אופירה אסייג ואיל ברקוביץ'. צילום 102 FM
אופירה אסייג ואיל ברקוביץ'. צילום 102 FM

ברקו ואופירה בשידור חי מכפר סבא, ועוד אירועים השבוע בעיר והסביבה

עוד באירועי השבוע: הופעה של שלומי שבן, מאור כהן ואפרת גוש, מפגש אחד על אחד עם אנה ארונוב, קוצרט התרמה מיוחד לילדים והרצאה של צביקה יחזקאלי

פורסם בתאריך: 31.3.19 13:24

 

# במסגרת פסטיבל “יוצרים אביב” יתקיים ביום רביעי באולם הספרייה המרכזית בכפר סבא הערב “יש אומץ לפעמים להתערבב” – החיים והשירים בעולמו של מאיר אריאל. הסיפורים מפי ד”ר מוטי זעירא, שירה מיטל טרבלסי ונגינה תומר קלינג. בחודש יוני ימלאו 20 שנה למותו של אריאל, זמר, כותב ויוצר, מהיוצרים הבולטים בישראל, בעל סגנון אישי שאין שני לו. שיריו האלמותיים עדיין זוכים לביצועים רבים כמו בערב זה וביניהם “נשל הנחש”, “אגדת דשא”, “מודה אני”, “הולך בטל”, “מכופף הבננות” ועוד.

מפגש נוסף במסגרת הפסטיבל הייחודי הוא של שלומי שבן והפסנתר, שיארח את מאור כהן ואפרת גוש. השלושה יבצעו ביום חמישי, בהיכל התרבות, שירים שהופקו במיוחד עבור ערב זה ובעיקרם שירי משוררים ומשיריהם שלהם.

המופע בספרייה יתקיים ביום רביעי (3.4) המחיר 40 שקלים. המופע של שלומי שבן, מאור כהן ואפרת גוש יתקיים ביום חמישי (4.4), בשעה 20:30 ומחיר הכרטיס 110 שקלים.

 

# אנה ארונוב מגיעה למרכז הצעירים במתחם חצר השוק בכפר סבא להרצאה מרתקת על חייה. ארונוב, שפרצה לחיינו בתוכנית “רוקדים עם כוכבים”, נשארה מאז דמות בולטת על המסך. היא השתתפה בין השאר בריאלטי חשוף על חייה האישיים בדרך למציאת אהבה. בהרצאה תשתף ארונוב את הקהל במסלול חייה המרתק מהאנונימיות המוחלטת למעמד כוכבת, ועד למציאת אהבה מול כל עם ישראל שתגמר בחתונה.

המפגש עם ארונוב יתקיים ביום שני (1.4), בשעה 20:00, במרכז הצעירים בכפר סבא. הכניסה חופשית אך יש להירשם מראש. מספר המקומות מוגבל. נמסר שההרצאה לצעירים בגילאי 40-18 בלבד.

 

# ביום רביעי יגיעו למתחם אושילנד בכפר סבא זוג המנחים איל ברקוביץ’ ואופירה אסייג. הצמד, שמצליח בכל פעם מחדש להסעיר את המדינה עם תכנית הספורט שלהם ברדיו תל אביב ובתכנית האירוח המצליחה שלהם בערוץ 12 בטלוויזיה, יגיע לאולפן שקוף שיוקם במתחם וישדר בלייב את תכנית הספורט שלהם. ביום שני תתקיים במתחם אושילנד ההצגה “קיפודיסקו”, מופע מוזיקלי עשיר בריקודים מרהיבים על זוג חברים שמתאהבים על רחבת הריקודים.

השידור החי של איל ברקוביץ’ ואופירה אסייג יהיה ביום רביעי (3.4) בשעות 20:00-18:00. ההצגה קיפודיסקו תתקיים בשעה 17:00, הכניסה חופשית.

 

# המרכז למוסיקה רעננה מזמין אתכם ליהנות מאמנות על הבמה, וגם לתרום לה בעצמכם. הכנסות הקונצרט “ערב הנפשת הצליל” שיתקיים השבוע במרכז ובו יופיע אחד מגדולי החצוצרנים בעולם, סרגיי נקריאקוב, לצד המלחין והפסנתרן הנודע אורי ברנר, יוקדשו לטובת מימון לימודי אנימציה לילדים ממשפחות קשות יום. לצד המוזיקה הקלאסית בקונצרט, יוכל הקהל ליהנות גם מיצירה של אנימציה בזמן אמת, שתבוצע על ידי האמנים אולגה גולצר ומקס אפשטיין.

"היוזמה היא של הסטודיו לאנימציה לילדים ונוער ‘ילדי פרא’, אשר רואה באנימציה כלי להתפתחות רב תחומית ברבדים שונים של יצירה וחיי חברה”, אומר המנהל האמנותי של הסטודיו, מקס אפשטיין, “השנה פתחנו לראשונה את מסלול המלגות לילדים שרוצים ללמוד אנימציה, אבל אין למשפחות שלהם דרך לממן זאת. מטרת הערב היא לגייס תרומות למען המלגות. זהו ערב יחיד במינו, ובאמת בלתי נשכח. אנחנו מזמינים את תושבי רעננה לבוא, לתרום וליהנות".

הקונצרט יתקיים ביום שני, 1 באפריל, בשעה 19:30 במרכז למוסיקה, רחוב עציון 48, רעננה. מחיר כרטיס הוא 80 שקלים. לרכישת כרטיסים חפשו “הדסטארט ילדי הפרא”.

 

# במסגרת סדרת ההרצאות Funzing Talks, יגיע העיתונאי השבוע צבי יחזקאלי, ראש הדסק לענייני ערבים של חדשות 13, להרצאה במשכן המוסיקה ואמנויות ברעננה. יחזקאלי הוא עיתונאי חוקר שפעל בשנים האחרונות, לעתים תוך כדי סיכון ביטחונו האישי, להביא למסך תופעות מרתקות המתקיימות בעולם הערבי, כמו תהליך האיסלאמיזציה באירופה או את סיפור עלייתו של ארגון דאע”ש. בהרצאתו, שמתבססת על שנים רבות של ניסיון בחקר הטרור והסכסוך הישראלית-פלסטיני, ידבר יחזקאלי על הקשיים בהבנת המשברים והמצב העדין במזרח התיכון.

ההרצאה תתקיים היום (ראשון), 31 במרץ, בשעה 21:15, במשכן למוסיקה ואמנויות ברעננה. מחיר כרטיס הוא 90 שקלים באפליקציית או באתר Funzing.

 

# תושבת הרצליה יערית כהן עורף, ציירת ופסלת רב-תחומית, מורה לאמנות בבית הספר רמב”ם בנווה עמל, מדריכת ציור אינטואיטיבי ורכזת הגיל השלישי במתנ”ס יד התשעה, מציגה תערוכת ציורים בסגנון הציור האינטואיטיבי בשם “שחור לבן ומה שביניהם”, לפי השיטה שפיתח ד”ר פינקי פיינשטיין. לדבריה, מטרת הבחירה בנושא התערוכה היא חידוד גווניו המופלאים של העולם וצמצום נטייתו של האדם לראות בשחור ולבן, בקצוות, בכן ולא, בפסימיות לעומת אופטימיות.

הציור האינטואיטיבי מאפשר לאדם דרך חוקים ומבנה בטוח של תרגילי יצירה רגשית שמצמצמים ביקורת עצמית ומאפשרים להשתחרר ו”להשתגע” ודוחפים אותו לביטוי ספונטני. באמצעות הציור האינטואיטיבי אותו אדם עובר תהליכי התפתחות וצמיחה ובכך הופך לאדם רגוע, חייכן, יצירתי ואופטימי יותר. “תערוכה זו היא תחנה בדרך לחיפוש אחר האור הפנימי שלי”, אומרת יערית, “עבורי התערוכה היא נקודת ציון משמעותית הבאה להראות שליצירתיות אין גבולות – מילדה חסרת אמונה הפכתי לאישה יצירתית וצבעונית המעבירה מסר לתלמידיה שיצירתיות טמונה בכל אחד וניתן לפתח אותה על ידי התנסות, אימון והתפתחות”.

התערוכה תציג עד סוף אפריל, בימים ראשון עד חמישי, בשעות 22:00-9:00, בפאטיו של מתנ”ס יד התשעה, הכניסה חופשית.

 

# בכל יום שני נערכת במתנ”ס נוף ים פעילות משפחתית עם בעלי חיים בהדרכת תמי מילר-טריואקס. הפעילות מתקיימת בפארק חי, במודל של גן חיות קטן. במרחב הזואולוגי, מגוון רחב של בעלי חיים: ארנבונים, עזים, תוכים, שרקנים, חמוסים, צ’ינצ’ילות, דגים, זוחלים, בעלי כנף שונים ועוד. כחלק מהפעילות, הילדים הצעירים לומדים להכיר את עולם החי: איך החיות נראות, מה כל חיה אוהבת לאכול, מתי הן ישנות וכדומה. במהלך המפגשים הילדים נהנים ממגע ישיר עם בעלי החיים: מלטפים, מאכילים, מטפלים וצוברים ידע וחוויות. הפעילות מתאימה לילדים בגיל 12-3.

ימי שני, בשעות 17:45-16:00, מתנ”ס נוף ים, מחיר: כניסה לילד 25 שקלים, מבוגר מלווה בחינם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון כפר סבא"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר