכית בעיר ולצוותים.

 

משרד החינוך נימק את שיקולי הבחירה: "מוסדות החינוך זוכים בפרס החינוך על איכות ומצוינות ועל תרומה ייחודית לחינוך. מתן הוקרה על הצטיינות הינה פועל יוצא של השקעה מיוחדת בקידום, ושדרוג מערכת החינוך ברמת הפרט והארגון. בקבלת הפרס נדרשת רמה גבוהה של מחויבות למקצועיות, אשר אמורה להישמר גם בעתיד לצורך מתן דוגמא אישית ומודל לחיקוי. מוסדות החינוך הנבחרים משלבים בין יוזמה מקורית וייחודיות לבין היענות לדגשים הכלליים של המחוז ומערכת החינוך".

סער אמר: "על אף התקופה המאתגרת בצל הקורונה, החינוך בעיר ממשיך להוביל ומגיע להישגים חדשים. אני מברך את הגן ואת בית הספר על זכייתם בפרס החינוך המחוזי. הרווחתן את זה ביושר. אנו גאים בעשייה החינוכית המתרחשת בכפר סבא ומוקירים את עשייתכן. הפרס הוא שלכן, ושל ילדי העיר. זו עבודה נהדרת בתקופה הכי מורכבת שהייתה אי פעם למערכת החינוך. כל הכבוד".

מפקחת המחוז, הגברת גלית חרובי, בירכה את המוסדות הזוכים ואמרה: "כשאני רואה את שמות כל אחד ואחד ממוסדות החינוך שזכו בשנת תש"פ לאחר שנתיים של מגפה, אפשר להגיד כי ועדת איתור המוסדות החינוך עשתה את עבודתה נאמנה. כל אחד ואחד מכם, בשנתיים הקשות שאנחנו עוברים, הוכיח מעל לכל ספק כי הוא ראוי לפרס הזה, אז, והיום".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר