ד"ר צחי בן ציון, דיויד ברוזה, יגאל מזרחי. צילומים מוטי קמחי, בנימין לידסקי, ניר קידר
ד"ר צחי בן ציון, דויד ברוזה, יגאל מזרחי. צילומים מוטי קמחי, בנימין לידסקי, ניר קידר

ד"ר צחי בן ציון עושה צחוק מסקס, ועוד אירועים השבוע בכפר סבא והסביבה

וגם: יואב קוטנר מארח את דויד ברוזה, יגאל מזרחי מגיע עם צלילי תימן לכוכב השמיני והטייס אסף בקר יספר על הנסיכה שהוצאה מקרח וחזרה לשמיים

פורסם בתאריך: 24.3.19 08:14

# מופע הסטנדאפ המצליח של ד"ר צחי בן ציון חוזר לסיבוב נוסף בהיכל התרבות בכפר סבא, עם חוויות חדשות הישר מהקליניקה – מקרים הזויים ומוטרפים שהגיעו לטיפולו והכל עם המון הומור. המופע מדבר על זוגיות וסקס יחד עם הבעיות הקטנות והגדולות שכולם נתקלים בהן בחיי היומיום וכיצד להתמודד איתן מזווית קומית. ד"ר בן ציון הוא רופא, פסיכיאטר וסקסולוג. משמש כפסיכיאטר הראשי של מחוז דרום של שירותי בריאות כללית וכמנהל המרפאה לבריאות מינית במרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה לנגב. בעבר כיהן כסגן מנהל המרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה וכפסיכיאטר הראשי של קופת חולים לאומית. המופע יתקיים ביום שלישי (26.3) בשעה 20:30, בהיכל התרבות בכפר סבא. מחיר כרטיס: 150 שקלים.

# אתם מוזמנים השבוע לקפה אוגוסט החדש בקניון ערים בכפר סבא, שם תתארח רון לבנה, חוקרת גוף, להרצאה מרתקת בנושא דימוי גוף בעידן האינסטגרם. מי מאיתנו לא חי את הרשתות החברתיות ונכנס לאחת מהן לפחות פעם ביום? הבעיה היא שלא כל מה שרואים שם הוא אמיתי, או במונח המקובל היום "פייק ניוז". בעידן הפוטושופ תחושת המציאות מתערפלת ואנו מוצאים את עצמנו במרוץ מטורף אחר אידיאל היופי והרצון להיות מושלמים. במפגש ידונו על אידיאל היופי המערבי והשפעתו עלינו מגיל ילדות, דוגמאות משונות וקיצוניות לשינוי המראה החיצוני מרחבי העולם וההיסטוריה, הכלכלה שמאחורי תעשיית היופי, כלים לשיפור דימוי הגוף. המפגש יתקיים ביום שלישי (26.3), בשעה 20:00, בקפה אוגוסט בקניון ערים. יש להרשם מראש בטלפון 09-7649381.

# כחלק מסדרת ההרצאות "פסקול ישראלי עם יואב קוטנר" במשכן למוסיקה ואומנויות רעננה, יגיע אחד מגדולי הגיטריסטים הישראלים, דויד ברוזה, להתארח לפגישה אישית עם שדרן הרדיו. ברוזה, אחד מהמבצעים והמלחינים המוכשרים בישראל, חתום על עשרות אלבומים שהוציא בשלוש שפות: עברית, ספרדית ואנגלית. רבים מהם ("ביקור מולדת", "מתחת לשמיים", "סיגליות") עמדו במבחן הזמן והפכו לקלסיקות שכולנו מכירים. בפגישה של אחד על אחד עם קוטנר, מעורכי המוזיקה המוכרים והאהובים בישראל, יספר ברוזה על הקריירה הענפה שלו שהתפרשה על כשלושה עשורים. בנוסף, יבצע ברוזה במהלך ההרצאה מספר שירים בעיבודים מיוחדים ומעניינים. המפגש יתקיים ביום חמישי, 28 במרץ, בשעה 21:00. מחיר כרטיס נע בין 120-79 שקלים. ניתן להזמין במוקד "קול טיקט" בטלפון 8864*

# להקת גוּלַסָא (Gulaza) תופיע השבוע במועדון הכוכב השמיני בהרצליה, במסגרת סדרת הג׳אז שזו עונתה ה-13. זהו הרכב של ארבעה אמנים שמתחברים ויוצרים ביחד גלגול חדש של המוזיקה במופע שירת הנשים מתימן. השירים, המושרים בקולו של גבר, טקסטים יצריים ומיסטיים והרכב כלי מיוחד, יוצרים פסקול ייחודי ולוקחים את הקהל למסע אל תוך עולם של תפילה, מחול, מקצב, תשוקה וגעגוע לחופש. גוּלַסָא אינו רק מופע מוזיקלי, הוא נושא מסר אוניברסלי חזק. כל שיר הוא סיפור בפני עצמו, הוא מספר את חיי הנערות היהודיות התימניות הצעירות ומבטא את המרד ומחאה שלהן כלפי החברה ומנהגיה. יגאל מזרחי ישיר וינגן בכלי הקשה, ליאת סבא תנגן בצ'לו, יאן אילון ינגן בגיטרות ודוד דגמי ינגן בג'ומבוש ובכלי הקשה. לפני המופע יתקיים מופע חימום של הרכבים מתיכון רבין בתל מונד שינגנו ג'אז בבית הקפה של המועדון ובתום ההופעה תתקיים שיחה עם האמנים. המופע יתקיים ביום חמישי, 28.3, בשעה 20:00, מועדון הכוכב השמיני, מחיר לכרטיס: 35 שקלים לנוער, 60 שקלים למבוגר.

# ד"ר אסף בקר, טייס פרטי ששימש בעבר בתפקיד ניהול בכירים בכמה חברות במשק, יגיע לבית קינן בהרצליה ויספר על "נסיכת הקרח" – סיפור החילוץ של מטוס שהיה קבור עשרות שנים מתחת לשכבת קרח בגרינלנד. ב-15 ביולי, 1942 שישה מטוסים אמריקאים מדגם P-38 Lightning שהיו בדרכם לסייע לבריטניה נאלצו עקב מזג אוויר קיצוני לנחות נחיתת חירום בגרינלנד. כל אנשי הצוות חולצו בשלום אך המטוסים כוסו בשכבת שלג, אשר ברבות השנים הגיע לגובה של כ-25 קומות מעל המטוסים. באוקטובר 2002, בקנטאקי ארה"ב, אחד מאותם מטוסים שהיו קבורים עשרות שנים תחת עשרות מטרים של קרח, חזר לטוס. איך זה קרה? ד"ר בקר יספר את הסיפור המופלא והמרגש של האנשים האמיצים שחילצו את "נסיכת הקרח", שיקמו אותה והחזירו אותה לימי הזוהר שלה במקום אליו היא שייכת – גבוה בשמיים. ההרצאה תתקיים ביום חמישי, 28.3, בשעה 20:00, בבית קינן. ההרצאה הינה ללא תשלום ופתוחה לקהל הרחב אך מותנית ברישום מראש.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר