שוק חזרה ללימודים בכפר סבא, צילום דוברות העירייה
שוק חזרה ללימודים בכפר סבא, צילום דוברות העירייה

מחליפים קלמר? שוק תן וקח יתקיים בכפר סבא לקראת החזרה ללימודים

כבר בשבוע הבא יוכלו תושבים למסור במרכז קיפו"ד ציוד שאינו בשימוש. בהמשך יתקיים בשני מועדים שוק ייעודי לציוד לבתי הספר

פורסם בתאריך: 20.7.22 08:34

עיריית כפר סבא תערוך לכבוד שנת הלימודים הקרובה שוק תן וקח בנושא הצטיידות לבית הספר. מטרת המהלך היא לעודד שימוש חוזר והקטנת הצריכה גם בתחום ציוד הלימוד לתלמידים והוריהם, ציוד כגון ילקוטים, קלמרים וציוד בית ספרי נוסף כמו כלי כתיבה ומחברות, תלבושת אחידה לבתי הספר ועוד.

כל מי שמבקש להגיע ולמסור ציוד מוזמן לעשות כן בשבוע הבא, בין הימים א'- ה', 24/7- 28/7 בין השעות 9:00- 15:00 וביום שישי, ה-29/7 בין 9:00- 12:00. את הציוד יש להביא למרכז קיפו"ד, הנמצא בכפר סבא ברחוב החי"ש 2.

כלל הציוד יוצע לתושבי העיר בשוק תן וקח שיתקיים בשני מועדים שונים במרכז קיפו"ד. סבב ראשון של שוק תן וקח יתקיים ביום שישי, ה-5.8, בין השעות 9:00 – 16:00. והסבב השני יתקיים ביום שלישי, ה-9.8, בין השעות 14:00- 20:00. במסגרת האירוע יתקיימו סדנאות יצירה בשימוש חוזר והפתעות נוספות.

 

ראש העירייה רפי סער: "כהורים לילדים, אנו רוצים בכל שנה להעניק להם לקראת שנת הלימודים, ציוד לימוד חדש לבית הספר, ולקנות להם מחברות, תיק, קלמר, צבעים, עפרונות תלבושת אחידה ועוד. עבור חלק מההורים מדובר בהוצאה אדירה שחוזרת על עצמה ואף עולה בכל שנה מחדש. במטרה להקטין את עלויות הציוד ולהנגיש את ציוד הלימוד לכולם, החלטנו להקים שוק תן וקח ייחודי לכבוד החזרה לבית הספר. כך נחסוך הרבה כסף וגם נזכה ליהנות מה"ביחד", לפני ששולחים את ילדינו חזרה למוסדות החינוך".

מחזיק תיק הקיימות והחדשנות, עילאי הרסגור הנדין: "קיימות היא דרך חיים. אם ברצוננו להשאיר לילדינו עולם שיהיה אפשר לחיות בו, יש להפחית את כמויות הפסולת, לרסן את תרבות הצריכה ולעשות שימוש חוזר במשאבים שלרשותנו. אין דרך טובה להעברת מסר זה מאשר לעשות זאת ביחד עם הילדים כחלק מההכנות לשנת הלימודים הבאה. יש לציין שמרכז קיפוד ביצע ומבצע פעילויות ברוח זו לאורך כל השנה, בהן תיקון מכשירים אלקטרוניים, השאלת חפצים, החלפת חפצים ובגדים ועוד ועוד".

נציין כי מרכז קיפו"ד עורך לאורך כל השנה את פרויקט "השיתופייה", במסגרתו מציע המרכז לתושבי כפר סבא להשאיל חפצים שונים (כלי עבודה, כלי גינון, ציוד לקמפינג ולטיולים וכו׳), בשעות הפתיחה של המרכז (בתיאום מראש), בימים שני וחמישי, בין השעות 13:00 עד 16:00.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר