צילום אילוסטרציה תומר אפלבאום
מלחמת מים. צילום אילוסטרציה תומר אפלבאום

הכינו את רובי המים, ועוד אירועים השבוע בכפר סבא

השבוע בכפר סבא: פסטיבל החושים בקניון, מפגש עם הבמאי בחצר השוק, רפונזל בגן הזיכרון

פורסם בתאריך: 12.8.18 07:56

סוגרים את הקיץ

אגף נוער, צעירים וקהילה מזמינים את כל בני הנוער בכפר סבא, בוגרי כיתה ז' עד י"ב, להגיע לאירוע סיום קיץ מטורף ביום שני (13.8), בשעות 22:00-19:00 במתחם הגדול במינהל השכונות הירוקות שברחוב סשה ארגוב 13. יחכו לכם שם דוכני אוכל ושתייה כמו שערות סבתא, פופקורן וברד חופשי כל הערב, מתחם משחקי שולחן כמו פינג פונג, סנוקר, הוקי אויר, כדורגל שולחן ופלייסטיישן,
ולסיום תערך במתחם הגדול שבחוץ מלחמת מים ענקית. הכניסה חופשית. לפרטים ובירורים: 050-9335339.

מפגש עם הבמאי

ביום שלישי (14.8), בשעה 20:00, תתקיים במרכז הצעירים שבחצר השוק בכפר סבא הקרנת הסרט "אבודים לרגע", ובסיומה מפגש עם יוצר הסרט יאיר קויפמן, שהסרט מבוסס על סיפורו האישי. עלילת הסיפור מתמקדת בשני חברים, עמית (תומר בן דוד) ומני (איתי תורג'מן), שיוצאים לטיול אחרי צבא בהודו. במהלך הטיול עמית נכנע ללחציו של מני ושניהם מתנסים בסמים קשים. לאחר טריפ של אל.אס.די מחליט עמית לנטוש את הרגל המסיבות ויוצא לטרק נוסף, ממנו הוא לא שב. מני יוצא לחפש אותו, ולאחר תקופת חיפוש ממושכת הוא מגלה שעמית מתנהג באופן משונה וחושד שהוא סובל מפסיכוזה. הכניסה חופשית.

על טעם ועל ריח

בקניון כפר סבא הירוקה יפתח בשבוע הבא, בימים ראשון עד שלישי, פסטיבל מיוחד שיעבוד על כל חמשת החושים. הפסטיבל יכלול מספר מתחמים, סדנאות ואטרקציות לכל המשפחה, שכל אחד מהם ייצג חוש אחר. במתחם חוש השמיעה יתקיים מעגל מתופפים מקפיץ לכל המשפחה ומשחק "נולד לרקוד". במתחם חוש הראייה תתקיים סדנת קישוטי מראות. בחוש המישוש סדנת עיצוב בפלסטלינה, בחוש הריח סדנת להכנת סבון ריחני ובחוש הטעם סדנת הכנת עציץ ממתקים. הכניסה חופשית. שעות הפעילות: 10:00-14:00 ו-16:00-19:00.

סיפורה של פעמונית

הספרייה העירונית ומרכזי הנוער והקהילה מזמינים את תושבי העיר לשעת סיפור, שתתקיים הפעם בגן הזיכרון ברחוב ויצמן. במסגרת התוכנית "גינות מספרות", יכולים התושבים להגיע בכל יום שני בשעה 18:00 עם ילדיהם וליהנות, בכל פעם בגן אחר, מסיפור אחר לילדים. הפעם יוצג הסיפור "פעמונית", המוכר יותר כ"רפונזל", מעלילות האחים גרים. הכניסה חופשית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר