מנטליסטים
מנטליסטים

מנטליסטים ואמני חושים מומלצים לאירועים באזור השרון

מחפשים אחר אמן חושים שיגיע לאירוע שאתם מארגנים באזור השרון עם חברים/משפחה או לחבר'ה מהעבודה? יצאנו ללמוד מאמני חושים על סודות המקצוע ולמה כדאי לכם להזמין אותם לאירוע הקרוב שתארגנו

פורסם בתאריך: 17.5.18 13:24

אייל בנגלס

בשנים האחרונות תחום הטלפתיה הולך ומתפתח ואחד מאומני החושים והטלפתיה המובילים בתחום הוא אייל בנגלס, שמתמחה בקריאת מחשבות, העברת מסרים וקריאת שפת גוף. בנגלס, למד את רזי המקצוע אצל ליאור מנור שזכה במופע הטלפתיה הטוב ביותר בעולם "הייתי בין התלמידים הראשונים והבודדים שלו" הוא מספר "בנוסף, לאורך השנים השתלמתי ואני ממשיך להשתלם בחו"ל, בהולנד, שוודיה בכנסים של מנטליסטים שם אני מעשיר את הידע שלי." בנגלס מספר שמגיל צעיר הוא היה סקרן, אהב את העולם המסתורי, הקסמים והטלפתיה ושבגר החליט להפוך את התחביב למקצוע.
במופע בנגלס מיינד- benglass mind מציג בנגלס קטעים שפיתח בעצמו לאורך השנים. המופע משלב הרבה הומור והוא משתף את הקהל ומצליח להפתיע אותם כל פעם מחדש. את בנגלס אפשר למצוא כמעט על כל במה, מופיע מול אירועי חברות, אירועים פרטים ועסקים, בר/בת מצווה ועוד "בסוף המופע, אנשים שלא האמינו בטלפתיה ובקריאת מחשבות, באים אליי ומבקשים לדעת איך אני עושה את זה, מה הסוד שלי ולא מפסיקים להחמיא" הוא אומר ומבקש להדגיש כי במהלך המופע, למרות שהוא מצליח לקרוא מחשבות פרטיות של הקהל, הוא דואג לא להביך אותם "זה מופע בידור איכותי ומהנה של כשעה, שבמהלכו אני משתף את הקהל, שלא פעם בסופו הוא יוצא פעור פה ואני מבחינתי, השגתי את המטרה" הוא אומר בחיוך.
יצירת קשר-
אייל בנגלס 0559238015
אילי הפקות- 03-9510572
אילן סולימן- 0528766667

המנטליסט- אייל איליה

המנטליסט- אייל איליה

ליאור רוכמן – אמן בידור על חושי

בשנים האחרונות מופיע אמן החושים ליאור רוכמן בערוץ 13, ברשת בתוכנית "בלתי נראה" עם נמרוד הראל זו השנה השלישית והוא כמובן כיכב בכל העונות של תכנית "העוקץ" בערוץ 10, מי יפיל את המאסטר בערוץ 2 ובתוכניות ופרסומות רבות. מעבר לכך, לרוכמן מספר מופעי חושים "מחשבה יוצרת מציאות" ו"טירוף חושים" שהתגובות אליהן נעות בין 'פעורי פה', 'לא ניתן להסיר את העיניים', 'אתה מספר אחד בתחום' ועד 'יכולת החיזוי שלך היא מציאות מדויקת' ו 'רמת הביצוע של המופע מאוד גבוהה'.
רוכמן, אמן על חושי, שחקן, מנחה אירועים וכנסים מופיע על הבמות כל חייו. לתחום נחשף בגיל שש, אז צפה במופע קסמים והתאהב, הוא החל ללמוד את אמנות הקסמים דרך ספרים, סרטים ואימונים רבים. השתתף בתחרויות שונות וזכה במקומות ראשונים. את השירות הצבאי שלו החל רוכמן בלהקה צבאית, אבל אהבה לתחום היתה חזקה ממנו והוא הפך להיות קוסם צבאי.
בסיום השירות למד משחק בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין ואף הופיע שנים רבות בתיאטרון הקאמרי. היום הוא אמן החושים היחיד בארץ שהוא גם בוגר בית ספר למשחק ואת התוצאות אפשר לראות על הבמה, בעיקר באיכות המופעים.
בשנים האחרונות, ניתן לראות את רוכמן לא רק במופעי אמנות החושים, אלא הוא גם מרצה בכנסים ושופט במסגרת תחרויות של אגודת הקוסמים הישראלית וכן הוא משמש כיועץ להפקות והצגות תיאטרון.
בנוסף, רוכמן מופיע במופעי טלפתיה לחברות, אירועי בר/בת מצווה ובאירועים פרטים שרוצים לשדרג את האירוע שלהם לרמה גבוהה ביותר. במהלכן הוא קורא מחשבות ומעביר מחשבות ולא מצליח להשאיר בקהל צופה אחד אדיש.
עוד במופע כיפוף מתכות, טלקינזיס (הזזת חפצים בכוח המחשבה), עצירת שעונים, זריזות ידיים בקלפים וקטעי בידור בקסמים "האפקטים שאני מבצע לא פועלים בשל כוחות על-טבעיים, אלא באמצעות טכניקות של סוגסטיות, דמיון מודרך, קריאת שפת גוף, אינטואיציה, כוח השפעה ועוד." הוא מסביר ומציין שלא פעם אנשים מרגישים בזמן המופע נגיעות חשמל מבלי שיגעו בהם, עצירת שעונים, כוסות נשברות ועוד. במופעים שלו הוא משלב קטעי זריזות ידיים וסטנד-אפ מבדר "המופע שלי הוא מתובל בהמון הומר, בדיחות ואלתורים" הוא מסביר "אני כל פעם מחדש מתרגש ונהנה לשמוע את תגובות הקהל שבדרך כלל מזגזגות בין זה שכולם נקרעים מצחוק או שכולם בהלם ומתקשים לנשום"

יצירת קשר:

ליאור רוכמן – 052-2320025.
פייסבוק- Lior Rochman
אתר- קישור לאתר

[email protected]

המנטליסט - ליאור-רוכמן

המנטליסט – ליאור-רוכמן

 


 


גידיני – גידי ויסגלס, אמן חושים וטלפתיה במופעו החדש "סערת מוחות"

כש-גידיני "קוסם למבוגרים"- קורא מחשבות, מעביר מחשבות, מעביר תחושות גופניות מאדם לאדם ללא מגע (נגיעה, גירוד, טפיחה וכו`), מנבא וחוזה תוצאות עתידיות ואפילו מזיז, מפיל ומנפץ חפצים בכוח המחשבה בלבד, גם הספקנים הגדולים ביותר נשארים פעורי פה והמחמאות לא מפסיקות להגיע. "אתה מבדר, משעשע, ומצחיק" מצד אחד ו"מדהים, מרתק, מפתיע ומסקרן מצד שני". גידיני כובש בנוכחות הבימתית הממגנטת שלו, במופע המקצועי והמלוטש, ובאינטראקציה שלו עם הקהל – "אתה פשוט ממגנט" וכמו שהלקוחות אומרים בסיום הערב: "אתה עשית לנו את האירוע – שאפו גדול !!".
גידיני מופיע מעל עשור והיום הוא נחשב לאחד המובילים בתחום, הוא כיהן כסגן נשיא אגודת הקוסמים ואמני החושים בישראל והוא חבר אמ"י – איגוד אמני ישראל.
מופע הטלפתיה החדש של גידיני "סערת מוחות" הוא בשיתוף מלא של הקהל, מגבש, מפתיע ועם הרבה הומור. הלקוח מחפש מופע שלא ישכח במהרה ושבעלי השמחה/האירוע ושאורחי האירוע יגידו "השתתפנו בחוויה יוצאת דופן, מיוחדת וייחודית שלא ראינו שכמותה". עשרות!! מכתבי התודה שיש לגידיני באתר מוכיחים זאת שוב ושוב. את גידיני אפשר למצוא בחוגי בית, ימי הולדת למבוגרים, מופעים לחברות ומוסדות, ימי נישואין, בר/בת מצווה, מסיבת רווקות/רווקים, ימי גיבוש לעובדים, ימי כייף, כנסים מקצועיים, קידום מכירות, סדנאות, אירועים פרטיים וציבוריים, הפעלות חווייתיות לקבוצות או כל אירוע משמח אחר.

כל מופע מותאם אישית לסוג האירוע (חברה, פרטי, מוסדי), גילאים (החל מ- 12 ) לסוג הקהל (חילוני, דתי, חרדי, מעורב), מיקום (אולם, בית, גינה, מסעדה ) ולגודל הקהל. מתגובות הקהל: "בלתי נתפס" "לא יאומן" "מדהים" "מעבר לגבולות הגיון" "מרתק" "מסקרן מאד" "מתסכל – איך? איך?" "מעורר התפעלות" "נוגד את כל חוקי הטבע" "מופע מכוכב אחר" "קורא מחשבות כמו מספר פתוח" "טעם של עוד ועוד". בין הלקוחות של גידיני ניתן למצוא את בין היתר את: משרד הביטחון, מלון קיסר, לשכת המגשרים בישראל, אוניברסיטת ירושלים, בית בכפר-דיור מוגן, ארגון יד לבנים, מעליות כפיר, ארגון בני ברית, בנק מזרחי-טפחות, זברה –חברת אופנה, חיל האוויר, בי"ח וולפסון, הבנק הבינלאומי הראשון, משרד התחבורה, קליל תעשיות אלומיניום, בי"ח קפלן, מתנ"ס מטלון, אגד, קיבוץ אל-רום, בוגרי מכון אבשלום, בי"ח שערי צדק, מפעל פלציב, מועצה דתית רעננה, רשת אורט, בי"ח שיב"א, רשת הולץ-עמל, קיבוץ מרום גולן, אולמות כתר הרימון, אמן – יציקות אלומיניום, משרד עו"ד הראל, חברת מגנזיום ים-המלח, JA-DE Cosmetics, הסתדרות המורים-אופק חדש, דיור מוגן – גן בעיר, מועצה אזורית מגידו, עירית בת-ים, עירית אשדוד, ועוד ועוד.
בנוסף גידיני עורך ומעביר סדנאות קסמים של עשרה מפגשים שבועיים (כשעתיים כל מפגש) שבהם חולק ומשתף ניסיון עשיר ומרשים של קסמים מכל הסוגים. או כמו שהוא אומר "בסיום הסדנה הזו אתם "תפילו מהרגליים" את כל מי שתרצו, משפחה, חברים, מכרים ולא משנה כמה הוא מתוחכם וסקפטי או זורם ומשתף". "למרות היסטוריה של מאות !! הופעות בארץ ובחו"ל, אני עדיין נהנה כמו בפעם הראשונה לראות את הפנים הנדהמות והלסתות השמוטות מתדהמה של הקהל בכל פעם מחדש" הוא אומר בחיוך ומוסיף: "במופע החדש "סערת מוחות" – מופע הטלפתיה, אני משתעשע במשך כשעה במחשבות הקהל" הוא מספר "וגם האנשים הכי סקפטיים ניגשים אלי בסופו ואומרים לי כי המופע הוא מעבר למדהים, מרתק ובלתי נתפס" ומבטיח חוויה בלתי נשכחת לכולם.

יצירת קשר
נייד: 0544-50-60-77, מייל: [email protected]
אתר: קישור לאתר
קישור לסרטון תדמית
פייסבוק: גידיני – אמן חושים וטלפתיה

המנטליסט - ג'ידיני

המנטליסט – ג'ידיני

רון גליקסמן – במאי המחשבות ומה שמעבר להן

רון גליקסמן הוא "במאי המחשבות". אתם שואלים את עצמכם, מה זה אומר "במאי מחשבות"? במאי מחשבות הוא אדם הניחן ביכולות לקרוא מחשבות, לבחון את קצה גבול יכולות הזיכרון, משמעות שפת הגוף, אינטואיציה, החושים והקשר ביניהם.
אנחנו לא מדברים על קוסם השולף שפנים מכובע, ומשתמש בטריקים של זריזות ידיים או שליפת מטפחות. בימוי מחשבות (ואמנות חושים בכלל) היא אמנות המציגה את החיים והמחשבות מאחורי המילים שטרם נאמרו – חוויה שלא תוכלו לשכוח זמן רב, והמופע של גליקסמן יעביר אתכם, מבלי שתרגישו, אל הלא-מודע והעל-חושי, ויותיר אתכם מופתעים ונרגשים כאחד. מופע שכל כולו מחוץ למסגרת.
גליקסמן פיתח את המיומנות הכרוכה בבימוי מחשבות בחמש עשרה השנים האחרונות, לאחר שהבין כי שליפת שפן מהשרוול זה יפה, אבל לא בשבילו. "זה התחיל כתחביב, וככל שהעמקתי בו הבנתי שיש לי יכולות שאני יכול להשתמש בהם, כדי לשתול אצל האנשים שעומדים מולי מחשבות", הוא מסביר. "כל אחד יכול לנגן בפסנתר, אבל לא כל אחד יכול להיות פסנתרן. צריך כישרון, ביטחון עצמי, רצון ללמוד ולהשקיע, וכמובן גם משהו מולד".
לאורך השנים הצליח גליקסמן להדהים עשרות אלפי אנשים ביכולותיו הפנומנליות ולסחוף אחריו קהלים רבים. המופעים שלו "כוחה של מחשבה", "מעבר לדמיון", "רון גליקסמן – ההופעה" ו"מחוץ למסגרת" זכו להצלחה כבירה ובהופעותיו הוא מציג קטעים ייחודיים שפיתח בעצמו לאחר שנים של ניסיון בתחום העל חושי, שמתעדכנים מעת לעת, כדי להבטיח מופע מפתיע ועניין גם למי שחווה אותו בעבר. גליקסמן מרבה להופיע בארץ ובשנים האחרונות גם הוזמן להופיע בחו"ל.
גליקסמן מקיים מופעים למבוגרים, שמתאימים לערבי גיבוש, ערבי פרידה, מסיבות יום הולדת או סתם מפגש חברים בלי סיבה מיוחדת. במופע מאתגר גליקסמן את המוח ואת החושים של המשתתפים, כאשר הקהל הוא מרכז האירוע, ושותף מלא לכל מה שמתרחש על הבמה במהלך המופע.
בנוסף, אם אתם מחפשים דרך לא שגרתית להפתיע את האורחים שלכם בבר/בת מצווה, הוא יפתיע את האורחים במופע "מחוץ למסגרת", שבו הוא קורא מחשבות, מנבא את העתיד ומחבר בין אנשים שעד לאותו רגע לא ידעו שיש ביניהם קשר. כמו כן הוא מקיים חוגי בית, הרצאות והנחיית כנסים.
ואם רון גליקסמן נראה לכם מוכר, זה בגלל שראיתם אותו בטלוויזיה, בתוכנית "להפיל את המאסטר".
"המקצוע בחר בי ואני בו", הוא מסביר. "אני זוכה לעשות משהו שהוא מעבר לפרנסה: זה כיף, גורם לאנשים בידור ובנוסף זה נותן להם כלים ליום יום. אז נכון שהם לא יהיו אמני חושים, אבל הם יוכלו להפיק כוח אפילו מדבר קטן כמו חיוך. הם יידעו לקחת את הכלים שקיבלו ולהעביר אותם ליום יום, להתנהלות בעבודה, מול הילדים ובחיים בכלל".

יצירת קשר

050-9189188
קישור לפייסבוק
קישור לאתר

המנטליסט רון - גליקסמן

המנטליסט רון – גליקסמן

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר