ג'ים מוריסוןצילום AP
ג'ים מוריסון. צילום AP

דני רופ בא לביקור, וגם ג'ים מוריסון: שלוש המלצות לאירועים השבוע בכפר סבא

השבוע בכפר סבא: הרצאה סוערת של החזאי של המדינה, סרט חינם בחצר השוק וסדנת הגנה עצמית לנשים ביום שישי בבוקר

פורסם בתאריך: 19.8.18 11:03

# הרצאה סוערת: ביום רביעי (22.8), בשעה 20:30, יגיע החזאי דני רופ לאושימרקט באושילנד, להרצאה על מזג האוויר. החזאי, שכולנו אירחנו בסלון מדי ערב, יגיע להסביר על תופעות האקלים וכיצד הן משפיעות על אורח חיינו בהיבטים שלא חשבנו עליהם כמו השפעתו על ההיסטוריה האנושית, החיים הפרטיים של כל אחד מאיתנו והאם אנחנו בכלל לוקחים את מזג האוויר בחשבון. מחיר הכניסה 30 שקלים.

# פתיחת דלתות: ביום שלישי (21.8), בשעה 20:00 במרכז הצעירים שבחצר השוק בכפר סבא, תתקיים הקרנת הסרט When you are strange – סרט דוקו מרתק על להקת הדלתות, The Doors. הבמאי טום דיצ’לו מביא את סיפורה של הלהקה והסולן הנצחי שלה ג’ים מוריסון. ג’וני דפ עם הקריינות בסרט, על רקע חומר ארכיוני רב, בין היתר גם כזה שלא נראה אף פעם מההופעות, מהעבודה על האלבומים ועוד. כמו כן ניתן לצפות בחומר מתוך סרט אקספרימנטלי אליו הצטלם מוריסון, והכל על רקע הקונטקסט של מהפכות הסטודנטים, תנועת המחאה נגד מלחמת וייטנאם ותרבות הנגד האמריקאית של שנות השישים הפסיכדליות. הכניסה חופשית.

# כוח נשי: מועצת הנשים של כפר סבא ממשיכה להעצים את נשות העיר ודואגות להן גם לתחושת ביטחון. והפעם, בסדנת עוצמה נשית – סדנאות הגנה עצמית לנשים ונערות. בכל יום שישי בין 10:00-9:00, יערכו מפגשים במרכז הג’יו ג’יטסו הברזילאי, (בית דנאי) בהם ילמדו עקרונות ראשוניים ובעיקר טכניקות וכלים להגנה עצמית. העלות עשרה שקלים למשתתפת. יש להירשם מראש ולהגיע בבגדי ספורט נוחים. לפרטים ורישום: יעל איתן – 054-2471380, שחק איתן – 054-2471390.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר