איצטדיון לויטה, יצחק שום, אוהדי הפועל כפר סבא, עומר פדידה. צילום עזרא לוי, ניר קידר, רמי לוי

שחקני המפתח מהעונה שעברה זקוקים לחיזוק. הקבוצה זקוקה לאיצטדיון | טור פתיחת עונה של רועי עדן

עד עתה עשתה משפחת שום עבודה טובה בהשארת שחקני המפתח מהעונה שעברה, אבל הקבוצה זקוקה לחיזוק נוסף, לקראת העונה הקרובה שגם בה תהיה הפועל כפר סבא על תקן הומלסית

פורסם בתאריך: 6.8.20 18:48

אז מה הלאה 1:
עונת 2020-21 יוצאת לדרך באופן רשמי בשבת הקרובה עם משחק גביע הטוטו מול מכבי נתניה, ואין ספק שהעונה הזאת ממש לא תהיה ככל העונות. הקורונה עדיין כאן וטרם גובש מתווה סופי בסוגיה הכי חשובה – קהל האוהדים. מעבר להשלכות הכלכליות הברורות, למשחק כדורגל ברמה המקצוענית אין טעם ללא האוהדים. אם בעונה הקודמת הקורונה תפסה את כולנו בהפתעה גמורה בעיצומה של עונת המשחקים, הרי שכעת נוכחותה המעיקה ברורה וכמעט מובנת מאליה. אני משוכנע שאנשי המנהלת וההתאחדות לכדורגל נמצאים בקשר רציף עם הגורמים הבכירים ביותר במשרד הבריאות ועושים מבחינתם את המקסימום למציאת שביל הזהב כדי להחזיר את הקהל למגרשים, בדרך זו או אחרת. בנקודת הזמן הנוכחית, כאמור, טרם ידוע האם הקהל, גם אם בחלקו, יורשה להגיע למגרשים כבר ממחזור הפתיחה של הליגה בעוד שלושה שבועות. קשה לי לדמיין מצב שהעונה כולה תשוחק ללא קהל – מה שהיה בהחלט נכון לסיום העונה האחרונה, לא יכול להתרחש לאורך עונה שלמה. אז מה הלאה?

אז מה הלאה 2:
בחודש האחרון זכתה משפחת שום לפרגון אדיר מאוהדי הקבוצה ברשתות החברתיות סביב החתמתם של שחקני המפתח מהעונה החולפת. אפשר ורצוי להתווכח על נכונות החתמתם של שחקנים מסויימים, אך בשורה התחתונה השדרה הניהולית עשתה עד כה עבודה טובה ונכונה. השאלה הגדולה היא מה הלאה? סחנין ומכבי פתח תקוה לא יהיו נמושות כמו רעננה ונס ציונה, כך שמשימת ההישרדות העונה תהיה קשה ומאתגרת כפליים. רגע רגע, אמרתי משימת הישרדות? למה בעצם? העפלנו ל"לה ליגה" ולא ידעתי? השומים בעצמם התבטאו לאחרונה כי בעונה הקרובה הם מכוונים למרכז הטבלה ואפילו לכיוון הפלייאוף העליון כי "אנחנו לא נופלים מהפועל תל אביב והפועל חיפה שהגיעו לשם העונה". ברמה האישית אין לי ספק שהפלייאוף העליון יצטרך לחכות לנו לפחות עוד עונה, כך שמקומות 7-9 בהחלט יספקו אותנו האוהדים, אבל כדי שזה יקרה אין די בהחתמת השלד מהעונה שחלפה. נמתין בסבלנות ובדריכות לקראת המשך מסע הרכש, אבל עם כל הכבוד לקלישאה עטורת הזקן כי "שמות לא משחקים תפקיד", הם בהחלט משחקים לרוב טוב יותר משחקנים אלמונים שההצעה היחידה שלהם לשחק בליגה הבכירה הגיעה מאיתנו. בינתיים אנחנו בעיקר מתבשרים על החתמות משמעותיות בקרב קבוצות שאמורות להיות בסדר גודל שלנו, דוגמת סחנין (ברשצקי) וחדרה (גוזלן וכנראה פלקושצ'נקו). אז מה הלאה?

אז מה הלאה 3:
גם את עונת 2020-21 תפתח הפועל כפר סבא על תקן הומלסית באצטדיון "המושבה" בפתח תקווה, אלא שלאוהדי הקבוצה אין כל פתח לתקווה אמיתית באשר לאצטדיון ביתי ראוי לשנות האלפיים. אני עוקב באדיקות אודות מהלכיו של ראש עירנו הנכבד וניכר כי טובת העיר והקהילה כל העת לנגד עיניו. נכון, יש לנו קורונה על הראש ומשבר כלכלי שלא ניתן להתעלם ממנו, אך גם לא ניתן להתעלם מהעובדה שראש העיר התעלם מקהילת האוהדים בעיר עוד טרם הקורונה, כך שהיא לא באמת יכולה להוות תירוץ עבורו כעת. מר סער היקר – חינוך זה חשוב, תרבות זה חשוב, חזות העיר זה חשוב, אפילו היח"צ שלך בפייסבוק חשוב, אבל היי, גם אצטדיון כדורגל ראוי זה חשוב,לא? אז מה הלאה?


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. תושב מודאג

    אדון סער תדעג למחוסרי הדיור ולא אצטדיונים ולא אולפנים איפה מחוסרי הדיור בתמונה לפניי נבחירות הצהרתה קבל עם ועדה שתדעג לתושבים אני לא רואה לא עשיתה מאום ולא נראה שאתה מתכוון לעשות הבטחה טיפול בשכןנות ולא עשיתה מאום רעש וצילצולים הבטחות לחוד ומעשים לחוד כל הדור הצעיר בורח מהעיר שכונות מלוכלחות בצורה מחפירה רק הציר של גבעת אשכול עובר מתטטה רחוב עובדי הקבלן לא מבצעים את עבודתם יושבים בסימטאות ומחקים שרק היום יגמר וילכו הבייתה מישהו מטעם העירייה מגיע לבקר אותם כסף משולם באיין מעש

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מר סער אתה לא עושה כלום תתחיל לאוזיז דברים
    יאלה כפר סבא דורשים איצטדיון חדש
    .

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר