שימי תבורי. צילום יוסי סוירי
שימי תבורי. צילום יוסי סוירי

שימי תבורי ישיר לכם בקניון, יוסי גבני יצחיק אתכם באודיטורים

עוד באירועי סוף השבוע בכפר סבא: מסיבת פורים בארט קיימא ושבת בסתלבט בטיילר דרדן

פורסם בתאריך: 2.3.18 06:48

# מסיבומבה, מסיבת פורים לילדים, תתקיים במרכז ארט קיימא בכפר סבא, כולל פעילות אינטראקטיבית בתוך מיצג אולטרא סגול, סדנא פלסטית וחוויה חושית בעולם המייצבים, מתאים לגילאי 11-4. מחיר הכניס 40 שקלים. הפעילות ביום שישי (2.3) וביום שבת (3.3) בשעה 10:00. ארט קיימא, בית תהילה ואריה שרייבמן, רחוב אז"ר 45.

ART קיימא תמונות פנים של המתחם. צילום אמיר זלצר

ART קיימא. צילום אמיר זלצר

# הזמר שימי תבורי יופיע ביום שישי (2.3), בשעה 12:15, במופע חדש המשלב פופ, רוק, מוזיקה ישראלית וים תיכונית.
תבורי יופיע עם הלהיטים "הלנה" , "אין לי אהבה", "לילה בלי כוכב", "שחורה", "אתמול היית שונה", ולהיטים אחרים שהפגישו בין המסורת התימנית לבין המסורת של מוזיקת סן רמו והפופ הצרפתי. בשנים האחרונות חזה תבורי בהצלחה המטאורית של בנו בן-אל תבורי, ועלה לכותרות בחודשים האחרונים בשל נישואיו ליהודית באומן.

שימי תבורי. צילום יוסי סוירי

שימי תבורי. צילום יוסי סוירי

 

 

# תשתו, תחייכו ותיהנו. זה המוטו של מוצאי שבת החדשים בטיילר דרדן בכפר סבא, שם מתחילים ליין חדש תחת השם סתלבטיילר. זה אומר צ'ייסרים של טקילה בשמונה שקלים ומוזיקת מיינסטרים מגניבה. מתחילים בשעה 21:00. תגיעו.

הטיילר דרדן

הטיילר דרדן

# הסטנדאפיסט יוסי גבני מגיע במוצאי שבת, בשעה 21:30, להופעה באודיטורים ספיר של שעה ועשר דקות של צחוק בלי הפסקה. גבני ידבר במופע על הדברים שכולנו מכירים מקרוב – האינטרנט והילדים של היום, דייטינג וזוגיות במאה ה-21, ועלינו הישראלים כעם. גבני, שהתחיל את דרכו בסטנדאפ בשנת 2004 בתוכנית "האקדמיה לצחוק", הפך לקופירייטר אך מעולם לא זנח את הסטדנאפ. בשנת 2015 חבר ליליד כפר סבא גיורא זינגר ועומר בורשטיין ויחד הקימו את שלישיית הסטנדאפ "בערך". הכניסה למופע מגיל 18 בהצגת תעודה. הכניסה לנוער בגילאים 18-14 מותרת בליווי מלווה מבוגר הנוכח במופע. עלות הכרטיס: 85 שקלים.

יוסי גבני. צילום יח"צ

יוסי גבני. צילום יח"צ

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר