מועדון רוטב סלסה
מועדון רוטב סלסה

ערב הספיד דייטינג בשישי של מועדון רוטב סלסה, כך זה יעבוד

פורסם בתאריך: 2.11.17 10:52

רוצים להכיר אנשים מעניינים? נמאס לכם לצאת לדייטים? ערב של ספיד דייטינג אמיתי, מגניב ומיוחד במיוחד מחכה לכם מחר (שישי, 3.11) במועדון מגוסטה בכפר סבא, הודות ליוזמה של ארז שמילוביץ, הבעלים של מועדון רוטב סלסה.

שמילוביץ, מה מחכה לנו?

"בעידן הטלפונים של טינדר והרשתות החברתיות, אני חושב שאנשים, במיוחד רווקים ורווקות, מתגעגעים למפגש פנים אל פנים ולכן החלטנו לעשות ספיד דייט, משהו שאנחנו עושים בפעם הראשונה, ואם זה יצליח נעשה את זה קבוע אחת לחודש. הפעם אנחנו מתארחים במועדון מגוסטה בכפר סבא (רחוב המוביל 3) וזה יתחיל בשעה 22:00. חוץ מזה, שאחת לחודש המועדון שלי מקיים מסיבה קובנית אמיתית עם רקדני סלסה מכל הארץ ואווירה מטורפת ותחושה שאתם במרכז אמריקה".

אז איך זה עובד?

"הבנות ישבו בחדר במקומות שונים בצורת מעגל. לכל בחורה יהיה מספר ולכל בחור יהיה מספר. יינתנו ארבע דקות כדי להכיר ולנהל שיחה קצרה. אחרי ארבע דקות ישמע האות והבנים יעברו לבחורה הבאה. כל בחורה ובחור יסמנו לעצמו אחרי הארבע דקות כן או לא. בסוף הערב נשווה את הסימונים. במידה וגם הבחור והבחורה סימנו כן אחד על השני שניהם יקבלו את מספרי הטלפון של האחר. מכאן, הם צריכים להתקשר ולהמשיך את התהליך לבד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר